abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:28:49 #51
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26760135
Ik weet niet wat je VK daarover gezegd heeft, pas bellen bij weeen van een minuut, die om de twee minuten komen lijkt mij wat laat...

Gewoon even de vk bellen als je het niet vertrouwd, daar zijn ze voor.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:31:54 #52
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_26760223
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:28 schreef Lois het volgende:
Als dat nu het geval is bij je vrouw zou ik als de donder bellen ja
Okay... dan weet ik dat in het vervolg.... (maar dat is nu dus niet)

*Rustig en "rieleks dus" afwacht totdat ze uit bad stapt....
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 19:32:50 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26760255
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:31 schreef Romek het volgende:

*Rustig en "rieleks dus" afwacht totdat ze uit bad stapt....
Adem in... adem puffend uit
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:33:38 #54
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_26760284
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:28 schreef Leah het volgende:
Ik weet niet wat je VK daarover gezegd heeft, pas bellen bij weeen van een minuut, die om de twee minuten komen lijkt mij wat laat...

Gewoon even de vk bellen als je het niet vertrouwd, daar zijn ze voor.
Dat hebben ze me dus idd verteld.....
Dat "als" ik het niet vertrouw of twijfel, ik zo mag bellen...

(kga zo ff als de donder de brief van de vk lezen)
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_26760317
Speciaal voor Romek van de site van mijn verloskundigenpraktijk gekopieerd:
quote:
De bevalling

Meestal vindt de bevalling plaats tussen de 37e en 42e week van de zwangerschap. Dus van 3 weken voor, tot 2 weken na de uitgerekende datum. Kondigt de baby zich meer dan 3 weken te vroeg aan (d.m.v. weeën, bloed- of vruchtwaterverlies), bel ons dan.
Iedere bevalling begint anders. Je kunt ons bellen als jij vindt dat het nodig is. Als richtlijnen kun je het volgende aanhouden:

1. Bij gebroken vliezen.
- Bij helder of roze vruchtwater, soms met vlokjes, is het niet nodig dat je 's nachts belt.
- Bij groenig, gelig of bruinig vruchtwater, of als het hoofdje niet is ingedaald (dat hoor je op het spreekuur), moet je direct bellen
2. Als er regelmatige, sterke weeën zijn die minstens een uur lang om de 4 à 5 minuten komen en ongeveer een minuut lang aanhouden.
3. Als er veel, helderrood bloedverlies is. Indien je slijm vermengd met wat bloed verliest is er geen reden tot ongerustheid, dit is normaal. We noemen dit "tekenen".

(...)

Wat je moet regelen
Wanneer je onze hulp inroept voor de bevalling (zowel thuis als poliklinisch), is het nodig dat je de volgende zaken hebt geregeld:

1. Je naam en huisnummer op de deur staan er en een goed werkende bel is. Houdt het buitenlicht en/of licht in de hal aan.
2. Je adres goed te vinden is. Weet je dat dat wel eens problemen oplevert, zorg dan van tevoren voor een duidelijk plattegrondje en/ of een duidelijke routebeschrijving.
3. Het bed op de goede hoogte staat; 80 cm en voorzien is van een bedzeil.
4. De kamer goed verwarmd en verlicht is (zorg ook voor een zaklantaarn, verlengsnoer en reservestoppen).
5. Er 2 emmers onder het bed staan met een vuilniszak erin.
6. Alle benodigdheden voor de bevalling bij de hand zijn.
7. Er een goed werkende telefoon aanwezig is.

En voor een thuisbevalling bovendien dat:

1. Er warme kruiken met de kleertjes eromheen in de wieg liggen.
2. Er een stapel katoenen luiers klaar ligt.
3. Er een groot stuk plastic en een grote spiegel in huis zijn als je op de baarkurk wilt bevallen (een hoog bed moet altijd klaar staan).
4. Je bevalt op een plaats in huis waarvandaan eventueel vervoer naar het ziekenhuis mogelijk is (bij voorkeur op de begane grond).
Succes romek & vrouw!
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:34:34 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26760324
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef Romek het volgende:

(kga zo ff als de donder de brief van de vk lezen)
Dat zou ik maar 'ns heel gauw gaan doen ja!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:36:14 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_26760380
komt allemaal wel goed hoor Romek
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:43:26 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26760605
Nog ff van de site van mijn verloskundige:
quote:
Wanneer bel je de verloskundige ?

• bij helderrood bloedverlies dat niet slijmerig is en meer dan een maandverband vol
  • bij vruchtwaterverlies: is het vruchtwater helder en je ziet het ’s nachts dan kan je wachten met bellen tot de volgende ochtend. Overdag kan je direct bellen
    bij groen of bruin vruchtwater verlies bel je meteen
  • bij weeën, ga je voor het eerst bevallen, dan bel je als je een uur regelmatige weeën hebt gehad die iedere drie minuten terug komen en een minuut aanhouden - ben je al eerder bevallen dan bel je ons als je een uur lang regelmatige weeën hebt gehad die iedere vijf minuten terug komen en een minuut aanhouden. Als je al eerder het gevoel hebt dat er iemand langs moet komen mag je natuurlijk ook bellen.
  • als je je zorgen maakt
  • I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:44:57 #59
    75426 Romek
    spreek je uit als ROMMEK
    pi_26760662
    Oja.....

Gisteren bij de verloskundige, vertelde ze ons dat het hoofdje niet meer "zo erg" is ingedaald....
    Dus mocht d'r water breken, ze moest gaan liggen.....

Weet trouwens iemand waarom dat zo is....
    En moet het water 1st breken, of kunnen de weeen toch eerder komen als het water nog niets is gebroken....?

(ze heeft weer iets last van krampen) kga me nu ff over d'r ontfermen....

Tot straks....
    Eet nooit gele sneeuw!!
    Didier klinkt als Dj
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:46:51 #60
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_26760720
    weeën kunnen beginnen voor de vliezen breken
    blijven liggen moet je omdat anders de navelstreng naar buiten kan komen als het kindje er niet voor ligt met zijn hoofdje. Maar ongetwijfeld heb je nu 6 dezelfde antwoorden zometten
    stormy waters...
    sailin'
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:47:44 #61
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_26760747
    kan ook zijn dat door deze krampen het kindje weer goed gaat indalen, maar dat moet de vk bepalen.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_26760829
    Romek heeft vast de hele zwangerschap van zijn vrouw gedacht "ik laat alles over me heen komen "
    Succes jongen en vooral Romek vrouwtje
    Snake Lewis meiden hoe is het bij jullie?
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_26760836
    oehh spannend!!! 05-05-05 is wel een hele mooie datum!! Succes Lewis en Romek...

Hier alles goed. De bandenpijn is flink aanwezig, van die kriebelige vervelende steekjes aan de zijkanten van mijn buik. Over 2 weken mag ik weer voor een echo
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:56:51 #64
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26761016
    hier nog helemaal niks, we zijn net lekker naar de camping van mijn schoonouders geweest en pannekoeken wezen eten, daarna even gaan wandelen langs het strand in de hoop dat het iets opwekt.
    Maar ben alleen moe en voel helaas niks.

Romek, ik had exact hetzelfde toen ik 36 weken was, toen bleek er niks aan de hand te zijn en zakte alles weer weg.

Ben beniuewd of het bij je vrouw ook wegtrekt of dat het doorzet.
    "One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:21:42 #65
    75426 Romek
    spreek je uit als ROMMEK
    pi_26761695
    Zit net langs het Romek-vrouwtje....
    De krampjes blijven rustig aan gaan..... (en niet zo erg dat ik moet klokken)
    Heb zojuist de brief van de VK nog gelezen..... (om de 3 minuten 50 sec lang)

Ga zometeen lekker aan de koffie en het voetbal kijken... (zodat mijn vriendin op de pc zichzelf kan ontspannen)
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 19:50 schreef jessie het volgende:
    Romek heeft vast de hele zwangerschap van zijn vrouw gedacht "ik laat alles over me heen komen "
    Succes jongen en vooral Romek vrouwtje
    Nou ik heb dat ABSOLUUT niet gedacht.....!
    Als er iemand zo maf is om er 7 mnden lang, 24uur per mee bezig te zijn, dan ben ik dat wel..... (ik leef er elke dag zo'n 24uur naartoe en ondersteun het Romek-vrouwtje met alles waarin ik haar kan helpen) Dus houdt mezelf er dus WEL errrrrrrrg mee bezig.... (ook met de bevalling enzo)
    (kwas alleen niet zo erg in mijn "hum" dat ik wist hoelang ik moest timen enzo, maar omdat ik DUIDELIJK wist waar ik de documentatie had neegelegd, kan ik het zo inzien)
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef snakelady het volgende:

Romek, ik had exact hetzelfde toen ik 36 weken was, toen bleek er niks aan de hand te zijn en zakte alles weer weg.

Ben beniuewd of het bij je vrouw ook wegtrekt of dat het doorzet.
    Nou ik dit bericht dus aant typen ben, roept het Romek-vrouwtje zelfs af en toe nog "auw auw"....
    Dus het is nog af te wachten of het doorzet enzo....
    Enkel als het extremer gaat worden, gaat Romek zijn timer erbij pakken......

*Snake jij ook alvast suc6 met de bevalling enzo (mocht ik je niet meer treffen op Fok) hoe voel je jezelf eigelijk... heb je geen "vreemd" gevoel in je buik....?

Ik ga nu dus ff tv checken samen met m'n vriendin...
    Mocht er iets zijn, laat ik het jullie dus wel weten (mits ik de mogelijkheid heb om er ff tussenuit te knijpen)

Tot laterssss

***Erg zenuwachtig is (maar dankzij jullie toch wel op mijn gemak is gesteld.... lekker "rieleks" eigelijk)

(,aar toch ook wel een b-tje zenuwachtig)
    Eet nooit gele sneeuw!!
    Didier klinkt als Dj
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:31:46 #66
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26761895
    Nou romek, erg spannend dus, wens romek vrouw maar heel veel succes.

Hier voel ik nog niks, ja een beetje rommelen maar dat is helaas al dagen zo, hopenlijk zet het hier snel door.
    "One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
      FOK!fossiel donderdag 5 mei 2005 @ 20:34:44 #67
    2628 Karin
    pi_26761959
    Romekvrouwtje
    Als het in bad erger wordt is dat meestal toch wel een teken dat het begonnen is hoor ik overal.
      † In Memoriam † donderdag 5 mei 2005 @ 20:34:53 #68
    43556 miss_dynastie
    pi_26761962
    Jeminee Romek, ik word best wel nerveus van je
    Rustig aan en uhhh.... rustig aan
      † In Memoriam † donderdag 5 mei 2005 @ 20:41:22 #69
    81992 Githa
    pi_26762063
    Romekvrouwtje dat klinkt spannend en Romek gewoon blijven ademen he .....
    pi_26762285
    Jeetje Romek en Romek-vrouwtje..
    Spannuuuuuuuuuuuund!

Succes joh!
    Enne.... Keep it kalm
    W ~ H ~ T
    pi_26762608
    Romekvrouwtje en Romek
    Succes!
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:19:35 #72
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_26763004
    Romek, ik word helemaal zenuwachtig van je Spannend zeg! Even wat pufjes voor jullie:

Succes!
    pi_26763421
    Hier is er ook nog niks begonnen hoor. Heel veel slijm verlies dus het is wel bezig van binnen blijkbaar. Maar verders eigenlijk niet veel. Ook niet echt meer veel harde buiken. Het strippen heeft dus nu echt niet geholpen, ja misschien met het losmaken van de slijmprop. En die ben ik dus al kwijt.

Romek spannend joh. En als jij niet kalm blijft, wat moet je vrouw dan straks als zij het op haar heupen krijgt

Snake, balen he dus toch geen bevrijdingsdag baby's. Dan gaan we samen maar voor morgen
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:41:23 #74
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_26763553
    Heej Lewis, bevrijdingsdag duurt nog bijna tweeëneenhalf uur! Het kan nog
    pi_26763633
    Oef dan zou ik nu wel erg rap moeten wezen met die weeen Kan natuurlijk ook even trap op en af rennen. Ouch
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:46:18 #76
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_26763661
    Nah het KAN wel Lewis
    In mijn omgeving is afgelopen woensdag een baby geboren, en daar braken om kwart voor 12 de vliezen (precies op het moment dat manlief nog even een foto nam van de dikke buik) en om kwart over 2 werd hun 2e kindje geboren
    stormy waters...
    sailin'
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:47:05 #77
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_26763684
    Jullie hebben nog ff Lewis en Snake hmmm hele snelle bevalling dan

Romek succes
    pi_26763717
    hah, is vast een leuke foto geworden belana.

jammer lewis & snake. maar het gaat vast niet lang meer duren zo te lezen.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:58:08 #79
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_26764028
    jah, ze schijnt er nogal geschrokken op te staan
    stormy waters...
    sailin'
    pi_26764543
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
    Heej Lewis, bevrijdingsdag duurt nog bijna tweeëneenhalf uur! Het kan nog
    Lewis heeft nog een uurtje langer
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
    pi_26764797
    Ja precies ik heb nu nog 2,5 uur. Maar nog steeds geen gerommel. Ja het beweegt. Kan babs nog steeds niet overtuigen om er nou toch eens uit te komen
      donderdag 5 mei 2005 @ 22:34:53 #82
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_26764987
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef easy-going het volgende:

[..]

Lewis heeft nog een uurtje langer
    Jij slimmerd!
      donderdag 5 mei 2005 @ 23:18:34 #83
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26766470
    nou, ondertussen zou dat hier 3 kwartier moeten zijn, denk niet dat ik dat haal.
    Lewis, het kan, als je heel erg super snel bent.

Maar wie weet morgen ofzo, voel me nog niet anders.
    pi_26767424
    Nee hier ook niet hoor Snake. En ik heb nog 1.22 uur. Dus dat ga ik ook niet halen
      donderdag 5 mei 2005 @ 23:44:13 #85
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_26767659
    Romek-vrouwtje, succes!

Mevrouw Lewis en mevrouw Snake, willen jullie niet meer zo laat op de avond posten als er nog niet ge- wordt. Ik denk elke keer dat het begonnen is
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_26767844
    Lewis en Snake jullie hadden het voetballen moeten kijken, daar zou je spontaan weeen van krijgen
    Ik duim dat het voor jullie snel begint!!!
    Romek-vrouwtje succes
      donderdag 5 mei 2005 @ 23:50:40 #87
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26767938
    haha, ik zag net op een andere site al heel veel scheldwoorden over voetbal dus is niet goed gegaan geloof ik.

Nou lewis, morgen weer een dag.

sorry m@x, zal proberen je niet meer te laten schrikken.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 04:04:26 #88
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_26770979
    Wat jammer dat er nog geen baby's zijn!!! Ik had toch stiekem gehoopt dat de voorspelling van de vijfde uit zou komen, maar helaas. Morgen dan maar voor de herkansing. Goodluck lady's. Ik hoop dat jullie het nog een beetje uithouden, maar jullie klinken in ieder geval allebei nog redelijk positief.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:07:50 #89
    75426 Romek
    spreek je uit als ROMMEK
    pi_26771657
    Het bleef vannacht nog tot 2uur rommelen.....
    toen is ze in slaap gevallen doordat het rommelen minder werd.....
    Ze ligt nu nog op 1 oor.....
    weet nog wel dat de snacht een keer of 3 wakker is geweest...
    k laat ze nog liggen....

To be continued...
    Eet nooit gele sneeuw!!
    Didier klinkt als Dj
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:12:55 #90
    103793 kozakken
    Living the life
    pi_26772337
    succes allemaal!! leuke spannende dagen voor de mee-levers.
    pi_26772386
    Ah Romek, je moet het maar zo zien, ze heeft al wat voorwerk gehad. Dat komt niet meer terug. En ze heeft zo te horen dan ook nog redelijk wat uurtjes geslapen.

Hier nog steeds niets hoor. Ik ga maar gewoon lekker verder met mijn photoshop computer cursusje. En dan zien we wel verder. Het weer is redelijk dus misschien vanmiddag nog even naar buiten. Ik hoef in ieder geval weinig te doen vandaag, dus lekker luieren dan maar.

Als die baby nou niet snel komt dan moet ik weer het hele huis schoonmaken

Snake, wat jij meid. Bij jouw ook nog niks ?
      vrijdag 6 mei 2005 @ 11:49:19 #92
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26774233
    Nog geen babietjes?
    Gerommel bij Romek... Wel spannend!
      † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 11:50:14 #93
    43556 miss_dynastie
    pi_26774254
    Spannend hoor Romek!!!

Lewis heeft zich al gemeld met baby binnenboord, dusseh... snake ??
      † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 12:07:43 #94
    81992 Githa
    pi_26774697
    Het is hier zomaar stil..... Ik ben er nog niet uit of dat nu iets positiefs is of juist iets negatiefs is

nou laten we het maar positief zien ...jullie zijn gewoon allemaal flink aan het
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:13:58 #95
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_26774817
    Sterkte beiden Lewis en Snake maar het wordt beloond het wachten dan

Tis dat ik al een nagelbijter ben ander was ik waarschijnlijk ermee begonnen

Snake melden
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:57:42 #96
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26775798
    Hier ook nog niks,wel flink aan het rommelen maar ik ga er niet vanuit dat het doorzet, san valt het weer tegen.
    pi_26778322
    Phhff wij hebben net onze ouders verteld dat ik zwanger ben. Ik had een fotolijstje met daarin een gedichtje gemaakt had ik hier ergens gelezen. Mijn moeder bleef maar lezen en zei maar nix. Ze keek mijn vader aan en daarna mij en begon toen te huilen En mijn vader ook huilen en ikke dus ook. Stelletje emo's
    Daarna naar mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder maakt het kado open en leest alleen de eerste zin nog maar en vraagt heel droog: Of ben je zwanger? Mijn schoonvader begon ergsn anders over die wist niet zo goed wat ie moest zeggen. Maar ze waren wel heel blij.

Ben blij dat dit achter de rug is, was zo zenuwachtig. Maar wel een paar mensen gelukkig gemaakt
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_26779361
    Dus ik neem aan dat het tranen van blijdschap waren MeNicole Is het hun eerste kleinkind?
    Grappig eigenlijk hoe mensen toch verschillend reageren he.
    pi_26779543
    Ja voor mijn ouders is dit de eerste. En ja ze waren echt heel erg blij. Voor Kevins ouders is dit de tweede.
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
      vrijdag 6 mei 2005 @ 17:10:46 #100
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_26781829
    fijn dat ze zo blij waren, dat is een prettig gevoel weet ik uit ervaring.

Toen wij mijn schoonouders gingen vertellen dat we gingen trouwen begonnen we met, we willen jullie iets vertellen.
    mijn schoonvader heel blij, ben je zwanger.
    Wij dus, nee we gaan trouwen, o dat is ook leuk, kwam er toen achteraan.

Dus we wisten gelukkg vante voren al dat ze er blij mee waren.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')