quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef -Xerxes- het volgende:
Kan je dan die " meer info" ff posten hier?
Ik zie het iig nergens staan op die sites?
IDD, alleen maar gezeik over niet ingelogd zijn. Idiote website.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef -Xerxes- het volgende:
Kan je dan die " meer info" ff posten hier?
Ik zie het iig nergens staan op die sites?
één nadeel: het kan er allemaal af en is allang de grens over.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:48 schreef nein het volgende:
één voordeel: tís wel een opvallende wagen...
sterkte ermee
Ik log wel even in.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Zpottr het volgende:
[..]
IDD, alleen maar gezeik over niet ingelogd zijn. Idiote website.
Dat zijn voordelen wat je daar noemt ijsmeisquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
één nadeel: het kan er allemaal af en is allang de grens over.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Oversight het volgende:ik weet het !
hij staat hier !
[afbeelding]
quote:het was nog poging tot doodslag ook !! hij reed me gewoon omver !!
en hij trok een burnout en wag was ie !
het geke was hij reed er mee weg als of hij dagelijks in dat ding rijd en dat is onmogelijk !
quote:een lange getinte slanke man met zwarte pet korte jas !!
spec zijn crx zoals op de foto hier onder b16a1 er in gelepelt
HA sport motor steunen glimmend valt direct op !
exclusive sticker op het voorraam.hks sticker tussen me achterlichten chrome van kleur.
ik voel gewoon dat hij in aveen in de buurt staat in een box of zo ;:(
quote:omdat hij bij mij wegreed en een paar 100 meter hoorde ik hem al niet meer dus ik denk gewoon dat hij nu ergens is gestalt!
en het was al licht buiten iedereen is vrij vandaag dan zou hij bijna alleen op de snelweg rijden + hij moest tanken ! nou de crx valt best wel behoorlijk op kwa geluid enzo dus..
Wat is daar nou gek aan? Ik rij ook in elke willekeurige auto gewoon weg hoorquote:het geke was hij reed er mee weg als of hij dagelijks in dat ding rijd en dat is onmogelijk !
Ik heb 5x in een crx gereden en heb er misschien 1x normaal mee weg kunnen rijden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Wat is daar nou gek aan? Ik rij ook in elke willekeurige auto gewoon weg hoor![]()
Right, het is geen exclusieve auto.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zijn het dan echt zo'n kutwagens als iedereen denkt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 5x in een crx gereden en heb er misschien 1x normaal mee weg kunnen rijden.
Terwijl ik bij andere auto's daar geen problemen mee heb..
Jij wilt niet weten hoeveel uitgebouwde crx'en zijn gestolenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Right, het is geen exclusieve auto.Waarschijnlijk een ochtendje joyriding en dan vind je hem in enkele stukken terug in een sloot ofzo.
Als ik moet kiezen kies ik maar voor het laatste.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Zijn het dan echt zo'n kutwagens als iedereen denkt?
Of komt het gewoon omdat jij vrouw bent
Dan ben je misschien autistisch ofzo. Elke mongool met een rijbewijs kan in zo'n opgevoerde grasmaaier wegrijden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 5x in een crx gereden en heb er misschien 1x normaal mee weg kunnen rijden.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen kies ik maar voor het laatste.
Stout meisje! Nog niet eens je rijbewijsquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
i know, maar NU en op dit moment kunnen ze er nog mee rondrijden en valt ie nog op, ze moeten er toch eerst ergens mee naar toe rijden voor ze m uitelkaar halen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:04 schreef nein het volgende:
[..]
i know, maar NU en op dit moment kunnen ze er nog mee rondrijden en valt ie nog op, ze moeten er toch eerst ergens mee naar toe rijden voor ze m uitelkaar halen.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef ChRoNiC het volgende:
Wel super triest verhaal dit weer trouwens.
Hoe kan ie zomaar gejat zijn trouwens? Hij is toch niet uit zn auto gesleurd ofzo? Of wel?
quote:De crx van CRXpower is vanacht gestolen uit een bedrijfsgarage........
quote:10 over half 6 was het gvd !!! ik hoorde de deur gaan benenden ik ren naar buiten wil hem tegen houden maar hij reed me omver en weg was ie
Omdat het heel recent geleden is gebeurd en er nu meer kans is DAT ze er nog mee rijden. Vanavond staat ie 100% zeker al ergens in een of andere garage. Ik zeg toch niet DAT ie nog rijdt, maar de kans is gewoon veel groter EN het is een opvallende wagen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want?
Waarom zouden ze niet alles eraf halen waar ze NU op dit moment zijn?
Ik denk eerder de kans groter IS dat ze er NIET mee rijden omdat het zo'n opvallende wagen IS.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef nein het volgende:
[..]
Omdat het heel recent geleden is gebeurd en er nu meer kans is DAT ze er nog mee rijden. Vanavond staat ie 100% zeker al ergens in een of andere garage. Ik zeg toch niet DAT ie nog rijdt, maar de kans is gewoon veel groter EN het is een opvallende wagen.
ja nu na onze discussie staat ie vast wel ergens inmiddels. Maar ze hebben er nog altijd naar toe moeten RIJDEN...duwen lijkt me nogal inefficientquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk eerder de kans groter IS dat ze er NIET mee rijden omdat het zo'n opvallende wagen IS.
En DAT ze hem al uit elkaar hebben omdat DAT veel slimmer is.
En wat denk je dat ie deed toen ie ermee weg REED.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef nein het volgende:
[..]
ja nu na onze discussie staat ie vast wel ergens inmiddels. Maar ze hebben er nog altijd naar toe moeten RIJDEN...duwen lijkt me nogal inefficient
jep, maar ik neem aan dat ik mezelf niet hoef te herhalen, dat ze erheen moesten rijden, en dat iemand ze dus kan hebben gezien. hmm *herhaalt zichzelf toch wel*quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat denk je dat ie deed toen ie ermee weg REED.
Die hadden allang een plek klaarstaan om hem neer te zetten.
Ik heb je alleen zien zeggen dat ze er NU nog mee rond rijden of er nog mee moeten rijden hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef nein het volgende:
[..]
jep, maar ik neem aan dat ik mezelf niet hoef te herhalen, dat ze erheen moesten rijden, en dat iemand ze dus kan hebben gezien. hmm *herhaalt zichzelf toch wel*
naja, nogmaals: sterkte ermee!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef MartiniRosso het volgende:
Hij staat op Uilenstede............
?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef MartiniRosso het volgende:
Hij staat op Uilenstede............
UIlenstede is de studentenwijk van Amstelveen.......quote:
Dat de kans dat ze er NU mee rond rijden groter is dan over een paar uur. Dat zei ik. Verder niet zo zeuren over hoe ik woorden in hoofdletters typ meis, da's gewoon mijn manier van typen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb je alleen zien zeggen dat ze er NU nog mee rond rijden of er nog mee moeten rijden hoor.
Enne, het was s'ochtends om half 6, de tijd waar veel mensen dus nog niet wakker zijn.
Ja en hoezo staat hij daar?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:32 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
UIlenstede is de studentenwijk van Amstelveen.......
Dat leek mij meer dan logisch. Maar ik denk dat je hem sowieso niet meer ziet rijden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:33 schreef nein het volgende:
[..]
Dat de kans dat ze er NU mee rond rijden groter is dan over een paar uur. Dat zei ik. Verder niet zo zeuren over hoe ik woorden in hoofdletters typ meis, da's gewoon mijn manier van typen.
kan je preciezer zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:32 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
UIlenstede is de studentenwijk van Amstelveen.......
zijn nu mensen naar onderweg, tnxquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef MartiniRosso het volgende:
Uilenstede ligt in Amstelveen Noord, tegen Buitenveldert aan. Er staan veel flats en er woont behoorlijk wat tuig, er kan niks heel gelaten worden. je moet maar eens bij rode flat gaan kijken
Zou je dat niet aan de politie overlaten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef neonfreak het volgende:
mocht je een nummer ofzo nog erbij weten helemaal prachtig
ja hallo, er wonen slechts 5000 mensen op Uilenstedequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef neonfreak het volgende:
mocht je een nummer ofzo nog erbij weten helemaal prachtig
gooi me anders even in je msn als je wilt. dvd-puppetpall@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja hallo, er wonen slechts 5000 mensen op Uilenstede
Maar waarom willen ze auto met een dagwaarde van 3 euro helemaal naar polen rijden?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meestal is dat type wagens inderdaad niet eens motorisch in staat Polen te halenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze auto met een dagwaarde van 3 euro helemaal naar polen rijden?
ikke niet snappen.
Dat is nou net het probleem; alles heet Uilenstede!!! en dan heb je dubbele huisnummers, dus een huisnummer voor de eenheid, voor je kamer. alle onzelfstandige woningen en zelfstandige woniingen hebben weer andere nummers.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:55 schreef ChRoNiC het volgende:
Je kunt toch wel een straatnaam geven Martini?
sorry, zonder -, dus dvdpuppetpalL@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef neonfreak het volgende:
[..]
gooi me anders even in je msn als je wilt. dvd-puppetpall@hotmail.com
hey jij komt uit den helder???? hoe weet jij zo goed dat deze auto gestolen is als je niet in amstelveen woont??quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:56 schreef neonfreak het volgende:
[..]
gooi me anders even in je msn als je wilt. dvd-puppetpall@hotmail.com
rode flat niks gevonden, klopt het dat er een parkeergarage bij zit?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:01 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem; alles heet Uilenstede!!! en dan heb je dubbele huisnummers, dus een huisnummer voor de eenheid, voor je kamer. alle onzelfstandige woningen en zelfstandige woniingen hebben weer andere nummers.
ik spreek ook mensen buiten dit trieste stadje gelukkigquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
hey jij komt uit den helder???? hoe weet jij zo goed dat deze auto gestolen is als je niet in amstelveen woont??
de groeten van Mickey Mo (is een hele goede vriend van miJ)quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:02 schreef neonfreak het volgende:
[..]
sorry, zonder -, dus dvdpuppetpalL@hotmail.com
uilenstede heeft geen parkeergarage, misschien ben je verkeerd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef neonfreak het volgende:
[..]
rode flat niks gevonden, klopt het dat er een parkeergarage bij zit?
*kuch* dan ken jij de blokken van honda dus nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:59 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Meestal is dat type wagens inderdaad niet eens motorisch in staat Polen te halen![]()
tt blijft zo....quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef donald_dick het volgende:
kan trouwens de topictitel ff weer lowercase?
waarom is dit een uitzondering dan?quote:
morgen of vanavond gaat die wel weer lowercase, dit soort dingen mogen in het begin best wat meer aandacht hebben.......quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom is dit een uitzondering dan?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef Tique het volgende:
pssst...auto kopen... ¤2000,-..contant betalen..foto's staan op de 1e pagina van dit topic
hebben we al gedaan, of weet jij waar hij staat??quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef Tique het volgende:
pssst...vijf platen kopen..k weet niet wat er op staat maar ik heb ze gejat van iemand in de trein die sliep...¤50
Zou je niet eens een rondje gaan rijden in Uilenstede..
daar zijn ze dus geblevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef Tique het volgende:
pssst...vijf platen kopen..k weet niet wat er op staat maar ik heb ze gejat van iemand in de trein die sliep...¤50
Zou je niet eens een rondje gaan rijden in Uilenstede..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |