*zucht*. Het is een zinloze vraag (past wel bij de OP). Ik ken maar een paar mensen op deze wereld en sommige hebben waarschijnlijk meer inzicht dan me en andere minder. Je kan het moeilijk op 1 hoop gooien lijkt me.quote:
Goede vraag. Snaky of Snakey ofzo. Weinig opvallend blijkbaar op zijn avatar na.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:36 schreef Floyty het volgende:
Welke gast?
Juist! Nu dan, er zijn ook mensen (waarschijnlijk in de meerderheid, alhoewel ik hier geen cijfers van heb) die dergelijke retorische vragen meer kunnen waarderen dan jij, en ook mensen die het nóg minder kunnen waarderen. Maakt het vragen om het nut het dan ook niet zinloos?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*zucht*. Het is een zinloze vraag (past wel bij de OP). Ik ken maar een paar mensen op deze wereld en sommige hebben waarschijnlijk meer inzicht dan me en andere minder. Je kan het moeilijk op 1 hoop gooien lijkt me.
Blijkbaar, zelfs na meer als 8000 posts schijnt hij niet opgevallen te zijn. Waarschijnlijk een goede stealth mod.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goede vraag. Snaky of Snakey ofzo. Weinig opvallend blijkbaar op zijn avatar na.
Zou goed kunnen. Ga door. Ik hang aan je lippenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:40 schreef JeRa het volgende:
Nu dan, er zijn ook mensen (waarschijnlijk in de meerderheid, alhoewel ik hier geen cijfers van heb) die dergelijke retorische vragen meer kunnen waarderen dan jij, en ook mensen die het nóg minder kunnen waarderen.
Nee want ik ervaar het als opluchting. Soort van afreageren zeg maar. Een uitlaatklep. Etc.quote:Maakt het vragen om het nut het dan ook niet zinloos?
En waar staat de D in RDE voor?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef livEliveD het volgende:
Nee want ik ervaar het als opluchting. Soort van afreageren zeg maar. Een uitlaatklep. Etc.
Mja blijkbaar. Nu was ie ook maar een paar dagen mod gelukkigquote:
Waarschijnljk niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef Lidia het volgende:
Lucht dit nou op?
RDE?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:44 schreef JeRa het volgende:
En waar staat de D in RDE voor?
Ha! Das ook een heel goed voorbeeld!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef riCstaa het volgende:
"Hà, ben je d'r ook weer?!"
GOOD GUESS SHERLOCK
Dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef JeRa het volgende:
Nvm.
Bedankt dat je het even zegtquote:
Wat voor dingen zeg je dan? Je vindt ze vaak lelijk en gaat dat eerlijk vertellen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef evil-me het volgende:
ik vind het altijd leuk om te zeggen wat niet verwacht wordt. Vraag aan mij dus nooit iets over kleren haar etc... je krijgt toch nooit het antwoord dat je wil horen.
ook een reden om te krassen iddquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:58 schreef riCstaa het volgende:
"Ofniet dan."
"Leuk woord voor scrabble."
Nee ik zeg gewoon altijd dat het lelijk is, ookal vind ik het mooi..... het zijn namelijk van die vragen waar je volgens de normale normen maar een ding op mag antwoorden..... En ik ben altijd wel zo aardig om te melden dat het een grapje is....quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat voor dingen zeg je dan? Je vindt ze vaak lelijk en gaat dat eerlijk vertellen?![]()
Je krijgt nooit naar je hoofd dat je contactgestoord bent?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:02 schreef evil-me het volgende:
Nee ik zeg gewoon altijd dat het lelijk is, ookal vind ik het mooi..... het zijn namelijk van die vragen waar je volgens de normale normen maar een ding op mag antwoorden..... En ik ben altijd wel zo aardig om te melden dat het een grapje is....
VErder gaan roepen, onschuldige als ik lijk, dat het zo geil is als 2 jongens vechten..
ik ga met mensen om die mij kennen en begrijpen.... En ik laat altijd duidelijk blijken dat het een grap is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je krijgt nooit naar je hoofd dat je contactgestoord bent?
Als iemand die niet door heeft dat je _zwaar_ sarcastisch bent je contactgestoord noemt krijg je wel een beetje een effect met zo'n pot en een ketel...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je krijgt nooit naar je hoofd dat je contactgestoord bent?
Me boodschappentas zat volquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef Marruk het volgende:
Ben je geil of zit er gewoon een komkommer in je broek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |