Gaat lekker hier...
![]()
Vanorgen werd ik wakker en moest naar de wc. Ik was flink aan de diarree en voelde me ook niet echt goed. Toen ik dus e.e.a. kwijt was ging het al iets beter.
Daarna moest ik even met Wilyan naar de HA want hij had al een tijdje wat vlekjes en ik dacht dat hij nu het zelfde had als wat ik ooit eens (4x) heb gehad, maar wou er iig even naar laten kijken. Hij heeft dus idd wat ik al dacht, pitiryasis rosea.
We moesten weer erg lang wachten bij de HA en ik had echt het idee dat ik er daar als een zombie bij zat. Ik voelde me zo slap als een vaatdoek en had erg veel moeite om m'n hoofd erbij te houden.
Bij de HA wel ff gezegd dat ik me zo slap voelde maar ze zei doe maar lekker rustig aan.
Toen ik thuis kwam snel even Michiel gebeld over het bezoekje aan de HA en er toen voor de zekerheid toch maar even een belletje naar de gyn aan gewaagd.
Assistente zei ook al dat het waarschijnlijk maag/darmklachten waren, waarop ik antwoorde dat er idd iets heerst (Bij Michiel op het werk vallen ze ook bij bosjes
![]()
) En vrijdag ben ik nog op de poli geweest voor controle, toen was alles goed. Maar ik vind het vooral zo raar dat ik m'n hoofd er zo slecht bij kan houden, waarop de assistente weer antwoorde dat dat de reden was dat de gyn me vanmiddag toch wel graag even wou zien.
Vanmiddag om half twee heb ik een afspraak.