Bij de Treffers spelen ook niet veel jongens uit Groesbeek, bij veel clubs is het hier gebruikelijk dat er nauwelijks spelers uit de eigen gelederen spelen. Ik speel voor een club die in de 4e klasse acteert en in de selectie zit er niemand die door de club zelf is opgeleid. Zelfs in lagere elftallen is dat gebruikelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer is dat inderdaad.
Wat voetbal ik dan bij een unieke club.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij de Treffers spelen ook niet veel jongens uit Groesbeek, bij veel clubs is het hier gebruikelijk dat er nauwelijks spelers uit de eigen gelederen spelen. Ik speel voor een club die in de 4e klasse acteert en in de selectie zit er niemand die door de club zelf is opgeleid. Zelfs in lagere elftallen is dat gebruikelijk.
Ja, het is gewoon erg knap dat iemand totaal geen moeite heeft om zich aan te passen aan een hoger niveau (van 6e klasse naar hoofdklasse binnen 2 jaar). Zegt veel over zijn instelling en kwaliteiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet hij goed! Maar hij is nog jong natuurlijk.
Misschien lopen er te weinig scouts rond bij kleine clubs die in de 6e klasse uitkomenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeker, het is opvallend dat hij de move zo laat heeft gemaakt.
Dat hebben ze hier bij deto ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:50 schreef Yeahinho het volgende:
Bij Schijndel loopt welgeteld 1 echte Schijndelse in het eerste elftal. Bij elkaar gekochte kutclub
.
Klopt, hoofdklassers scouten hier ook gewoon in de lagere klassen. Zelfs profclubs kijken regelmatig in de 2e of 3e klasse naar jong talent.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou wel slecht zijn, meestal hebben de grote clubs wel aardig in kaart van wat ze uit de regio kunnen halen.
Mooi,dat ze er nog maar eens een paar bij mikkenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Argon staat bij rust met 0-1 voor, doelpunt Tayfun Kahraman. Een rasechte Mijdrechter!
yup,dankzij hem staan ze waar ze nu staanquote:Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
DG, heb je zo'n hekel aan Schijndel door Brus?
Ik speel bij 'n club uit de 4e klasse en in het eerste elftal spelen 2 jongens uit dat dorp. Die zijn dan ook nog uit het 2e gehaald van een andere club uit dat dorp. Voor de rest allemaal jongens van buiten, er komen er zelfs uit Waalwijk en Leerdam.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef tha_dark het volgende:
Bij ons in het eerste (Boekel Sport) zitten alleen maar jongens uit ons dorp. We spelen dan wel vierde klasse maar als ik dat hier zo hoor dan is dat tegenwoordig al apart te noemen.
Marokkanen inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
Zeker Marokkanen van DWV, want daar kan Wally zo goed mee omgaan, zegt ie in VI.
Dank jequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef paultjuhhh het volgende:
op de onderstaande link samenvatting van Argon - de Treffers op zo'n 11:20 minuten
http://www.rtvutrecht.nl/(...)amenenrugnummers.asx
damnquote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi Just me, alleen zit je in het verkeerde topic.
quote:Historische titel voor Argon
geactualiseerd: 29 mei 2005 ˇ 17:30 uur
GROESBEEK - Argon is voor het eerst in de clubhistorie landskampioen geworden bij de zondagamateurs. De Mijdrechters verloren met 1-0 bij De Treffers, maar de ploeg van trainer Jan Zoutman kon zich dat nog net veroorloven.
Argon ontmoet volgende week zaterdagkampioen ASWH in de finale om het algehele landstitel. De ploeg uit Hendrik- Ido-Ambacht schakelde onder meer IJsselmeervogels uit.
Zaterdag 4 juni, 17.00 uur:
Argon-ASWH
Zaterdag 11 juni, 14.30 uur:
ASWH-Argon
nietusquote:Op zondag 29 mei 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ASWH wordt dus algeheel amateurkampioen.
Nee dan zou ik ook eerder Argon zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ASWH wordt dus algeheel amateurkampioen.
Ze missen Looms.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:18 schreef Fatality het volgende:
Jammer dat HSC'21 dit jaar niet als vanouds van de partij was.
kan best maar tgaat erom wie er wintquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Argon had tegen Schijndel ook al mazzel dat een zuivere goal van Schijndel niet werd toegekend. In de wedstrijd in Mijdrecht was Schijndel naar verluid veel sterker dan Argon.
Ja dat snap ik ook wel, maar ik gebruik het als argument om mijn stelling dat ASWH de favoriet is te verdedigen.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef bouncing het volgende:
zondag is leuker
Het is maar waar je mee opgroeit, he...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:40 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat nooit begrepen, zondagamateurvoetbal.
Precies, mooi verwoordquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:22 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Het is maar waar je mee opgroeit, he...
In de jeugd spelen bij ons alle teams op zaterdag, terwijl zondag alle seniorenteams aan de bak moeten. En eerlijk gezegd vind ik dat ook veel beter....
Op zaterdag heb ik dan tijd voor andere dingen, die op zondag niet zouden kunnen omdat dan bijvoorbeeld veel winkels e.d. gesloten zijn.
En zondag is voetbaldag; ik zou me dood vervelen als ik gedurende een heel jaar elke zondag niks te doen zou hebben.![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat nooit begrepen, zondagamateurvoetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |