abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26751589
Algeheel zondagkampioenschap

Programma:

8 mei 2005: Schijndel/SBA Euro - Argon
13 mei 2005: De Treffers/Kegro - Schijndel/SBA Euro
16 mei 2005: Argon - De Treffers/Kegro
19 mei 2005: Argon -Schijndel/SBA Euro
26 mei 2005: Schijndel/SBA Euro - De Treffers/Kegro
29 mei 2005: De Treffers/Kegro - Argon

http://www.svargon.nl/

http://www.rksvschijndel.nl

http://www.detreffers.nl/
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:59:38 #2
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_26751627
Nou kom maar met die analyse Yeahinho
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_26751696
Het is lastig er iets van te zeggen. Argon en De Treffers werden met overmacht kampioen. Argon had 11 punten voorsprong op Turkiyemspor en 26 op Elinkwijk (die 3e werden), De Treffers werd met 18 punten voorsprong kampioen.

Ik denk dat de teams aardig gelijkwaardig aan elkaar zijn. Op papier lijkt De Treffers me de sterkste ploeg. Bij Schijndel leek het beste er wel een beetje af op het einde van het seizoen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26751761
Leuk, ook een zondag topic. Ik weet er nog niet veel vanaf maar dat komt nu wel.

Even een algemene vraag:

Welke Fokker heeft wat met welke club en waarom?
That's all folks!
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:05:43 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26751776
Hup Treffers en Argon,kortom,als Schijndel het maar niet wordt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26752585
Mooi ook een topic over zondag

Schijndel heb ik dit jaar 1 keer in actie gezien voor de competitie tegen Geldrop. Toen speelden ze een goede wedstrijd vond ik. Maar toch hoop ik een beetje dat ze het niet gaan redden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_26753029
Schijndel lijkt me de minste van deze drie ploegen eigenlijk. Maar in z'n poule met drie ploegen kan het natuurlijk alle kanten opwaaien.
pi_26754080
Wel een beetje een karige OP. Wie spelen er bij die ploegen? Hoe werden ze kampioen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26756464
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van De Treffers/Kegro en van Argon vrij weinig weet. Schijndel/SBA Euro ken ik voornamelijk van de verslagen in de krant en wat ik er hier allemaal over hoor.

Selectie De Treffers/Kegro:
Bas Peijs
(voormalig speler van Gemert en FC Den Bosch)
Danny van Raay

Dennis Krijgsman
(speelde onder andere voor Sparta, Vitesse en Fortuna Sittard)
Erik Makaay
(voormalig speler van NEC?)
Frits van Putten
(speelde onder andere voor NEC en Go Ahead Eagles)
Guilliano Grot

Jasper Zuidwijk

Joep Sijbers

Kevin Lemmens

Luuk Maes
(ex-speler van PSV, Helmond Sport en NEC)
Marc Peters
(probeerde het ooit bij NEC en heeft gespeeld voor TOP Oss)
Marco Cornelissen

Michael Evans
(speelde ooit voor VVV Venlo)
Michiel Mollink

Peter Nabbe

Rob Zegers
(ex- VVV Venlo)
Rob van Raay

Saďd Echarqui

Thomas Cillessen

Vincent van Hees

Wout van Steenveldt

(voormalig speler van RKC en Willem II)
pi_26756492
Selectie Argon:

Arno van der Voort
Ceryl Bané
Danny Frans
Eelco Brandes
Erik Haveman
Erik Metgod
Frank Verlaan
Guus Verhoef
Jasper de Haer
Jeffrey de Jong
Jeroen Westera
Jim Biesheuvel
Kelvin de Lang
Lars Sloothaak
Marc van Straalen
Marcel van Velsen
Mark Flapper
Martijn Middelbeek
Michael Kentrop
Patrick Lokken
Paul van der Ploeg
Robin Verhaar
Roel Dekker
Simon Aafjes
Swen Ranck
Sylvester Verlaan
Tayfur Kahraman
Tobias Kuyvenhoven
Wilco Krimp

Deze namen zeggen me allemaal even weinig eerlijk gezegd.
pi_26756527
Selectie Schijndel/SBA Euro

Ahmed el Allachi
Albert-Jan Cornelissen
Aty van Hastenberg
Carlo Vorstenbosch
Christian van der Heijden
Denny Klerkx
Jeroen Minneboo (Nederlands amateurinternational)
Jeroen van Moorsel
Johan Kox (speelde ooit voor FC Eindhoven)
Mark van Sonsbeek
Martijn Kuijpers (Nederlands amateurinternational, ooit onder contract bij NEC)
Pascal van de Brand (speelde onder andere voor de amateurafdeling van TOP)
Patrick Smulders (ex-FC Eindhoven)
Peter van den Heuvel (heeft er al 20 inliggen dit seizoen)
Rob van der Heijden
Robbie Servais
Robert Bouwmans
Ronnie Hoevenaars
Roy van Delft
Ruud Verhappen (voormalig speler van VVV Venlo)
pi_26756695
Bij Schijndel loopt welgeteld 1 echte Schijndelse in het eerste elftal . Bij elkaar gekochte kutclub .
pi_26757596
Jammer is dat inderdaad.
That's all folks!
pi_26759499
Erik Makaay is de broer van Roy, keepte ooit voor VVV.
www.thuisuiteten.nl
pi_26765002
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer is dat inderdaad.
Bij de Treffers spelen ook niet veel jongens uit Groesbeek, bij veel clubs is het hier gebruikelijk dat er nauwelijks spelers uit de eigen gelederen spelen. Ik speel voor een club die in de 4e klasse acteert en in de selectie zit er niemand die door de club zelf is opgeleid. Zelfs in lagere elftallen is dat gebruikelijk.
pi_26769263
Hup Argon! Geen echt bekende spelers (hoewel Middelbeek menig keer Kopspijkers heeft opgesierd), maar een retesterk collectief met een paar goaltjesdieven: Patrick Lokken en Tayfur Kahraman. Ze hebben een tactisch zeer sterke trainer in de persoon van Jan Zoutman, die de vereniging van haver tot gort kent.

Het veld in Mijdrecht is werkelijk dra-ma-tisch, dus wie tikkie-takkie-voetbal wil spelen gaat ongenadig op z´n bek. Om de ploeg te verslaan is 100% concentratie vereist, helemaal bij balverlies, want voor je het weet ligt de bal bij jou in de goal. Niet altijd even mooi om naar te kijken, maar wat is het effectief! Het lijkt PSV wel...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_26769387
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij de Treffers spelen ook niet veel jongens uit Groesbeek, bij veel clubs is het hier gebruikelijk dat er nauwelijks spelers uit de eigen gelederen spelen. Ik speel voor een club die in de 4e klasse acteert en in de selectie zit er niemand die door de club zelf is opgeleid. Zelfs in lagere elftallen is dat gebruikelijk.
Wat voetbal ik dan bij een unieke club.
That's all folks!
pi_26772426
Joep Sijbers (20 jaar, spits Treffers); speelde 2 seizoenen geleden nog bij 6e-klasser Kronenberg, vorig seizoen bij 3e-klasser Wittenhorst en is dit seizoen al geselecteerd voor het Nederlands Amateurelftal.
pi_26773009
Doet hij goed! Maar hij is nog jong natuurlijk.
That's all folks!
pi_26773124
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet hij goed! Maar hij is nog jong natuurlijk.
Ja, het is gewoon erg knap dat iemand totaal geen moeite heeft om zich aan te passen aan een hoger niveau (van 6e klasse naar hoofdklasse binnen 2 jaar). Zegt veel over zijn instelling en kwaliteiten.
pi_26773165
Dat zeker, het is opvallend dat hij de move zo laat heeft gemaakt.
That's all folks!
pi_26773185
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeker, het is opvallend dat hij de move zo laat heeft gemaakt.
Misschien lopen er te weinig scouts rond bij kleine clubs die in de 6e klasse uitkomen
pi_26773250
Dat zou wel slecht zijn, meestal hebben de grote clubs wel aardig in kaart van wat ze uit de regio kunnen halen.
That's all folks!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:34:44 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26783622
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:50 schreef Yeahinho het volgende:
Bij Schijndel loopt welgeteld 1 echte Schijndelse in het eerste elftal . Bij elkaar gekochte kutclub .
Dat hebben ze hier bij deto ook

competitie vervalsing
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26787976
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou wel slecht zijn, meestal hebben de grote clubs wel aardig in kaart van wat ze uit de regio kunnen halen.
Klopt, hoofdklassers scouten hier ook gewoon in de lagere klassen. Zelfs profclubs kijken regelmatig in de 2e of 3e klasse naar jong talent.
pi_26823067
Vandaag speelt Schijndel... ik zou kunnen gaan kijken. Gaan we maar eens doen denk ik.

Eens kijken hoe ze van de mat worden geveegd door Argon.

[ Bericht 18% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 08-05-2005 13:54:58 ]
pi_26826296
Argon staat bij rust met 0-1 voor, doelpunt Tayfun Kahraman. Een rasechte Mijdrechter!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 mei 2005 @ 15:59:40 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26826444
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Argon staat bij rust met 0-1 voor, doelpunt Tayfun Kahraman. Een rasechte Mijdrechter!
Mooi,dat ze er nog maar eens een paar bij mikken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26826624
1-1 door Van Sonsbeek vanaf de stip

DG, heb je zo'n hekel aan Schijndel door Brus?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 mei 2005 @ 16:06:53 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26826650
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:

DG, heb je zo'n hekel aan Schijndel door Brus?
yup,dankzij hem staan ze waar ze nu staan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26826693
Ik heb niks tegen maar ook niks met Schijndel. Tis gewoon een bij elkaar gekochte kutclub die mijn club daardoor inmiddels voorbijgestreefd is. Daarom vind ik ze kut .
pi_26826713
Inderdaad, in VI een heel artikel over Schijndel. Brus zogenaamd op de achtergrond en heel bescheiden.
www.thuisuiteten.nl
pi_26827291
Weer 1-2 door Kahraman, in de 95e minuut de 2-2 van Schijndel afgekeurd.
www.thuisuiteten.nl
pi_26827343
Een jaar of 7 terug speelden OJC en Schijndel allebei nog in de 2e klasse. Dat jaar werd Schijndel (met dank aan het geld van Brus) ongeslagen kampioen, om direct door te stoten naar de hoofdklasse. Enkele jaren later speelde ook OJC op dat niveau, maar dat met ook Rosmalense jongens in de ploeg! .
pi_26827448
Bij ons in het eerste (Boekel Sport) zitten alleen maar jongens uit ons dorp. We spelen dan wel vierde klasse maar als ik dat hier zo hoor dan is dat tegenwoordig al apart te noemen.
Koning.
pi_26827741
1-2 gebleven, penaltyserie 2-3 voor Argon ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_26829263
Behalve Brus steekt ook SBA Euro er veel geld in. Niet voor niets noemt de speaker de club SBA Euro/Schijndel ipv Schijndel/SBA Euro.

1-2 is het geworden dus. Argon was veel beter, veel georganiseerder en als team stond het ook beter. Schijndel speelde rommelig en ontsnapte driemaal aan een rode kaart. Al na een paar minuten werd een Argon speler onderuit getrokken door Van Sonsbeek in de zestien, over het hoofd gezien door de scheidsrechter. In de 2e helft viel Ronnie "Zlatan" Hoevenaars in, een tweetal elleboogstoten en een aanslag op een speler van Argon leverden hem slechts geel op. Patrick Smulders mikte ook tweemaal een Argon-speler met zijn elleboog tegen de vlakte, leverde ook slechts geel op. Daarentegen werd Schijndel een goal onthouden in de 95e minuut. Er was 6 of 7 minuten blessuretijd omdat de keeper van Schijndel in de 88e minuut het nodig vond om een nieuw paar schoenen aan te trekken.

Matige wedstrijd. Schijndel was onthutsend zwak, Argon was net wat beter. De Treffers lijken me de grote favoriet in deze poule.
pi_26829288
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef tha_dark het volgende:
Bij ons in het eerste (Boekel Sport) zitten alleen maar jongens uit ons dorp. We spelen dan wel vierde klasse maar als ik dat hier zo hoor dan is dat tegenwoordig al apart te noemen.
Ik speel bij 'n club uit de 4e klasse en in het eerste elftal spelen 2 jongens uit dat dorp. Die zijn dan ook nog uit het 2e gehaald van een andere club uit dat dorp. Voor de rest allemaal jongens van buiten, er komen er zelfs uit Waalwijk en Leerdam.

4e klasse...waar hebben we het dan over.
pi_26829413
Bij ons is er een beleid dat er maar 5 jongens van buitenaf in de selectie mogen zitten. En dan kampioen worden in de hoofdklasse.

Maar het is een slechte zaak dat heel veel teams met veel gehaalde spelers spelen. Zo verlies je toch wel de band met de achterban.
That's all folks!
pi_26829463
Argon speelt wel met veel eigen jongens, maar ze hebben dan ook een A-elftal wat landelijk speelt. Daar kan je uit putten.

Schijndel heeft nauwelijks achterban. Er waren meer Argon-supporters dan Schijndel-supporters ongeveer en ik geloof niet dat er bij uitwedstrijden veel Schijndel-supporters gaan kijken. De meeste mensen in Schijndel hebben overigens ook een bloedhekel aan Schijndel/SBA Euro.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:58:47 #41
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26829506
Avanti is de club van Schijndel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26829569
Wat een aversie hier tegen Schijndel.
That's all folks!
pi_26829994
Echt populair is Schijndel niet nee hier in de omgeving. Volgend seizoen komen er weer een blik nieuwe spelers, wat spelers van DWV Amsterdam en zo....

13 mei om 20:00 is De Treffers/Kegro tegen Schijndel/SBA Euro in Groesbeek.

[ Bericht 22% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 08-05-2005 18:44:03 ]
pi_26852177
Zeker Marokkanen van DWV, want daar kan Wally zo goed mee omgaan, zegt ie in VI.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 14:18:57 #45
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26852245
Ik hoop op De Treffers
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26857120
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
Zeker Marokkanen van DWV, want daar kan Wally zo goed mee omgaan, zegt ie in VI.
Marokkanen inderdaad.
pi_26984421
Vanavond De Treffers tegen Schijndel, in Groesbeek.
pi_26985426
Vrijdagavond? Merkwaardig. Waarom dat?
www.thuisuiteten.nl
pi_26985500
Geen idee, er is vrijwel geen enkele wedstrijd op zondag in deze poule. De volgende wedstrijd is op 16 mei, dan spelen in Mijdrecht Argon en De Treffers tegen elkaar. Dan wordt er weer op donderdag gespeeld, tweemaal om wel op zondag te eindigen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 13 mei 2005 @ 19:14:24 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_26985681
wie is er maandag bij Argon - de Treffers ? ik ben er om te filmen voor RTV Utrecht spreek me anders ff ik sta op zo'n verhoging
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_27000980
Argon - De Treffers wordt erg belangrijk, aangezien De Treffers met 2 - 1 wonnen van Schijndel. Grot (De Treffers) volgend seizoen weer bij NEC trouwens.
pi_27005591
Schijndel won wel de penaltyserie met 8-7 las ik. Hebben ze toch nog iets.
www.thuisuiteten.nl
pi_27055297
Argon staat met 2-0 voor tegen De Treffers/Kegro.
pi_27055812
Argon heeft met 2-0 gewonnen van De Treffers.

Argon leidt nu met 6 punten uit 2 wedstrijden.
pi_27055921
Argon lijkt dus op het gemakje de titel te gaan pakken.
www.thuisuiteten.nl
pi_27055982
Ze moeten nog uit naar De Treffers en krijgen thuis het al zowat uitgespeelde Schijndel tegen. Argon gaat het halen dus.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 mei 2005 @ 12:18:02 #57
80791 crew  Paul
pi_27112563
op de onderstaande link samenvatting van Argon - de Treffers op zo'n 11:20 minuten

http://www.rtvutrecht.nl/(...)amenenrugnummers.asx
pi_27115528
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef paultjuhhh het volgende:

op de onderstaande link samenvatting van Argon - de Treffers op zo'n 11:20 minuten

http://www.rtvutrecht.nl/(...)amenenrugnummers.asx
Dank je
pi_27193674
Argon wint thuis met 1-0 van Schijndel. Schijndel is nu officieel uitgeschakeld voor de titel.
pi_27194485
Treffers moet nu allebei de wedstrijden winnen, dan kunnen ze het nog redden... maar Argon heeft natuurlijk duidelijk de betere papieren.
pi_27194517
De Treffers spelen thuis tegen Argon, als ze met 3-0 winnen doen ze hele goede zaken, zeker omdat Argon thuis maar met 1-0 won van Schijndel.

Doelpunt was trouwens van Kahraman.
pi_27194625
Diezelfde als die nog een keer een blauwe maandag bij Feyenoord heeft gespeeld?
pi_27194783
Nee, Tayfur. Dat was Volkan, de Oostenrijks international.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:46:02 #64
118565 bouncing
Come Together
pi_27210959
we are blue we are white,
we are fucking dynamithe lalalallalala

Argon is mijn club
en we worden kampioen
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2005 @ 15:46:48 #65
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_27277700
Nacompetitie op weg naar de 1e klasse West II VCS - Concordia 1-5

zondag 29 mei de return
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_27277858
Mooi Just me, alleen zit je in het verkeerde topic.
That's all folks!
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2005 @ 16:10:39 #67
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_27278499
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi Just me, alleen zit je in het verkeerde topic.
damn
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_27280017
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:10 schreef just me het volgende:

[..]

damn
Bagger, ban, slotje! .
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 29 mei 2005 @ 19:36:00 #69
80791 crew  Paul
pi_27461166
Wat is dit topic dood, Argon kampioen he

quote:
Historische titel voor Argon

geactualiseerd: 29 mei 2005 ˇ 17:30 uur

GROESBEEK - Argon is voor het eerst in de clubhistorie landskampioen geworden bij de zondagamateurs. De Mijdrechters verloren met 1-0 bij De Treffers, maar de ploeg van trainer Jan Zoutman kon zich dat nog net veroorloven.

Argon ontmoet volgende week zaterdagkampioen ASWH in de finale om het algehele landstitel. De ploeg uit Hendrik- Ido-Ambacht schakelde onder meer IJsselmeervogels uit.

Zaterdag 4 juni, 17.00 uur:

Argon-ASWH

Zaterdag 11 juni, 14.30 uur:

ASWH-Argon
pi_27461183
ASWH wordt dus algeheel amateurkampioen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 29 mei 2005 @ 19:37:06 #71
80791 crew  Paul
pi_27461196
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
nietus
  zondag 29 mei 2005 @ 19:49:06 #72
118565 bouncing
Come Together
pi_27461561
idd nope Argon word kampioen
  zondag 29 mei 2005 @ 19:59:11 #73
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27461867
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee dan zou ik ook eerder Argon zeggen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27462135
Ik denk en hoop dat ASWH het wordt.
That's all folks!
pi_27462193
Het niveau van de top van de zaterdagamateurs lijkt me hoger dan het niveau van de top van de zondagamateurs.

In zo'n wedstrijd kan het alle kanten op waaien natuurlijk, maar ASWH is wel de favoriet en ik denk ook wel dat ze gaan winnen.
  zondag 29 mei 2005 @ 20:14:36 #76
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27462275
Ik hoop ook dat het ASWH word.
pi_27462377
Jammer dat HSC'21 dit jaar niet als vanouds van de partij was.
pi_27467213
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:18 schreef Fatality het volgende:
Jammer dat HSC'21 dit jaar niet als vanouds van de partij was.
Ze missen Looms.
That's all folks!
pi_27469725
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze missen Looms.
Dat doen ze zeker..
Ik vraag me dan ook af wanneer ze mij eens bellen.
pi_27472602
Waarom hebben ze jou nodig dan?
That's all folks!
pi_27473910
Die ballen zouden er toch een keer in moeten vliegen.
pi_27486739
Ik vind ons geen favoriet, CT. Argon behaalde in zowel de reguliere als de kampioenscompetitie meer punten.

Het niveau is door de jaren heen gelijk, gezien het aantal keren dat de zaterdag- en de zondagkampioen won.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 mei 2005 @ 17:18:56 #83
118565 bouncing
Come Together
pi_27487198
zaterdag-zondag maakt idd geen flikker uit, tgaat om het team.
Argon speelt de komende wedstrijd op zaterdag jamemr gnoeg:P zondag is leuker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 mei 2005 @ 01:07:17 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27500811
beetje jammer dat de Treffers het zelf hebben laten liggen tegen Argon. Net de beelden gezien, als je over open goal nog niet raak kopt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27517573
Argon had tegen Schijndel ook al mazzel dat een zuivere goal van Schijndel niet werd toegekend. In de wedstrijd in Mijdrecht was Schijndel naar verluid veel sterker dan Argon.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:45:52 #86
118565 bouncing
Come Together
pi_27517900
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Argon had tegen Schijndel ook al mazzel dat een zuivere goal van Schijndel niet werd toegekend. In de wedstrijd in Mijdrecht was Schijndel naar verluid veel sterker dan Argon.
kan best maar tgaat erom wie er wint
pi_27518279
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:45 schreef bouncing het volgende:

[..]

kan best maar tgaat erom wie er wint
Ja dat snap ik ook wel, maar ik gebruik het als argument om mijn stelling dat ASWH de favoriet is te verdedigen.
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:40:13 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27535229
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef bouncing het volgende:
zondag is leuker

Ik heb dat nooit begrepen, zondagamateurvoetbal.
pi_27536492
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:40 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het is maar waar je mee opgroeit, he...
In de jeugd spelen bij ons alle teams op zaterdag, terwijl zondag alle seniorenteams aan de bak moeten. En eerlijk gezegd vind ik dat ook veel beter....

Op zaterdag heb ik dan tijd voor andere dingen, die op zondag niet zouden kunnen omdat dan bijvoorbeeld veel winkels e.d. gesloten zijn.
En zondag is voetbaldag; ik zou me dood vervelen als ik gedurende een heel jaar elke zondag niks te doen zou hebben.
pi_27548227
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 10:22 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

Het is maar waar je mee opgroeit, he...
In de jeugd spelen bij ons alle teams op zaterdag, terwijl zondag alle seniorenteams aan de bak moeten. En eerlijk gezegd vind ik dat ook veel beter....

Op zaterdag heb ik dan tijd voor andere dingen, die op zondag niet zouden kunnen omdat dan bijvoorbeeld veel winkels e.d. gesloten zijn.
En zondag is voetbaldag; ik zou me dood vervelen als ik gedurende een heel jaar elke zondag niks te doen zou hebben.
Precies, mooi verwoord .

Ik kan me een zaterdag als voetbaldag totaal niet voorstellen. Dan is het op stap met de jeugd, en uitkijken naar zondag als we zelf aan de bak mogen .
pi_27837576
Volgend jaar doet Nieuwenhoorn hierin mee
pi_27856655
En Argon en die hebben me dan een kater.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 12 juni 2005 @ 14:50:09 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27857005
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:40 schreef pfaf het volgende:

[..]

ik ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')