havo. hmmm hopelijk dit jaar weer een makkelijk examen dan..quote:Op zondag 8 mei 2005 13:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
gekke_sandra, doe jij vwo of havo? ik vind namelijk het examen van de havo van vorig jaar wel makkelijk
toch wat anders geworden: Natuurkunde: trillingen, golven, geluid en warmteleerquote:Op maandag 9 mei 2005 10:32 schreef Brammie1 het volgende:
Vandaag: scheikunde examen maken van vorig jaar![]()
volgens mij zijn het wel meer van dit soort vragen hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 12:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Misschien overschat ik het ook wel.. dadelijk stellen ze vragen als: waardoor wordt in onderstaand beeld de suggestie gewekt dat het beweegt? Dan ga ik mezelf echt voor mn kop slaan. Vorig jaar bij Geschiedenis had ik dat ook. Toen ik het examen voor mijn neus kreeg had ik echt het gevoel alsof ik voor jan lul had zitten leren, omdat het zo oppervlakkig was.
ik leg meestal leervakken naast mn bed, als ik dan wakker word pak ik 1 van die boeken en ga een uurtje of 2 in bed liggen leren, zo word ik heerlijk rustig wakkerquote:Op maandag 9 mei 2005 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Op welk moment van de dag leren jullie meestal?
Ik kan dat dus echt niet 's avonds.. dan ben ik vaak veel te druk met andere dingen!
Dus ik leer meestal 's ochtends of overdagHooguit tot 16.00 uur!
hoop jij eigenlijk allemaal 10-en te gaan halen ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Op welk moment van de dag leren jullie meestal?
Ik kan dat dus echt niet 's avonds.. dan ben ik vaak veel te druk met andere dingen!
Dus ik leer meestal 's ochtends of overdagHooguit tot 16.00 uur!
Ah ja, dat kan ookquote:Op maandag 9 mei 2005 19:40 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik leg meestal leervakken naast mn bed, als ik dan wakker word pak ik 1 van die boeken en ga een uurtje of 2 in bed liggen leren, zo word ik heerlijk rustig wakker
smiddags leer ik wel eens tijdens de lunch, soms daarna nog
meestal savonds na het eten een uurtje of 2 en voor het slapen gaan nog even
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:43 schreef Aurelium het volgende:
[..]
hoop jij eigenlijk allemaal 10-en te gaan halen ofzo?
Echt hequote:Op maandag 9 mei 2005 19:43 schreef Aurelium het volgende:
hoop jij eigenlijk allemaal 10-en te gaan halen ofzo?
je lijkt me zo'n hermelien typetjequote:Op maandag 9 mei 2005 19:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?
Ik wil gewoon slagen en daar doe ik dan ook wat voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |