quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef Marseille het volgende:
[..]
zou ze die baby ook echt opgegeten hebben?
![]()
Niet te hopen maar ik denk het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:55 schreef Sloggi het volgende:
Cohen of Samsom. Samsom met het oog op de toekomst, Cohen wordt meteen premier als 'ie zich verkiesbaar stelt.
Je kan het met 'm eens zijn of niet, de man komt zeer betrouwbaar over. Of 'ie 't ook is weet ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:11 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Niet te hopen maar ik denk het ook.
Een grotere softie loopt er niet in NL rond..![]()
ik ben het juist wel met hem eens, maar vind zijn beleid niet betrouwbaar. als hoofd van de pvda zou ie het een stuk beter doen dan als burgemeester, maar ik blijf bij een heerlijk idealistisch jonkie, samsommmmm. paar goede souffleurs, en klaar zijn ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan het met 'm eens zijn of niet, de man komt zeer betrouwbaar over. Of 'ie 't ook is weet ik niet![]()
Hoe kan je te links zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
Samsom is te links om de leider te kunnen worden. Ik zie meer in Koenders, of misschien komt Van Gijzel tegen die tijd weer opduiken.
ik vind het juist links genoeg voor de pvda. zeker idealitair gezien als je 'de partij van de arbeiders' heet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
Samsom is te links om de leider te kunnen worden. Ik zie meer in Koenders, of misschien komt Van Gijzel tegen die tijd weer opduiken.
'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het juist links genoeg voor de pvda. zeker idealitair gezien als je 'de partij van de arbeiders' heet.
ik denk juist dat het pvda heel erg goed zou doen om meer naar gl en sp te gaan. iets wat wouter betwijfelt omdat dan zijn positie verloren gaat. een positie, waar ik van moet zeggen, die tussen een onzichtbaar spook en ondaadkrachtige lulkoek hangt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
'
Ik vind Samson/m ook te links. De PvdA beweegt juist meer naar het midden de laatste jaren met Samson/m word het meer een partij die kijkt naar Groenlinks en SP.
Ik twijfel nu al tussen PvdA en D66 maar als Samson/m leider wordt, krijgt D66 mijn stem. Hoewel ik Samson/m wel een goede vind op milieu gebied.
Nee vind ik niet. De echte linkse mensen worden nu wel goed vertegenwoordigd door SP en groenlinks PvdA moet blijven opkomen voor de middenklasse. De kant die Wouter Bos op wil lijkt mij een prima kant.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk juist dat het pvda heel erg goed zou doen om meer naar gl en sp te gaan. iets wat wouter betwijfelt omdat dan zijn positie verloren gaat. een positie, waar ik van moet zeggen, die tussen een onzichtbaar spook en ondaadkrachtige lulkoek hangt.
Misschien als je EN links bent, EN twee linkerhanden hebt, EN je van Engeland houdt alleen maar vanwege het feit dat ze er links rijden ?quote:
je vergeet de linksgedraaide yoghurt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:01 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Misschien als je EN links bent, EN twee linkerhanden hebt, EN je van Engeland houdt alleen maar vanwege het feit dat ze er links rijden ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |