Ah, gewoon good old Red Alert dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef mechatronics het volgende:
Ja, zo staat het op je bureaublad, de allereerste Red Alert, met sovjets enzo
met die cruisers e.d., die hele handel, gunboats, migs, all die stuff
geen wheatherstorm crap ofzo
stuur me die movie player dan maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm, ik heb de originele CD's wel, en ik heb er zelf nog zo'n movie player voor gebouwd - maar geen converter..
Heb je het originele filmpje dan nog los? (ja hij moet ook nog los zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:21 schreef mechatronics het volgende:
[..]
stuur me die movie player dan maar
als ie niet los op de cd staat, dan niet, mail me of add me op msn ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb je het originele filmpje dan nog los? (ja hij moet ook nog los zijn)
Hier staat iig de player zelf. Ik heb nog wel een heel oud homemade DOS-filmpjes-extractor liggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef mechatronics het volgende:
[..]
als ie niet los op de cd staat, dan niet, mail me of add me op msn ofzo
Die jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Herr Hitler!
- Was ist loos? Ich habe keine Zeit um hier rund zu stehen!
Mja, dat weet ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:47 schreef mechatronics het volgende:
na 1 filmpje loopt de player overigens vast
als dat magquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:
Nou schiet eens op en gooi dat filmpje online
die kan ik toch echt niet vinden....quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik
Kweenie hoe het komt, deed ie vroeger nooit. Ik kijk er straks nog wel ff naar. Oude projecten
De andere filmpjes staan in het grootste bestand wat je op de CD tegenkomt, bij elkaar geplakt.
Hier is het oude DOS rip tooltje. De VQA filmpjes worden opgeslagen in de dir waar je vqaxtrct.exe start.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:54 schreef mechatronics het volgende:
[..]
die kan ik toch echt niet vinden....
Zoals gezegd: CD doet het niet meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:01 schreef mechatronics het volgende:
is het niet zo dat software na een jaar of wat verjaart?
kom op mensen, post dat filmpje maar online als het kan
liefst in een WMP-compatible formaatje (XP)
windows media encoder op www.microsoft.nl ?quote:
ik heb al een vqa2avi converter gevonden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef mechatronics het volgende:
[..]
windows media encoder op www.microsoft.nl ?
ik weet het niet
het werkt, maar nu moet ik het goede bestand vinden..quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:19 schreef mechatronics het volgende:
en?
Maakt niet uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef Elroyb het volgende:
het lukt, maar het bestand is groter dan 400 mb
ik zet de vqa wel online, dan kan je hem zelf converten met vqa2avi (http://www.fansiteads.com/tiberiumsun/downloads/utilities/vqa2avi.zip)quote:
die harriers vond ik achterlijk duur, en niet echt krachtigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij Red Alert 2 heb je die skirmish situaties. Daarbij kun je de superwapens uitvinken.
Nadat ik RA2 helemaal uitgespeeld had vond ik dat ook heel leuk om te doen. Vooral strategische aanvallen met een Harrier bombardement gevolgt door de luchtlandingstroepen die een bruggenhoofd moeten houden tot de versterkingen arriveren.
Operatie Market Garden in het klein![]()
Hebbehquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:51 schreef ElmarO het volgende:
Hartstikke bedankt voor het filmpje.![]()
*gelijk maar weer eens Hell March afspeelt.
Een doodzondequote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef Lynx666 het volgende:
Westwood is helaas overgenomen door EA Games.
thnx ik zocht ze al op de cd maar kon ze niet vinden!quote:Op maandag 9 mei 2005 03:04 schreef Elroyb het volgende:
btw, de filmpjes staan in main.mix die kun je openen met de eerder genoemde vqa2avi converter.
een mix bestand is een soort zip bestand.
op die manier kun je alle filmpjes en animaties/muziek en andere dingen uit het spel halen.
RA2 is anders wel de beste uit de cnc reeksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef Mr_Jt het volgende:
Cool! Echt leuk om dat weer eens te zien.
En inderdaad, RA95 vond ik ook veel realistischer dan RA2. Heb RA95 ook erg vaak over de modem gespeeld. En mensen maar afvragen waarom wij zo vaak in gesprek waren![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |