Dan zit ie al een paar jaar op de verkeerde wegquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Slar moet niet klagen, dat misstaat em....
Idd, nog maar 2 jaar, maakte ik op uit een topic laatst. Daar zei die dat zijn hersenpan sinds 2 jaar prima werktquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zit ie al een paar jaar op de verkeerde weg
Ga jij het Slar vertellen![]()
Had je trouwens niet eerder kunnen komen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Idd, nog maar 2 jaar, maakte ik op uit een topic laatst. Daar zei die dat zijn hersenpan sinds 2 jaar prima werkt
Hihihi , ja meestal lurkte ik alleen maar. Totdat ik merkte dat posten eigelijk ook heel leuk isquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had je trouwens niet eerder kunnen komen?
In dit tempo was Jump maar twee dagen jarig geweest in plaats van twee weken lang![]()
Ach ja niet iedereen post in het tempo van GCSCquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hihihi , ja meestal lurkte ik alleen maar. Totdat ik merkte dat posten eigelijk ook heel leuk is
Ik heb Jump nog gefeliciteerd, maar 2 week later kon het idd weer![]()
Beetje lang slowchat deeltje was dat
Ik ben Servicedeskmedewerker op een MBO School in Grūnn ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja niet iedereen post in het tempo van GCSC
Maar wat brengt je in dig?
Wat doe je in het leven? Waar hang je nog meer rond?
Even het gesprek wat omhoog brengen voordat de modjes gaan zeuren
Die baby's moet je automatiseren!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben Servicedeskmedewerker op een MBO School in Grūnn ...
In het dagelijks leven doe ik aan (PC's LOL) mountain biking, Rock Climbing en met mijn gezinnetje tijd doorbrengen.
Ik was voorheen eigelijk ALLEEN maar in DIG, maar nu kijk ik overal een beetje rond. Sinds juni vorig jaar heb ik een zoontje , en dus ben ik ook in OUD actief. Maar, zometeen in Augustus weer een baby , dus OUD zal zometeen wel effe weer stamforum worden
Och je bent zo lief.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nah ! Ik ben toch lief !
Sherman ! Ik was zoooo blij dat jij er was
Oh en ik!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef Jo0Lz het volgende:
Et TU ?
Het lag ook niet in de planning , maar dat neemt niet weg dat het het mooiste is wat ooit gebeurd is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die baby's moet je automatiseren!
Dat handmatige werk is zo 1995
Ben blij dat ik die luiers nog niet hoef te vervangen, Maar wie weet binnen nu en een paar jaar.
Je wete nooit hoe het gaat, zal dr dan vast wel blij mee zijn
Maar het is goed voor je !quote:
Wat een liefie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het lag ook niet in de planning , maar dat neemt niet weg dat het het mooiste is wat ooit gebeurd is.
Het is zo'n schattig ventje !
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kun je toch alleen maar genieten eigelijk. Tuurlijk zijn er momenten waarop het allemaal wel erg druk is enzo, maar toch. Dat onvoorwaardelijke lachje, die blijdschap als ik weer thuiskom na het werken... Prachtig...
Kinderen in DIG??quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het lag ook niet in de planning , maar dat neemt niet weg dat het het mooiste is wat ooit gebeurd is.
Het is zo'n schattig ventje !
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kun je toch alleen maar genieten eigelijk. Tuurlijk zijn er momenten waarop het allemaal wel erg druk is enzo, maar toch. Dat onvoorwaardelijke lachje, die blijdschap als ik weer thuiskom na het werken... Prachtig...
Ooit, wil ik ook kinderen.quote:
Hey met zo'n ICT papa kan het niet anders dan dat hij een wizzkid in Spé is !quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kinderen in DIG??![]()
Ben je gek geworden? sommige krijgen nu een hartverzakking
Maar ik zie nu al dat je ventje slimmer is en zeker slimmer gaat worden dan sommige users die hier voorheen ook poste
Users? Dacht dat het user was?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kinderen in DIG??![]()
Ben je gek geworden? sommige krijgen nu een hartverzakking
Maar ik zie nu al dat je ventje slimmer is en zeker slimmer gaat worden dan sommige users die hier voorheen ook poste
Sorry je hebt gelijkquote:
Dat word een ICT'er.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:43 schreef Jo0Lz het volgende:
En hij is een beetje te slim, moet constant achter hem aan om op te ruimen ed. Hij weet precies hoe alles open moet, en welke knopjes de tv uitdoen ed.
Afstandsbedieningen en telefoons (PDA's) vind hij prachtig, knuffels enzo veel minder
'quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk![]()
Een S te veel!
Ik wil een meisje
In utrecht kan je geloof ik kiezen wat je krijgt![]()
Re?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk![]()
Een S te veel!
Dat was die user ?quote:
Ik zeg niksquote:
Oooow, maar dan moet je een bepaald dieet volgen, dat was laatst op TV een vrouw die beweerde dat het dieet dat de vrouw volgt bepaald welk geslacht het kindje krijgt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niks
Ik heb ooit is gehoord dat ze in utrecht dat kunnen bepalen.
Bijvoorbeeld voor een gezin die al 4 meisjes hebben en heel graag een jongen willen
Eerder doen ze het geloof ik ook niet
Renesite.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat was die user ?![]()
was misschien wel voor mijn tijd...
Ohhhhquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ohhhh
Dat zijn jou woorden
Zoals altijd ontken ik al mn uitlatingen en heb ik het niet zo bedoeld.
De kogel kwam van links!
Ik ben altijd eerlijk en oprecht.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ohhhh
Dat zijn jou woorden
Zoals altijd ontken ik al mn uitlatingen en heb ik het niet zo bedoeld.
De kogel kwam van links!
Ik merk hetquote:
Nounou, het is toch geen rampquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik merk het
Ik bewonder je moed ook!
Ooit zal er een dag zijn dat het hele land oom rond jou kist staat te klappen en te zingen.
Hazes en pim leken toch meer op elkaar dan ze eerst dachten
Eet smakelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nounou, het is toch geen ramp
Maar goed, het is niet netjesIk wist alleen niet waar Re voor stond. In Feite ben ik dus verantwoordelijk voor zijn uitlatingen ? :S
Hehehe mijn buik gromt, het is tijd voor lunch !
Tot laters !!
Ooit...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik merk het
Ik bewonder je moed ook!
Ooit zal er een dag zijn dat het hele land oom rond jou kist staat te klappen en te zingen.
Hazes en pim leken toch meer op elkaar dan ze eerst dachten
Psies !! insgelijks dan maar hčquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik ga zo ook even wat eten naar binnen duwen
Op koffie alleen kan ik niet leven dus tijd voor een broodje.
laat ik dan maar is een presentatie gaan maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik ga even nuttige dingen doen!
Tot later
Sorry![]()
moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
laat ik dan maar is een presentatie gaan maken.
Mag een presentatie geven aan 4 brugklas leerlingen over een project waar ik zelf aan mee werk in plaats van een spreekbeurt aan mijn eigen klas.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet ik ook nog doenmijn allerlaatste schoolwerk als het goed is
najah behalve dt ik hem ook moet presenteren
en dat is dus beter?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mag een presentatie geven aan 4 brugklas leerlingen over een project waar ik zelf aan mee werk in plaats van een spreekbeurt aan mijn eigen klas.
ik me eindwerk moeten voorstellen aan 3 docenten, en 3 ICT mensen van buiten school. EN lkan bevestigingen dat een student soms meer weet als docent, maar toch niet meer als die ICT mensenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en dat is dus beter?
ikkuh moet voor 5 andere afstudeerders en 2 docenten die presentatie houden
Euhm ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en dat is dus beter?
ikkuh moet voor 5 andere afstudeerders en 2 docenten die presentatie houden
En ik dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:41 schreef Jo0Lz het volgende:Joehoeeeee ! Ik ben trug !!
Iedereen, Jump, BlueCurl !
Heeeee ! Was jij er ook nog ??quote:
Ja ik ben er ook nog, ik ga nooit weg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heeeee ! Was jij er ook nog ??
Nou JUIST jijSherman !!
(Was niet echt lief van me om jou niet te noemen... Vergeef je me ?)
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook nog, ik ga nooit weg.
En ik vergeef je wel, omdat je zo'n lief kindje hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |