Dat Lancashire gebeuren kan me dus echt aan m'n reet oxyderen he? Wat vreselijk saai. Gelukkig compenseert Vietnam het een en ander.quote:
Ik wilde het net gaan zeggen hier..... godvervloekt wat is dat saai.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat Lancashire gebeuren kan me dus echt aan m'n reet oxyderen he? Wat vreselijk saai. Gelukkig compenseert Vietnam het een en ander.
Vandaag ben ik ook bezig geweest met natuurkunde, maar de hoeveelheid viel wel tegen. Was de hele middag bezig met 3 "Systematische Natuurkunde" boeken...en dat was alleen nog maar de NA1 stof...dat wordt NA2 morgenquote:Op maandag 16 mei 2005 16:06 schreef Sphere2k4 het volgende:
Ik ben vandaag begonnen, klein beetje natuurkunde gedaan, examen 2004 tijdvak I de eerste twee vragen gemaakt en dat ging redelijk goed
Jij werkt 3 boeken door in een middagquote:Op maandag 16 mei 2005 20:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Vandaag ben ik ook bezig geweest met natuurkunde, maar de hoeveelheid viel wel tegen. Was de hele middag bezig met 3 "Systematische Natuurkunde" boeken...en dat was alleen nog maar de NA1 stof...dat wordt NA2 morgen.
het examen van vorig jaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:25 schreef Stratagem het volgende:
Ik heb net proefexamens over Lancashire gemaakt![]()
Zometeen maar met Vietnam beginnen, maar ik heb nu al geen zin meer..
Ja, van het eerste en tweede tijdvak. Op de cdrom die bij het boek zit staat ook nog een proefexamen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:53 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
het examen van vorig jaar?
heb net 4 hoofdstukken van m&o doorgewerkt, zo nog ff een uurtje geschiedenis en dan moek werken
Danm ik ben ook al 3 keer in slaap gevallen tijdens het leren van Lancashirequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef Aurelium het volgende:
Vietnam doorgenomen vandaag... beter dan lancashire maar ik kan niet bepaald stellen dat ik er wakker bij bleef
ga je me nu vertellen dat je kunstgeschiedenis leuk vind?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:27 schreef Stratagem het volgende:
Ik de laatste twee
Daarna kunstgeschiedenis, het enigste wat niet erg is om te leren.![]()
Jaa!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
ga je me nu vertellen dat je kunstgeschiedenis leuk vind?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |