Wat is daar nou gek aan? Ik rij ook in elke willekeurige auto gewoon weg hoorquote:het geke was hij reed er mee weg als of hij dagelijks in dat ding rijd en dat is onmogelijk !
Ik heb 5x in een crx gereden en heb er misschien 1x normaal mee weg kunnen rijden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Wat is daar nou gek aan? Ik rij ook in elke willekeurige auto gewoon weg hoor![]()
Right, het is geen exclusieve auto.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
één nadeel: het kan er allemaal af en is allang de grens over.
Zijn het dan echt zo'n kutwagens als iedereen denkt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 5x in een crx gereden en heb er misschien 1x normaal mee weg kunnen rijden.
Terwijl ik bij andere auto's daar geen problemen mee heb..
Jij wilt niet weten hoeveel uitgebouwde crx'en zijn gestolenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Right, het is geen exclusieve auto.Waarschijnlijk een ochtendje joyriding en dan vind je hem in enkele stukken terug in een sloot ofzo.
Als ik moet kiezen kies ik maar voor het laatste.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Zijn het dan echt zo'n kutwagens als iedereen denkt?
Of komt het gewoon omdat jij vrouw bent
Dan ben je misschien autistisch ofzo. Elke mongool met een rijbewijs kan in zo'n opgevoerde grasmaaier wegrijden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 5x in een crx gereden en heb er misschien 1x normaal mee weg kunnen rijden.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen kies ik maar voor het laatste.
Stout meisje! Nog niet eens je rijbewijsquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
i know, maar NU en op dit moment kunnen ze er nog mee rondrijden en valt ie nog op, ze moeten er toch eerst ergens mee naar toe rijden voor ze m uitelkaar halen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
één nadeel: het kan er allemaal af en is allang de grens over.
Want?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:04 schreef nein het volgende:
[..]
i know, maar NU en op dit moment kunnen ze er nog mee rondrijden en valt ie nog op, ze moeten er toch eerst ergens mee naar toe rijden voor ze m uitelkaar halen.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef ChRoNiC het volgende:
Wel super triest verhaal dit weer trouwens.
Hoe kan ie zomaar gejat zijn trouwens? Hij is toch niet uit zn auto gesleurd ofzo? Of wel?
quote:De crx van CRXpower is vanacht gestolen uit een bedrijfsgarage........
quote:10 over half 6 was het gvd !!! ik hoorde de deur gaan benenden ik ren naar buiten wil hem tegen houden maar hij reed me omver en weg was ie
Omdat het heel recent geleden is gebeurd en er nu meer kans is DAT ze er nog mee rijden. Vanavond staat ie 100% zeker al ergens in een of andere garage. Ik zeg toch niet DAT ie nog rijdt, maar de kans is gewoon veel groter EN het is een opvallende wagen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want?
Waarom zouden ze niet alles eraf halen waar ze NU op dit moment zijn?
Ik denk eerder de kans groter IS dat ze er NIET mee rijden omdat het zo'n opvallende wagen IS.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef nein het volgende:
[..]
Omdat het heel recent geleden is gebeurd en er nu meer kans is DAT ze er nog mee rijden. Vanavond staat ie 100% zeker al ergens in een of andere garage. Ik zeg toch niet DAT ie nog rijdt, maar de kans is gewoon veel groter EN het is een opvallende wagen.
ja nu na onze discussie staat ie vast wel ergens inmiddels. Maar ze hebben er nog altijd naar toe moeten RIJDEN...duwen lijkt me nogal inefficientquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk eerder de kans groter IS dat ze er NIET mee rijden omdat het zo'n opvallende wagen IS.
En DAT ze hem al uit elkaar hebben omdat DAT veel slimmer is.
En wat denk je dat ie deed toen ie ermee weg REED.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef nein het volgende:
[..]
ja nu na onze discussie staat ie vast wel ergens inmiddels. Maar ze hebben er nog altijd naar toe moeten RIJDEN...duwen lijkt me nogal inefficient
jep, maar ik neem aan dat ik mezelf niet hoef te herhalen, dat ze erheen moesten rijden, en dat iemand ze dus kan hebben gezien. hmm *herhaalt zichzelf toch wel*quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat denk je dat ie deed toen ie ermee weg REED.
Die hadden allang een plek klaarstaan om hem neer te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |