Ik (vwo e&m) moet er 3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:52 schreef Kim456 het volgende:
Geschiedenis Lancashirewat een lelijk onderwerp is dat
gehaald tot t laatste onderwerp wel
.. uurtje tussedoor geslape wel
en euhm.. dat wast wel (Y).. gisteren wel een wereldprestatie > vietnam weer overgekeken, nederlands examens gemaakt en economie gedaan. Morge rest van Lancashire en maar es beginne aan aardrijkskunde..
ohh trouwens, meteen maar hier ff vragen.. mn leraar ak zei dat we 2 modules moete lere; migratie en vervoer en natuur en milieu.. terwijl op watmoetikleren.nl staat dat je ze allemaal moet kenne
![]()
iemand>?
Weinig, gvd! Domme ouders zitten hier de hele tijd rond te lopen, hoe kan ik op deze manier nou iets doen?quote:En wat heb jij vandaag geleerd of doorgekeken?
Idem hier, verplaats je in die en die persoon en schrijf dan een brief naar.. bladieblaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Lovely-Lili het volgende:
jezus wat lastig met die bronnen
dat kan ik dus ECHT niet
even bedenken wat ik ga zo ga doen
dat gs ontmoedigd me :S
stuur doorquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef Lijntje. het volgende:
Net ff 2 samenvattingen van scholieren.com gehaald (Geschiedenis)Altijd fijn dat mensen die op internet zetten...
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:54 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb vandaag..........niks gedaan voor m'n examens
Lancashire is simpel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef sn7ke het volgende:
Mm, net eco herexamen 2003 gedaan. (www.boeiend.net kan je ze vinden)
Nu ff GS doen.....Gs lancashire sucks!!
Geschiedenis vandaag gedaan, en nog steeds bezig. hoofdsuk 3 van Vietnam zit ik nu in. KGS is pas op 1 juni dus dat is voor volgend weekendquote:
Daar maak ik me eerlijk gezegd niet druk om. Ik moet een 5,2 halen voor een 6. En aangezien ik een 6,1 had voor mijn SE en SE's in negen van de tien gevallen moelijker zijn dan CSE's maak ik me er echt absoluut niet druk omquote:Zou toch ook 'ns wat voor wiskunde moeten gaan doen![]()
![]()
Ik denk dat het verschil is dat jij vwo doet, en ik havo. Ik heb KGS namelijk aanstaande donderdag al.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:49 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Geschiedenis vandaag gedaan, en nog steeds bezig. hoofdsuk 3 van Vietnam zit ik nu in. KGS is pas op 1 juni dus dat is voor volgend weekend
[..]
Hmm tja, mijn SE's wiskunde waren wisselvalligquote:Op zondag 22 mei 2005 13:49 schreef Rock-shocker het volgende:Daar maak ik me eerlijk gezegd niet druk om. Ik moet een 5,2 halen voor een 6. En aangezien ik een 6,1 had voor mijn SE en SE's in negen van de tien gevallen moelijker zijn dan CSE's maak ik me er echt absoluut niet druk om
Heheh goeie, dan kan ik het wel begrijpen dat je al hard bezig bentquote:Op zondag 22 mei 2005 16:52 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil is dat jij vwo doet, en ik havo. Ik heb KGS namelijk aanstaande donderdag al.
Tja, PO's en handelingsdelen waren niet mijn stekre punt dit jaar. Behalve voor het Profielwerkstuk, hadden we een G voorquote:[..]
Hmm tja, mijn SE's wiskunde waren wisselvalligen mijn PO was goed (zoals eigenlijk altijd mijn PO's dik in orde zijn). Dus ik ga me daar volgend weekend op storten.
Ja, dankjewel!quote:Op zondag 22 mei 2005 17:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Heheh goeie, dan kan ik het wel begrijpen dat je al hard bezig bentSucces in elk geval (geldt voor iedereen trouwens).
Het waren wel altijd mijn sterkste punten. Jammer dat je op het PWS juist wel een goed cijfer hebt gehaald dan (of goede beoordeling), ik bedoel het staat wel op je cijferlijst 'profielwerkstuk -> goed!' maar het telt verder niet mee voor de vakken waarop het betrekking had.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:20 schreef Rock-shocker het volgende:Tja, PO's en handelingsdelen waren niet mijn stekre punt dit jaar. Behalve voor het Profielwerkstuk, hadden we een G voor![]()
je kan toch zelf een paar vragen uit een examen maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:04 schreef Minotarumon het volgende:
weet iemand of er ook ergens verkorte examens ergens zijn, zodat je niet een hele examen hoeft te maken?
Je zou idd een paar vragen uit 'n examen kunnen pikken.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:04 schreef Minotarumon het volgende:
weet iemand of er ook ergens verkorte examens ergens zijn, zodat je niet een hele examen hoeft te maken?
Duits is inderdaad saaiquote:Op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef gekke_sandra het volgende:
Duits.. te saai, was vanmiddag in slaap gevallenstraks maar weer verder..
klopt volgens mij ook niks vanquote:Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat QuickScan vind ik echt kut en daar oefen ik ook maar niet meer mee.
heb ik me even mazzel dat ik kunstgeschiedenis heb donderdag. ik vind het redelijk boeiend, maar het is zo kneiter veel.. alleen die kunststomingen al en dan ook nog eens de architectuur. al die bouwconstructies.. het zijn er zoveel.. niet eens zo simpel om te onthouden ook. neem een kerk in de gotiek.. die herken je aan allerlei bogen, spijlen in de constructie en het uiterlijk, waarvan ik nu dus de naam moet onthouden. van 1850 tot aan het heden.. ik verheug me op het examen... dolletjesquote:Op zondag 22 mei 2005 19:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Duits is inderdaad saai![]()
Eigenlijk is alles saai behalve Kunstgeschiedenis en Geschiedenis (voor de C&M'rs he)
zeker economie 1 van 2004? die was namelijk echt simpel.. je moet maar geluk hebben dat de opdrachten je liggen.. niet elk jaar even makkelijk, de examens.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:24 schreef lovegrrl het volgende:
klopt volgens mij ook niks van
ik had vanmiddag op quickscan van economie ongeveer de helft goed
op examen economie 2004 1e tv had ik een 8.6![]()
* lovegrrl heeft haar moed weer een beetje terug
Ik ook.. ik heb nog niet geleerd.. dat ga ik morgen na Duits1,2 doenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:52 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik denk dat het verschil is dat jij vwo doet, en ik havo. Ik heb KGS namelijk aanstaande donderdag al.
Hoe ging kunstgeschiedenis?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:28 schreef lovegrrl het volgende:
Ik heb vandaag het kunstgeschiedenis examen doorgekeken, ohja en gemaakt natuurlijk
ga zo m%o leren.. in de tuin
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb eigenlijk al 2 3 dagen niks uitgevoerd![]()
same.. ik vond het antwoord op vraag 35 echt dom.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:27 schreef lovegrrl het volgende:
wel redelijk, veel geluld, veel goed, veel fouten bij jou?
lerares vroeg mij ook al waarom ik de hele tijd vol walging zat te kijken aan het einde, daarom dus bleghquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
same.. ik vond het antwoord op vraag 35 echt dom.ik heb erover geklaagd. ik vind het meer een bevestiging van de eerder gestelde vraag. ik had bij 32 dat die man ware grote was.. ook fout
stom zeg
ik vond het trouwens hele rare vragen. had er echt een raar gevoel over. een mal van zijn eigen hoofd met zijn eigen bloed erin.. huut
ik werd er echt naar van, toen ik dat wist.. heb ik opgeschreven ook!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb eigenlijk al 2 3 4 dagen niks uitgevoerd![]()
doe je goed danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:37 schreef lovegrrl het volgende:
lerares vroeg mij ook al waarom ik de hele tijd vol walging zat te kijken aan het einde, daarom dus blegh
Precies..quote:Op zondag 29 mei 2005 10:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kunstgeschiedenis was zeker raar! Ik hoop maar dat ik mn 4.8 gehaald heb, maar ik ga er wel vanuit. Sommige vragen hadden echt totaal niks met de te leren stof te maken. Zelf heb ik ook lange verhalen opgeschreven en ik hoop ook maar dat ze de goede antwoorden eruit vissen!
* KiwiTjuHh jaloers isquote:Op zondag 29 mei 2005 12:47 schreef Jett het volgende:
ik ga zo maar aan Eco, dat is me laatste examen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |