Haha geweldigquote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef Aurelium het volgende:
[..]
je lijkt me zo'n hermelien typetje [afbeelding]
Ik heb met haar gewed om een etentje dat ze zou blijven zittenquote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef Aurelium het volgende:
je lijkt me zo'n hermelien typetje [afbeelding]
ik schrijf de feitjes die ik nog niet goed ken op, een dag voor het examen lees ik ze nog een keer door en dan weet ik ze wel weer hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:15 schreef Aurelium het volgende:
Waarom leren jullie nu eigenlijk allemaal al voor leervakken? Ik begin juist met vakken waar je gewoon training voor nodig hebt (wis, nat, NL), dat blijft dan wel hangen, maar leren lijkt me dat je dat juist het beste het laatste kunt doen... al die feitjes vergeet je altijd al zo snel weer.
Neuhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef -Boeddha- het volgende:
Is het raar als je nu nog niet voor je examen hebt geleerd?![]()
maargoed jij doet dan ook havoquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:
Ik begin de avond van te voren wel, die strategie werk bij mij al jaren heel goed.
Volgend jaar op het vwo was ik niet van plan het anders aan te pakken hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:22 schreef Fatality het volgende:
[..]
maargoed jij doet dan ook havo
Ik begin niet de dag vantevoren want ik weet dat ik van de afgelopen jaren vrij weinig heb onthouden (op wiskunde, scheikunde en natuurkunde na). Dus biologie en economie moet ik echt weer een groot deel van doorlezen. Engels komt wel goed, Nederlands maak ik denk ik een paar examens voor, ik kan me namelijk de laatste keer dat we met Nederlands iets voor examenstof hebben gedaan niet meer herinneren. En CKV2 is al achter de rug
Jij bent echt fanatiek zeg! Wil je met 9-ens slagen of ben je gewoon zo bang dat je zaktquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lancashire heb ik nu helemaal uit
Ga na het eten maar eens verder met economie!
doe dan vandaag eens het examen economie 1 van 2004quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef Brammie1 het volgende:
gisteren het examen economie 1 van 2002 gemaakt. viel best tegen
ja ik heb gehoord dat die nou juist weer erg makkelijk wasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
doe dan vandaag eens het examen economie 1 van 2004
Zonet even nagekeken, ongeveer een 6 gehaald. Sta ik nog een 7 uiteindelijk. Niks aan de hand dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:28 schreef Brammie1 het volgende:
ik ga nu beginnen aan het herexamen nederlands van vorig jaar...
vond ik ook, maar sommige mensen waren het niet met me eens..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:34 schreef Brammie1 het volgende:
ja ik heb gehoord dat die nou juist weer erg makkelijk was
Zó herkenbaar. Hoogstens 6 sommen wiskunde gemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Fatality het volgende:
verdamd noch mal, al weken vol goede voornemens en nog steeds niet begonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |