*denkt* daar MOET geld mee te verdienen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n reclamespot...
SMS BABY AAN naar 0611![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:42 schreef BabyLover het volgende:
Nou Snake en Lewis, hier nog een paar aanmoedigingspufjes![]()
![]()
![]()
Ik ben vanaf woensdag al heel erg verkouden, met als resultaat dat zowel met holtes en neus constant vol zitten, ik moet ademen door m'n mond en daardoor weer keelpijn en ontstoken lippen heb *zucht*
Vriendlief freakt bij het idee dat ik maar een medicijn zal innemen wat de baby schaadt, dus iemand nog tips?? want zo gaat het ook niet![]()
(Nederlandse) moederdag is best leukquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:04 schreef Lewis.de.boxer het volgende: Dus ben er klaar voor.
ik dronk nooit veel dus drink nu zo;n anderhalf a twee liter of dat genoeg isquote:Op zondag 8 mei 2005 14:17 schreef Karin het volgende:
Drink je wel genoeg? Daar kreeg ik namelijk best hoofdpijn van in de zwangerschap, ik dronk soms te weinig.
LLM sterkte nog de laatste dagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb die isistar van de aldi nu , niet te pruimen maar voel me iets beter, wel nog dikke hoofdpijn ga zo proberen wat fruit te eten dat ik mijn vitamines binnen krijg en dan weer lekker op bed en hopen dat het snel over gaatquote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
neva, als je zo aan het spugen bent, verlies je naast vocht ook veel mineralen.
probeer kleine beetjes te drinken, desnoods per theelepeltje.
een aanrader is ook van die AA-drink of ieder ander isotoon drankje.
Tv tip, as. zondag 8 mei om 21.00 uurquote:Op maandag 9 mei 2005 08:00 schreef PM-girl het volgende:
Gisteren was er een mooie docu over de zwangerschap, op National Geographic.Mooie (animatie)beelden in 4d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |