abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26747364
Ik zit een beetje met een probleem.

Stel een vorm van dienstverlening binnen een onderneming gaat veranderen. Om deze verandering in goede banen te leiden wordt een projectteam samengesteld. Alleen bestaat dit team uit alleen maar externen omdat er bij het management niet genoeg vertrouwen in in de capaciteit van de eigen medewerkers die zich bezig houden met het beheer van de huidige processen en systemen.

Nu blijkt al snel dat het projectteam te weinig kennis bezit van de onderneming om goede producten op te leveren. Op hoofdlijnen de nieuwe dienstverlening uiteen zetten lukt ze wel. Maar concreet iets opleveren is teveel gevraagd. Gevolg is dat onze manager, laten we haar D. noemen, de vaste medewerkers opdraagt het project van informatie te voorzien. Ook dit leidt niet tot de gewenste resultaten waardoor uiteindelijk door D. maar wordt gezegd dat de werkzaamheden toch maar door de eigen medewerkers moeten worden gedaan. Dit bovenop het reguliere werk van het beheer van de huidige processen en systemen.

Dit lukt uiteindelijk met redelijk veel stress en er worden rond 1 mei eerste werkbare versies van producten als werkinstructies, processchema's, etc, opgeleverd. Nu moeten medewerkers uit de uitvoering die de nieuwe dienstverlening gaan uitvoeren uiteraard worden opgeleid. Nu hadden wij als vaste medewerkers aangeboden hierin een rol te gaan spelen, omdat wij nu de meeste kennis hebben van de nieuwe dienstverlening en omdat we als staffunctionarissen de contacten met de uitvoering willen verbeteren. Ze weten nauwelijks wie wij zijn terwijl we ze wel moeten ondersteunen. Door D. werd ons toen verteld dat dit niet kon "opleiden was immers een vak". Toen "echte" opleiders echter te duur bleken te zijn boden de projectleden zich aan om de opleidingen dan maar te gaan verzorgen. Dat was opeens geen probleem. En het mag wat kosten hoor, 8 sessies van 3 dagen (met overnachtingen en diner) op een landgoed bij Apeldoorn. Opleiden is blijkbaar opeens geen vak meer en de projectleden kunnen zich, met ons werk, mooi gaan verkopen in het land.

Nu hadden we wel afgesproken met de projectleider dat we binnen die opleiding een presentatie zouden geven over de producten die precies worden aangeboden en onze ondersteunende rol binnen het geheel. Kortom, waar kan de uitvoering informatie en hulp vinden. Het project is immers niet voor eeuwig en gebruikers zullen uiteindelijk toch door ons ondersteund moeten worden. Afgesproken was dat vier vaste medewerkers 1 sessie geheel zouden volgen om ons een beeld te kunnen vormen van het kennisniveau van de medewerkers en bij de overige sessies een aantal presentaties zouden geven. Dit was 2 maanden geleden met alle betrokken partijen afgesproken.
Nu wordt een collega van me opeens afgelopen maandag door manager D. aangesproken. Zij was als enige van de club van vier aanwezig deze week. Niet alle vier de medewerkers kunnen naar die eerste sessie gaan. Een echte reden kon ze niet geven, het werd afgeschoven op geen geld (wij worden uit een ander potje betaald) en er moet voldoende capaciteit op kantoor aanwezig zijn (is gelul, die is er). Er kan maar 1 van ons gaan. Verdere discussie was niet mogelijk en D. ging nu naar huis, want ze had het weer helemaal gehad vandaag. Nu heeft die collega daar absoluut geen zin meer in en heeft ze tegen D. gezegd dat ze zal vragen of ik wil gaan.

Nu zit ik met het dilemma van wel of niet gaan.

Argumenten om wel te gaan:

• Contact met de uitvoering, beetje netwerken.
  • 3 dagen in een mooi landgoed beetje naar verhaaltjes luisteren en een presentatie van een half uur geven.
  • Ik maak mezelf kenbaar als flexibel en meegaand. Niet onverstandig als ik carrière wil maken binnen onze onderneming.

Argumenten om niet te gaan:

• Solidair met directe collega's.
  • 3 dagen, 2 nachten van huis. Alleen maar luisteren naar slap gelul wat inhoudelijk voor 25% niet klopt door gebrek aan kennis bij projectleden.
  • Ik ken de meeste mensen alleen oppervlakkig, en de projectleden vind ik een stel slappe kontkruipers met een verborgen agenda. Niet echt mensen waar ik 's avonds gezellig een glas bier mee aan de bar wil drinken.
  • Ik heb het helemaal gehad met D. het is niet alleen dit, maar haar hele manier van managen. Geen sturing geven, geen structuur aangeven. Elke keer weer in paniek naar je bureau komen als ze het gevoel heeft de greep ergens op te verliezen. En vooral, meer openstaan voor gevlei en gekontkruipt dan voor een kritische geluid. Memo's en notities die terechte knelpunten aangeven worden gewoonweg genegeerd.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:37:57 #2
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747367
    Download de 'charge' movie (de 2e) ..... ga het spel niet halen ofzo, maar dat is echt gaaf....... !!

http://media.ps2.ign.com/media/734/734615/vids_1.html

Spartan: Total Warrior

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_26747374
    He, dat verhaal van mij dat niemand gaat lezen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:39:05 #4
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747375
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:39:19 #5
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747377
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
    He, dat verhaal van mij dat niemand gaat lezen.
    Welk verhaal !!
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:39:36 #6
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747379
    Nee Gijs Ik ga het even lezen... is niet te missen namelijk
    pi_26747383
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
    Nee Gijs Ik ga het even lezen... is niet te missen namelijk
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:44:02 #8
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747403
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik zit een beetje met een probleem.

Stel een vorm van dienstverlening binnen een onderneming gaat veranderen. Om deze verandering in goede banen te leiden wordt een projectteam samengesteld. Alleen bestaat dit team uit alleen maar externen omdat er bij het management niet genoeg vertrouwen in in de capaciteit van de eigen medewerkers die zich bezig houden met het beheer van de huidige processen en systemen.

Nu blijkt al snel dat het projectteam te weinig kennis bezit van de onderneming om goede producten op te leveren. Op hoofdlijnen de nieuwe dienstverlening uiteen zetten lukt ze wel. Maar concreet iets opleveren is teveel gevraagd. Gevolg is dat onze manager, laten we haar D. noemen, de vaste medewerkers opdraagt het project van informatie te voorzien. Ook dit leidt niet tot de gewenste resultaten waardoor uiteindelijk door D. maar wordt gezegd dat de werkzaamheden toch maar door de eigen medewerkers moeten worden gedaan. Dit bovenop het reguliere werk van het beheer van de huidige processen en systemen.

Dit lukt uiteindelijk met redelijk veel stress en er worden rond 1 mei eerste werkbare versies van producten als werkinstructies, processchema's, etc, opgeleverd. Nu moeten medewerkers uit de uitvoering die de nieuwe dienstverlening gaan uitvoeren uiteraard worden opgeleid. Nu hadden wij als vaste medewerkers aangeboden hierin een rol te gaan spelen, omdat wij nu de meeste kennis hebben van de nieuwe dienstverlening en omdat we als staffunctionarissen de contacten met de uitvoering willen verbeteren. Ze weten nauwelijks wie wij zijn terwijl we ze wel moeten ondersteunen. Door D. werd ons toen verteld dat dit niet kon "opleiden was immers een vak". Toen "echte" opleiders echter te duur bleken te zijn boden de projectleden zich aan om de opleidingen dan maar te gaan verzorgen. Dat was opeens geen probleem. En het mag wat kosten hoor, 8 sessies van 3 dagen (met overnachtingen en diner) op een landgoed bij Apeldoorn. Opleiden is blijkbaar opeens geen vak meer en de projectleden kunnen zich, met ons werk, mooi gaan verkopen in het land.

Nu hadden we wel afgesproken met de projectleider dat we binnen die opleiding een presentatie zouden geven over de producten die precies worden aangeboden en onze ondersteunende rol binnen het geheel. Kortom, waar kan de uitvoering informatie en hulp vinden. Het project is immers niet voor eeuwig en gebruikers zullen uiteindelijk toch door ons ondersteund moeten worden. Afgesproken was dat vier vaste medewerkers 1 sessie geheel zouden volgen om ons een beeld te kunnen vormen van het kennisniveau van de medewerkers en bij de overige sessies een aantal presentaties zouden geven. Dit was 2 maanden geleden met alle betrokken partijen afgesproken.
    Nu wordt een collega van me opeens afgelopen maandag door manager D. aangesproken. Zij was als enige van de club van vier aanwezig deze week. Niet alle vier de medewerkers kunnen naar die eerste sessie gaan. Een echte reden kon ze niet geven, het werd afgeschoven op geen geld (wij worden uit een ander potje betaald) en er moet voldoende capaciteit op kantoor aanwezig zijn (is gelul, die is er). Er kan maar 1 van ons gaan. Verdere discussie was niet mogelijk en D. ging nu naar huis, want ze had het weer helemaal gehad vandaag. Nu heeft die collega daar absoluut geen zin meer in en heeft ze tegen D. gezegd dat ze zal vragen of ik wil gaan.

Nu zit ik met het dilemma van wel of niet gaan.

Argumenten om wel te gaan:

• Contact met de uitvoering, beetje netwerken.
  • 3 dagen in een mooi landgoed beetje naar verhaaltjes luisteren en een presentatie van een half uur geven.
  • Ik maak mezelf kenbaar als flexibel en meegaand. Niet onverstandig als ik carrière wil maken binnen onze onderneming.

Argumenten om niet te gaan:

• Solidair met directe collega's.
  • 3 dagen, 2 nachten van huis. Alleen maar luisteren naar slap gelul wat inhoudelijk voor 25% niet klopt door gebrek aan kennis bij projectleden.
  • Ik ken de meeste mensen alleen oppervlakkig, en de projectleden vind ik een stel slappe kontkruipers met een verborgen agenda. Niet echt mensen waar ik 's avonds gezellig een glas bier mee aan de bar wil drinken.
  • Ik heb het helemaal gehad met D. het is niet alleen dit, maar haar hele manier van managen. Geen sturing geven, geen structuur aangeven. Elke keer weer in paniek naar je bureau komen als ze het gevoel heeft de greep ergens op te verliezen. En vooral, meer openstaan voor gevlei en gekontkruipt dan voor een kritische geluid. Memo's en notities die terechte knelpunten aangeven worden gewoonweg genegeerd.
  • Jeeeeetje Strol,......... mmmm,.... pittige. Als je echt verder wil in deze branche (of niet trouwens) zou ik het wel doen. Extra kennis is nooit mis. Het probleem is herkenbaar... dit vind je echt overal en ik vind je voordelen beter dan je nadelen. Mensen als D. komen en gaan,..... het gaat hier toch om jezelf en dan zou ik voor 'wel gaan' gaan.

Ik moet het nog wat beter lezen hoor, maar ik zit hier met een pikkie die wilt eten..... spreek je zo vriend
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:54:48 #9
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747458
    Gijs komen mijn sms'jes eigenlijk wel aan
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:58:00 #10
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26747470
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 08:54 schreef Chocobo het volgende:
    Gijs komen mijn sms'jes eigenlijk wel aan
    Ik heb mijn telefoon tijdens de vakantie uitgezet.

En ik heb het een beetje gehad met mijn nieuwe telefoon/abo van T-Mobile.
      donderdag 5 mei 2005 @ 08:59:01 #11
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26747480
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
    Download de 'charge' movie (de 2e) ..... ga het spel niet halen ofzo, maar dat is echt gaaf....... !!

http://media.ps2.ign.com/media/734/734615/vids_1.html

Spartan: Total Warrior

[afbeelding]
    Ziet er wel graqppig uit, maar is gewoon een vechtspel zo te zien.
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:04:44 #12
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26747511
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:10:49 #13
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747545
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 08:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ziet er wel graqppig uit, maar is gewoon een vechtspel zo te zien.
    Gijs er lijkt me geen reet aan, maar de charge was cool man
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:12:00 #14
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26747554
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
    Gijs er lijkt me geen reet aan, maar de charge was cool man
    Ja, die charge zag er goed uit. Maar ik heb liever een gewoon strategisch spel dan een "simpel" vechtspel. Deed me beetje denken aan die Japanse games, Dynasty Warriors.
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:18:19 #15
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747595
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:22:11 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747620
    Helemaal gek geworden bij het zien van Forza video review
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:25:07 #17
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26747639
    Die nieuwe Batman film ziet er goed uit.

http://www.apple.com/trai(...)/trailer4/large.html
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:29:10 #18
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747674
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:31:30 #19
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747693
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
    Die nieuwe Batman film ziet er goed uit.

http://www.apple.com/trai(...)/trailer4/large.html
    Vind je ..... ik zie een Batman verneuking.... !
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:34:56 #20
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26747722
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
    Vind je ..... ik zie een Batman verneuking.... !
    Slechter als de vorige delen kan bijna niet. Al wordt het niveau van Tim Burton niet gehaald nee.
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:36:23 #21
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747732
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 09:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Slechter als de vorige delen kan bijna niet. Al wordt het niveau van Tim Burton niet gehaald nee.
    De eerste met Jack Nickelson De rest Maar deze vind ik niet cool... ik wil zoiets gewoon in het geheim laten zeg maar... niemand weet hoe batman batman wordt en nu zie je een soort training van een man zeg maar
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:42:10 #22
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26747774
    Ik ga de videoreview weer kijken
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:51:58 #23
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26747873
    mogguh
      donderdag 5 mei 2005 @ 09:57:24 #24
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26747932
    Tam komt er achter dat het Hemelvaart is
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:04:53 #25
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748021
    Strol: Zo te zien weet je heel duidelijk wat er aan de hand is, en heb je beide al erg goed overwogen.. Je neigt naar niet gaan, uiteerzaamheid, tijdsverspilling, en dat het kontkruiperij is. Het andere staat voor carrieremaken binnen de organisatie die je zo verfoeid.

Vraag is dus eigenlijk, wat zegt je gevoel? Je bent al bezig met een dtp cursus om daarin verder te gaan, je werkt daar al omdat je werk moet hebben. Ik zou dus lekker de eer aan mijzelf houden, en die dikke vinger geven aan ze, die je al een tijdje wil geven. Geef de argumenten maar door zoals jij ze ook ziet staan.

Kontkruiperij is geen eigenschap van jou.

Althans dat denk ik niet.
    The truth was in here.
    pi_26748103
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 09:57 schreef Bastard het volgende:
    Tam komt er achter dat het Hemelvaart is
    Op welke wijze kwam ze erachter?
    pi_26748111
    goeiemorgen trouwens
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:12:32 #28
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748124
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:11 schreef Toadette het volgende:

[..]

Op welke wijze kwam ze erachter?
    Ik zei het

Nee zegt ze, tis bevrijdingsdag... ja EN Hemelvaart
    The truth was in here.
    pi_26748151
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zei het

Nee zegt ze, tis bevrijdingsdag... ja EN Hemelvaart
    twee vrije dagen in.
    dit jaar is echt nadelig met zijn vrije dagen (voor de meeste mensen dan, ik ben altijd zeker van mijn vrije dagen)
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:16:08 #30
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748181
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:14 schreef Toadette het volgende:

[..]

twee vrije dagen in.
    dit jaar is echt nadelig met zijn vrije dagen (voor de meeste mensen dan, ik ben altijd zeker van mijn vrije dagen)
    Ah maakt mij niet uit hoor, kijk daar niet naar.
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:18:34 #31
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748230
    Dus we gaan vandaag maar es naar de kwantum
    The truth was in here.
    pi_26748235
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:18 schreef Bastard het volgende:
    Dus we gaan vandaag maar es naar de kwantum
    lekker klussen
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:20:13 #33
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26748251
    is die uberhaupt wel open dan? veel winkels zijn ook dicht hoor
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:20:45 #34
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748261
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:20 schreef Magneet het volgende:
    is die uberhaupt wel open dan? veel winkels zijn ook dicht hoor
    Deze is open.. vlgs het krantje..
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:21:21 #35
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748269
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:19 schreef Toadette het volgende:

[..]

lekker klussen
    Nee, staat een zwembad in die we gaan ophalen
    The truth was in here.
    pi_26748290
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, staat een zwembad in die we gaan ophalen
    ik zal duimen voor mooi weer voor je
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:23:23 #37
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748311
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef Toadette het volgende:

[..]

ik zal duimen voor mooi weer voor je
    Het word vast een prachtige zomer

Kom je ook zwemmen?
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:28:11 #38
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26748376
    ieder jaar een nieuw zwembad B.?
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:30:05 #39
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26748399
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:14 schreef Toadette het volgende:

[..]

twee vrije dagen in.
    Dit jaar valt kerst weer in het weekend
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:30:32 #40
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748410
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:28 schreef Magneet het volgende:
    ieder jaar een nieuw zwembad B.?
    Denk het.. de vorige was ook lek gegaan door kattenpootjes, en als je hem opruimte, past niet meer in de doos, zit je met zon bonk plastic in de weg.
    Koop net zo lief een nieuwe, deze kost maar 20 euro, en is groter dan die we vorig jaar hadden 3 bij 2 meter.
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:31:05 #41
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748424
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dit jaar valt kerst weer in het weekend
    Dat is wel jammer..
    The truth was in here.
    pi_26748459
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het word vast een prachtige zomer

Kom je ook zwemmen?
    lijkt me heerlijk!
    pi_26748481
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is wel jammer..
    dus dat wordt weer chaos met boodschappen doen voor die dagen.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:34:38 #44
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26748489
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Denk het.. de vorige was ook lek gegaan door kattenpootjes, en als je hem opruimte, past niet meer in de doos, zit je met zon bonk plastic in de weg.
    Koop net zo lief een nieuwe, deze kost maar 20 euro, en is groter dan die we vorig jaar hadden 3 bij 2 meter.
    ik heb 3 katten, bij mij zou zo'n ding het niet langer dan een halve dag volhouden
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:35:44 #45
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748505
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:32 schreef Toadette het volgende:

[..]

lijkt me heerlijk!
    Is het ook, soms is het in de zon niet meer uit te houden, en dan ff verkoelend dobberen in het water.. echt heerlijk
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:36:47 #46
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748522
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:34 schreef Magneet het volgende:

[..]

ik heb 3 katten, bij mij zou zo'n ding het niet langer dan een halve dag volhouden
    Kheb er ook 3.. maar de volgende keer vul ik m, zet ik ze alle drie om beurten er in, en dan willen ze niet meer in de buurt komen van het zwembad
    The truth was in here.
    pi_26748533
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kheb er ook 3.. maar de volgende keer vul ik m, zet ik ze alle drie om beurten er in, en dan willen ze niet meer in de buurt komen van het zwembad
    je bent er gek genoeg voor
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:39:13 #48
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748560
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef Toadette het volgende:

[..]

je bent er gek genoeg voor
    Vind het ook geen slecht idee.. alleen moet ik ze wel zien vast te houden dan zonder schrammen, als ze zelf uit bad springen zit ik nog met een lek
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:41:33 #49
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748592
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:42:08 #50
    102976 QueenR
    Cute but Psycho
    pi_26748601
    @ strol
    Gaan betekend natuurlijk niet meteen kontkruiperij of niet solidair met de andere. Extra kennis schaadt nooit, en meer weten over hoe hun denkwijzen zijn kan alleen maar in je voordeel werken. Of het nu om carriere te maken is of om ergens anders heen te gaan. En misschien blijkt ook nog eens als je ze in een andere omgeving ziet dat het helemaal niet zo zwart wit is als je nu stelt. Meer inzicht dus in alle aspecten van de situatie. Ik zou gaan. (as if anybody cares )

en goedemorgen verder!!! Iemand lueke plannen deze vrije dag? Het zonnetje schijnt nu nog, zit snel wat dingetjes te bedenken. Gisteren naar de peel geweest, heerlijk rondgebanjerd met de kinderen, zo'n wandelroute weet je wel. Begint het op de helft te regenen zeiknat waren we. Maar goed, toch wel gezellig geweest, afgesloten met een ambachtelijk ijsje op een boerderij (hmm was lekkerrrrrrr )
    Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
    Imagination is more important than knowledge.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:45:41 #51
    102976 QueenR
    Cute but Psycho
    pi_26748653
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vind het ook geen slecht idee.. alleen moet ik ze wel zien vast te houden dan zonder schrammen, als ze zelf uit bad springen zit ik nog met een lek
    als kind heb ik ook eens dat briljante idee gehad. (nou ja ik wilde hem wassen) en oef, die nageltjes gaan diep hoor!!!!!!!
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:48:02 #52
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26748706
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:45 schreef QueenR het volgende:

[..]

als kind heb ik ook eens dat briljante idee gehad. (nou ja ik wilde hem wassen) en oef, die nageltjes gaan diep hoor!!!!!!!
    Mn hand zit onder de littekens van het stoeien met ze.. die gaan niet meer weg ook
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:48:38 #53
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26748718
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
    Strol: Zo te zien weet je heel duidelijk wat er aan de hand is, en heb je beide al erg goed overwogen.. Je neigt naar niet gaan, uiteerzaamheid, tijdsverspilling, en dat het kontkruiperij is. Het andere staat voor carrieremaken binnen de organisatie die je zo verfoeid.

Vraag is dus eigenlijk, wat zegt je gevoel? Je bent al bezig met een dtp cursus om daarin verder te gaan, je werkt daar al omdat je werk moet hebben. Ik zou dus lekker de eer aan mijzelf houden, en die dikke vinger geven aan ze, die je al een tijdje wil geven. Geef de argumenten maar door zoals jij ze ook ziet staan.

Kontkruiperij is geen eigenschap van jou.

Althans dat denk ik niet.

Ik neig inderdaad om niet te gaan.
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:52:19 #54
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26748788
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:42 schreef QueenR het volgende:
    @ strol
    Gaan betekend natuurlijk niet meteen kontkruiperij of niet solidair met de andere. Extra kennis schaadt nooit, en meer weten over hoe hun denkwijzen zijn kan alleen maar in je voordeel werken. Of het nu om carriere te maken is of om ergens anders heen te gaan. En misschien blijkt ook nog eens als je ze in een andere omgeving ziet dat het helemaal niet zo zwart wit is als je nu stelt. Meer inzicht dus in alle aspecten van de situatie. Ik zou gaan. (as if anybody cares )
    Het is meer kennis overbrengen van ons naar de uitvoering. Zelf wordt ik er niet beter van. In principe doe ik het voor onze gebruikers zodat we ze in de toekomst beter kunnen ondersteunen. Maar lange termijn denken is geen kenmerk van onze manager. Het is allemaal korte termijn, snel scoren, brandjes blussen.

En het wordt nu ook gebracht als "het is een mooie locatie dus van mij mag 1 iemand gaan", rot toch op! Ik offer er wel 3 dagen voor op, en al was het in het mooiste hotel van Nederland. Ik zit er toch voor mijn werk en was liever thuis bij mijn kuiken en de Xbox.

[ Bericht 1% gewijzigd door Strolie75 op 05-05-2005 10:59:37 ]
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:52:39 #55
    102976 QueenR
    Cute but Psycho
    pi_26748795
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mn hand zit onder de littekens van het stoeien met ze.. die gaan niet meer weg ook
    tja dat heb je met littekens he weet niet of ze nog op mijn rug staan maar het was best pijnlijk haha
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:52:46 #56
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26748798
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

1 vd drie vind water leuk
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:57:48 #57
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26748893
    Waarom moet je nou altijd brak zijn na een aantal biertjes?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 5 mei 2005 @ 10:58:38 #58
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26748905
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Waarom moet je nou altijd brak zijn na een aantal biertjes?
    Verdriet verdronken Gijs?

Was mooie wedstrijd gister, ze hadden het verdient om door te gaan.
    pi_26748918
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

en was liever thuis bij mijn kuiken.
      donderdag 5 mei 2005 @ 11:00:29 #60
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26748939
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 10:58 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Verdriet verdronken Gijs?

Was mooie wedstrijd gister, ze hadden het verdient om door te gaan.
    Ja

Tyfuszooi zeg... Ik heb een traan gelaten gister...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_26748980
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

... Ik heb een traan gelaten gister...
    Ik ook, maar dat kwam door het boek dat ik gister uit heb gelezen.
    en joshi was binnen
      donderdag 5 mei 2005 @ 11:04:52 #62
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26749015
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 11:02 schreef Toadette het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat kwam door het boek dat ik gister uit heb gelezen.
    en joshi was binnen
    Welk boek was het?
    pi_26749024
    komt een vrouw bij de dokter
      donderdag 5 mei 2005 @ 11:08:33 #64
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26749083
    Moguuuu

Zonde van PSV... echt zonde... Milan zoog... en sterker nog.. PSV had de championsleague gewonnen als ze door waren gegaan...

Jammer....
    I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
      donderdag 5 mei 2005 @ 11:11:03 #65
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26749124
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef silver-surfer het volgende:
    Moguuuu

Zonde van PSV... echt zonde... Milan zoog... en sterker nog.. PSV had de championsleague gewonnen als ze door waren gegaan...

Jammer....
    Heaumeau
      donderdag 5 mei 2005 @ 11:14:05 #66
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26749190
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef silver-surfer het volgende:
    Moguuuu

Jammer....
    Ja... Daarom doet het ook zoveel pijn... Als ze 2 keer met 1 - 0 van Milan hadden verloren weet je dat je niets te vertellen hebt. Die tering thomasson ook vorige week, dat was verrot en nu die *%^#*@ Ambrosini. Allebei in de laatste minuten

Pfff, ik ga ff douchen en ontbijten...
      donderdag 5 mei 2005 @ 11:31:01 #67
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26749510
    goedemorgen
    we zijn nog twee dagen verwijderd van
    een heerlijke Jump...... he surfer
    Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
      donderdag 5 mei 2005 @ 11:53:35 #68
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26750032
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 11:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heaumeau
    Strooooollll

Genoten van je vakantie las ik... ... mooie foto's gijs!!
    Zaterdag zie ik je weer
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:09:43 #69
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26750407
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja... Daarom doet het ook zoveel pijn... Als ze 2 keer met 1 - 0 van Milan hadden verloren weet je dat je niets te vertellen hebt. Die tering thomasson ook vorige week, dat was verrot en nu die *%^#*@ Ambrosini. Allebei in de laatste minuten

Pfff, ik ga ff douchen en ontbijten...
    Tis kut gijs... echt kut... ik had het PSV echt gegunt...
    Meer dan wie dan ook... meer ook als AZ... hoewel ik ook wel hoop dat die winnen hoor...

Ik zeg het niet graag... maar... respect voor de eindhovenaren ... PSV
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:13:41 #70
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26750514
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 11:31 schreef O-Ren het volgende:
    goedemorgen
    we zijn nog twee dagen verwijderd van
    een heerlijke Jump...... he surfer
    Nou ... ik begin het al wat meer te voelen...
    Maar ik heb er echt zin in... en ik hoop dat het droog is..

donderdag 5 mei 2005 @ 12:20:46 #71
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26750671
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:13 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Nou ... ik begin het al wat meer te voelen...
    Maar ik heb er echt zin in... en ik hoop dat het droog is..

Het weer is nu in ieder geval ok toch dikke klootzak
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:26:56 #72
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26750830
    F5
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:27:34 #73
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26750846
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het weer is nu in ieder geval ok toch dikke klootzak
    Het is weer is lekker ja... alleen nog net iets teveel wind voor die gratenkont van jou!!
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:27:52 #74
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26750853
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Het is weer is lekker ja... alleen nog net iets teveel wind voor die gratenkont van jou!!
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:28:11 #75
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26750860
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:
    F5
    Stap IN dan wous!!
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:35:13 #76
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26751027
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Stap IN dan wous!!
    Stap in dan!!!!!!!!!
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:35:32 #77
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26751038
    Die review video
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:50:28 #78
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26751398
    Ik ga Jade Empire verkopen, ik zit nu in de Imperial City en ik vind er echt geen reet meer aan.
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:52:06 #79
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26751426
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik ga Jade Empire verkopen, ik zit nu in de Imperial City en ik vind er echt geen reet meer aan.
    Spel van 9.9
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 12:54:25 #80
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26751475
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:52 schreef Bastard het volgende:
    Spel van 9.9
    Het het een beetje gehad met die scores van IGN. Zoveelste teleurstelling.

Iemand hier interesse?

[TK] Jade Empire Limited Edition (XBOX)
      donderdag 5 mei 2005 @ 13:09:58 #81
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26751862
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het het een beetje gehad met die scores van IGN. Zoveelste teleurstelling.

Iemand hier interesse?

[TK] Jade Empire Limited Edition (XBOX)
    Nee dank je, ik trek het spel niet.
    The truth was in here.
    pi_26752520
    quote:
    Ik ga Jade Empire verkopen
      donderdag 5 mei 2005 @ 13:46:09 #83
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26752689
    quote:
    Ik kan het me voorstellen gijs... ik moet zeggen dat ik hem ook niet geweldig vind hoor...
    Het verhaal trekt me eigenlijk niet zoals ik gedacht had...

Ik heb net MGS 1 en 2 binnen... en die branden in mijn handen... .... maar ja.. ik speel hem wel eerst uit...
      donderdag 5 mei 2005 @ 14:10:17 #84
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26753276
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 13:39 schreef Toadette het volgende:

[..]

Daar komt vast wel iets voor terug
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 14:13:19 #85
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26753354
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:

Daar komt vast wel iets voor terug
    FORZZZZZZZZZZZZZZZA!!!

Tot die tijd ga ik wel een beetje Outrun 2 gamen
      donderdag 5 mei 2005 @ 14:39:16 #86
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26753932
    gta-vc blijft ook best leuk vooral vigilante missions met de hunter
      donderdag 5 mei 2005 @ 14:41:25 #87
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26753972
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 14:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

FORZZZZZZZZZZZZZZZA!!!

Tot die tijd ga ik wel een beetje Outrun 2 gamen
    Volgende week
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:09:34 #88
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26754563
    whehe BAR is twee races geschorst
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:10:28 #89
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26754585
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 15:09 schreef Magneet het volgende:
    whehe BAR is twee races geschorst
    Huh .. nieuws checken dan..
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:14:33 #90
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26754669
    Ja inderdaad

Valsspelers
    Wacht maar, 3 jaar geleden hadden ze bij Ferrari in de box moeten kijken, durf te wedden dat die modificaties hadden die niet toegestaan waren...

Hee, maar die punten in de manager, mag hopen dat die nog worden afgetrokken dan van de vorige race dan he?
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:21:13 #91
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26754854
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
    Ja inderdaad

Valsspelers
    Wacht maar, 3 jaar geleden hadden ze bij Ferrari in de box moeten kijken, durf te wedden dat die modificaties hadden die niet toegestaan waren...

Hee, maar die punten in de manager, mag hopen dat die nog worden afgetrokken dan van de vorige race dan he?
    nope gebeurd niet we gaan uit van de stand zoals die bekend was op maandagavond om 20.00h
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:25:39 #92
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26754956
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 15:21 schreef Magneet het volgende:

[..]

nope gebeurd niet we gaan uit van de stand zoals die bekend was op maandagavond om 20.00h
    Maar dat is toch niet eerlijk
    Dus als er alsnog sancties voortkomen uit een race veranderd er niks dus? Hmzz. jammer.

En wat nu met de mensen die bv Button hebben staan, das een zekerheid van twee races geen punten kunnen maken dan?
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:38:40 #93
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26755273
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 15:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet eerlijk
    Dus als er alsnog sancties voortkomen uit een race veranderd er niks dus? Hmzz. jammer.

En wat nu met de mensen die bv Button hebben staan, das een zekerheid van twee races geen punten kunnen maken dan?
    ze hebben nog tot zaterdag 0.01h om te wisselen
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:43:38 #94
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26755387
    Buikje van tam begint te groeien trouwens
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:05:38 #95
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26756998
    F5
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:07:37 #96
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26757054
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Stap IN dan wous!!
    Cho, leidschendam gaat niet lukken dit weekend. Ik heb namelijk geen idee wanneer we daar zijn. Als het zaterdag regent vertrekken we pas zondag, en komen we pas rond 13:00 uur aan in de sluis bij l'dam. Helaas..
    The line is a dot to you!
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:40:16 #97
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26757743
    quote:
    Najaaaaaaaaaaaa

Je kan gewoon niet meer genieten van een game Eerst ToS en nu Jade Empire. Strax weer Forza en ik zet er geld op in dat je FFXII ook vind sucken strax...
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:48:35 #98
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26757892
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Najaaaaaaaaaaaa

Je kan gewoon niet meer genieten van een game Eerst ToS en nu Jade Empire. Strax weer Forza en ik zet er geld op in dat je FFXII ook vind sucken strax...
    Zou hij..... ?

neee..

toch?

Zou hij.. g.. gg..games zijn ontgroeid?
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:53:48 #99
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26757983
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 17:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zou hij..... ?

neee..

toch?

Nee joh, hij lijkt gewoon een beetje op:

De rechter
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:55:26 #100
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26758003
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:56:17 #101
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26758015
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 17:48 schreef Bastard het volgende:
    Zou hij..... ?

neee..

toch?

Nee, dat denk ik niet. MGS3 en RE4 waren geweldig. En ik heb de afgelopen maanden best veel GBA games gespeeld (Fire Emblem, Advance Wars).
      donderdag 5 mei 2005 @ 17:57:41 #102
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26758033
    Godver, wat een film Dit is er weer eentje hoor. Moest op het laatst zelfs een traantje wegpinken.

Un long dimanche de fiançailles

In Juli hier op DVD geloof ik.
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:10:18 #103
    8372 Bastard
    Persona non grata
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:12:56 #104
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26758342
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:19:17 #105
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26758456
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:23:46 #106
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26758536
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef Bastard het volgende:
    [afbeelding]
    Michael heerst

Playlist stond op random he... dan krijg je dat wel eens te zien ja
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:23:51 #107
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26758539
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:19 schreef Bastard het volgende:
    [afbeelding]
    Smoooth criminaaaal ooooook
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:24:15 #108
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26758548
    In ieder geval een smooth Jedi

donderdag 5 mei 2005 @ 18:26:54 #109
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26758600
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:24 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]
    WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:29:20 #110
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26758652
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:24 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .......... hahahahahahahahhaa

Ik heerst

donderdag 5 mei 2005 @ 18:29:36 #111
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26758659
    Vanmiddag met Daan een beetje zitten shoppen

donderdag 5 mei 2005 @ 18:33:17 #112
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26758733
    En Master Jedi Brown

donderdag 5 mei 2005 @ 18:34:42 #113
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26758769
    Van Jabba naar Jedi, the Force is strong.

donderdag 5 mei 2005 @ 18:36:00 #114
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26758798
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA
    Geweldige shops hoor .....
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:38:34 #115
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26758840
    whahahahahahahahahaha die shops
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:41:24 #116
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26758904
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
    Van Jabba naar Jedi, the Force is strong.

[afbeelding]

[afbeelding]
    Werkt goed hoor... Jedi Slim Fast

Tip!!
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:44:55 #117
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26758979
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:38 schreef Magneet het volgende:
    whahahahahahahahahaha die shops
    Jou hoofd op Tatooine zou ook niet misstaan gijs..
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:48:57 #118
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26759075
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:33 schreef Chocobo het volgende:
    En Master Jedi Brown

[afbeelding]
    hahahahahahaha Ook sterk!
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:49:30 #119
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26759086
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:23 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Michael heerst

Playlist stond op random he... dan krijg je dat wel eens te zien ja
    Mja... huhu
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 18:52:56 #120
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26759156
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Jou hoofd op Tatooine zou ook niet misstaan gijs..
    dat is een planeet daar kan dus beter de jouwe op
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:15:08 #121
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26759692
    heerlijk die shops ........... hahahahah
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:15:55 #122
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26759712
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 18:52 schreef Magneet het volgende:

[..]

dat is een planeet daar kan dus beter de jouwe op
    Dat is een planeet ook ... ja DUHHHH..

donderdag 5 mei 2005 @ 19:17:07 #123
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26759751
    Is MSN down? Of ligt het aan mij?
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:19:51 #124
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26759840
    msn doet het hier maar je moet blijkbaar niet disconnecten want dan kom je er niet meer op. Of het ligt gewoon aan msn en werkt het via trillian wel
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:21:49 #125
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26759913
    Mijn msn werkt ook.
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:27:56 #126
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26760107
    trillian wil na een disconnect ook niet meer
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:34:05 #127
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26760301
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 19:17 schreef silver-surfer het volgende:
    Is MSN down? Of ligt het aan mij?
    Mijne is ook down
    pi_26760410
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:37:13 #129
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26760412
    De mijne niet
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:37:28 #130
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26760422
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
    Tegelijk
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:44:04 #131
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26760625
    Je zit achter de pc en je hebt opeens zoiets van wat is het toch stil in huis.
    Dan loop je naar de slaapkamer en tref je dit aan..

Sjo zal het mij niet in dank afnemen deze foto, maar ik vond het zo schattig

afz. Quinny
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:51:47 #132
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26760856
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 19:44 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]

afz. Quinny
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:53:29 #133
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26760908
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:54:47 #134
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26760949
    lief
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:55:31 #135
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26760969
    quote:

[afbeelding]

afz. Quinny
    Mijn schatjes
    zo heerlijk samen
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:11:44 #136
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26761442
    quote:

[afbeelding]

afz. Quinny
    Geweldig zeg

Schatjes
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:35:09 #137
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26761973
    Een mens kan niet eens meer even een dutje doen
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:36:08 #138
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_26761986
    Vanavond een door reclames verneukte Schindler's List op Net5.
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:37:51 #139
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26762017
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 20:36 schreef chibibo het volgende:
    Vanavond een door reclames verneukte Schindler's List op Net5.
    Ik ga voor Peter R. die justitie aan de schandpaal nagelt
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:41:37 #140
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26762070
    Gaye auto's in Forza

donderdag 5 mei 2005 @ 20:42:52 #141
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26762089
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
    Gaye auto's in Forza

[afbeelding]
    Let wel, zon poppetje moet je zelf er op maken ... makkelijker is Nijntje denk ik
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:44:07 #142
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26762116
    Durf te wedden dat je straks, net als motogp 2 toen.. er sites komen die je precies vertellen welk figuur waar moet plakken en ik welke vorm om een bepaald resultaat te krijgen. Bijv. Een Marlboro wagen maken ofzo.
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 20:46:25 #143
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26762164
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 20:42 schreef Bastard het volgende:
    Let wel, zon poppetje moet je zelf er op maken ... makkelijker is Nijntje denk ik
    Zit er een editor in het spel? Cool
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:10:48 #144
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26762746
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Geen idee
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:11:17 #145
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26762756
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

met maar 600 lagen
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:11:23 #146
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26762760
    Die De Vries mag wel es gaan opschieten met zn "oh zo belangrijke vondsten" zeg
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:11:59 #147
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26762791
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:11 schreef Magneet het volgende:

[..]

met maar 600 lagen
    Hij heeft gewoon geen idee Gijs
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:13:18 #148
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26762823
    Gijs.. tiger woods was verslavend met dat poppetje op pimpen he.... dit is vergelijkbaar zeg maar ..
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:14:16 #149
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26762846
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:
    Inderdaad...zo kan ik ook een programma vullen.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:15:25 #150
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26762879
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:13 schreef Bastard het volgende:
    Gijs.. tiger woods was verslavend met dat poppetje op pimpen he.... dit is vergelijkbaar zeg maar ..
    Heeeeerlijk

Ik zag trouwens dat EA (onverwachts ) deze E3 met Tiger Woods 2006 komt. Zouden we dan toch nog Live kunnen gaan golfen.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:25:51 #151
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26763177
    Het is trouwens te hopen dat wij nooit zo'n positie bekleden. Stel je voor dat Peter R. deze topics zou nalopen.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:30:03 #152
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26763286
    quote:

[..]

Hij heeft gewoon geen idee Gijs
    Je moet hem dat filmpje laten downen
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:38:01 #153
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26763478
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je moet hem dat filmpje laten downen
    Kheb geen idee meer waar dat was
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:38:49 #154
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26763496
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
    Het is trouwens te hopen dat wij nooit zo'n positie bekleden. Stel je voor dat Peter R. deze topics zou nalopen.
    Wat dacht je van je kinderen die de site gaan nalopen als ze in de pubertijd zitten...
    The truth was in here.
      donderdag 5 mei 2005 @ 21:52:24 #155
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26763870
    En anders wijs ik ze er wel op
      donderdag 5 mei 2005 @ 22:05:29 #156
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26764211
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
    En anders wijs ik ze er wel op
    Brrrrrr....
      donderdag 5 mei 2005 @ 22:26:59 #157
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26764777
    heerlijk gedanst in de regen
      donderdag 5 mei 2005 @ 22:50:10 #158
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_26765493
    quote:
    Maar goed dat ik het heb opgenomen dan.

En nu House of Flying Daggers kijken.
    pi_26765737
    Ik heb vissen en schildpadden gehaald vandaag

donderdag 5 mei 2005 @ 23:14:26 #160
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26766343
    Die wedstrijd van AZ is trouwens wel fucking spannend
    pi_26767425
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef -Struikrover- het volgende:
    Ik heb vissen en schildpadden gehaald vandaag

foto's
    pi_26767458
    truste
      donderdag 5 mei 2005 @ 23:40:30 #163
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26767484
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Die wedstrijd van AZ is trouwens wel fucking spannend
    En weer die tering laatste minuut
      vrijdag 6 mei 2005 @ 00:19:59 #164
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_26768807
    10 Nummers opgenomen...

Ben kapot...

Foto's volgen
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      vrijdag 6 mei 2005 @ 06:36:43 #165
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26771211
    wat een nacht
      vrijdag 6 mei 2005 @ 07:55:40 #166
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771318
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 06:36 schreef Chocobo het volgende:
    wat een nacht
    je hebt iig geen sex gehad

dus ik zal deze smiley maar plaatsen:
    Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
    Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 07:57:37 #167
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771320
    dit gaat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange dag worden vandaag
    Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 07:58:09 #168
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771322
    F5
      vrijdag 6 mei 2005 @ 07:58:28 #169
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771323
    Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
    Index / Code #64

vrijdag 6 mei 2005 @ 08:01:53 #170
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771334
    ik zal denk ik vandaag heeeeeel veel mijn plaatje onder elkaar gaan zien hier
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:07:04 #171
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771346
    quote:
    'Paus-Golf' brengt 188.939 euro op
    BERLIJN - Een Volkswagen Golf die van paus Benedictus XVI is geweest, heeft donderdag op eBay maar liefst 188.938,88 euro opgebracht. Een online casino uit de Verenigde Staten heeft de grijze Golf uit 1999 gekocht, aldus een woordvoerder van de internetveiling.

De auto was van de 21-jarige Benjamin Halbe die de wagen in januari voor 9500 euro had gekocht. Halbe ontdekte pas na de koop dat hij de oude auto van de toenmalige kardinaal Ratzinger had gekocht. Dat deed hem toen niet zo veel, maar na Ratzingers verkiezing tot paus realiseerde de jonge Duitser zich dat de auto met 75.000 kilometer op de teller wel eens goud waard zou kunnen zijn.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:07:25 #172
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771349
    voor wie post ik dit eigenlijk
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:17:04 #173
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26771386
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:07 schreef mr_Brown het volgende:
    Voor mij onder andere maar ik ga amper reageren omdat ik je deze dag gun.... IEDEREEN zit thuis Gijs...

Veel plezier vandaag

May the Force be with you
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:18:30 #174
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771390
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Voor mij onder andere maar ik ga amper reageren omdat ik je deze dag gun.... IEDEREEN zit thuis Gijs...

Veel plezier vandaag

May the Force be with you
    ster toch dunne klootzak
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:18:45 #175
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771391
    dat F5en van mij
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:20:28 #176
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26771401
    ik ga naar het aviodome, lekker vliegtuigjes kijken
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:21:01 #177
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26771404
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:07 schreef mr_Brown het volgende:
    Niet voor mij, ik ben vrij vandaag, en niet veel aanwezig

Succes op je werk he
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:21:20 #178
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26771405
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:20 schreef Magneet het volgende:
    ik ga naar het aviodome, lekker vliegtuigjes kijken
    Dag te laat he
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:23:53 #179
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26771417
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dag te laat he
    gister had ik daar echt niet willen zijn.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:24:34 #180
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26771420
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:23 schreef Magneet het volgende:

[..]

gister had ik daar echt niet willen zijn.
    Gisteren hebben ze de Dakota laten draaien
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:24:53 #181
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26771421
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gisteren hebben ze de Dakota laten draaien
    das wel jammer maar goed, genoeg te zien daar.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:25:20 #182
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26771424
    mzzl Brown !! werkse

vrijdag 6 mei 2005 @ 08:34:20 #183
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26771461
    Ook mooi, nu word er gepost, en zit hij waarschijnlijk te poepen
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:35:29 #184
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771466

ik denk.... ik post een leuke smiley naar jullie allen
    quote:
    The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://www.smileydb.herejezus.nl/

The following error was encountered:

We can not connect to the server you have requested.

This means that:

* The server might be busy at this time.
    * The server is not reachable.

Please try later to see if you can go through.
    mijn leven vandaag
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:36:15 #185
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771471
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:34 schreef Bastard het volgende:
    Ook mooi, nu word er gepost, en zit hij waarschijnlijk te poepen
    cijfer?
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:40:21 #186
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26771492
    Ik ga vandaag beginnen met winkels bellen.. nou ja, 2 waarvan ik denk dat ze stom genoeg zijn om forza al in de verkoop te hebben misschien...

En vandaag naar 2 grote babyspullen zaken
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:41:21 #187
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26771500
    moge struik
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:54:14 #188
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26771573
    goedemorgen
    Lekker aan het werk lieverd
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:55:05 #189
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771581
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:54 schreef O-Ren het volgende:
    goedemorgen
    Lekker aan het werk lieverd
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:55:35 #190
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771584
    en gewoon bellen hè..... wat een teringmongolen!!!! Flikker toch op man!
      vrijdag 6 mei 2005 @ 08:57:25 #191
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26771595
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 08:55 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

vrijdag 6 mei 2005 @ 09:10:52 #192
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26771691
    Mwahahahahahahahahahahaha...Brown moet werken vandaag....zooooooooooo gunt!

Brown
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:11:15 #193
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26771698
    Nog 1 dag trouwens

vrijdag 6 mei 2005 @ 09:16:19 #194
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771753
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
    Mwahahahahahahahahahahaha...Brown moet werken vandaag....zooooooooooo gunt!

Brown

vrijdag 6 mei 2005 @ 09:16:35 #195
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771756
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
    Nog 1 dag trouwens

[afbeelding]
    die blik zal ik ook wel hebben denk ik
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:18:24 #196
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26771773
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:16 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

die blik zal ik ook wel hebben denk ik
    Ik denk het ook
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:19:46 #197
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26771785
    En onder je zie je dit.

vrijdag 6 mei 2005 @ 09:21:26 #198
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26771802
    wij staan allemaal zo hoor voor jullie
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:22:15 #199
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26771807
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:21 schreef O-Ren het volgende:
    wij staan allemaal zo hoor voor jullie
    [afbeelding]

"Sping, spring, spring, SPRING!"
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:23:14 #200
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26771818

Surfer als hij bovenop staat.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:25:18 #201
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26771837
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
    Nog 1 dag trouwens

[afbeelding]

Ja Als het goed is regent het morgen wel wat maar niet extreem... het ZOU zelfs moeten opklaren in de diepe namiddag....

Windkracht zou 5 zijn en dat is nog ok...
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:27:58 #202
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26771863
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
    En onder je zie je dit.

[afbeelding]
    ga je op het water staan

pi_26771928
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:27 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

ga je op het water staan

hij denkt dat hij jezus is
    pi_26771944
    goeiemorgen trouwens
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:39:01 #205
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26771951
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:36 schreef Toadette het volgende:
    hij denkt dat hij jezus is

Je zegt anders vaak genoeg oooooooooooooh God tegen me.
    pi_26771963
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

in je dromen zeker!
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:40:09 #207
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26771965
    quote:

[..]

The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:50:28 #208
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26772080
    quote:

[..]

vrijdag 6 mei 2005 @ 09:50:44 #209
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772084
    Nog niet in de winkel
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:51:09 #210
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26772090
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:40 schreef Toadette het volgende:

[..]

in je dromen zeker!
    dat stukje nee, niet weer nu al..... hoort ie dan niet hè
      vrijdag 6 mei 2005 @ 09:51:31 #211
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26772095
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
    Nog niet in de winkel
    pi_26772176
    quote:
    Nog niet in de winkel
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:04:51 #213
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772233
    quote:

[..]

Maar dan pak je je pompje en is alles weer ok toch
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:05:30 #214
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26772240
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
    Ik zal jou zaterdag eens pompen.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:05:40 #215
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772245
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gijs haal die ondertitel nou es weg.
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:06:11 #216
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772253
    Zaj je noot hebben
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:06:59 #217
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26772269
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
    Gijs haal die ondertitel nou es weg.
    Dat zoiezo.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:07:52 #218
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26772282
    quote:

[..]

King Kong naakt is ook niet iets waar je stil van blijft nee...

vrijdag 6 mei 2005 @ 10:07:59 #219
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772285
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat zoiezo.
    Ik schrijf dat woord al 25 jaar fout, denk niet dat het nog goed gaat komen nu
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:08:53 #220
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26772295
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:07 schreef silver-surfer het volgende:

Volgens mij zijn gorillas altijd naakt Gijs.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:09:04 #221
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772297
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:07 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Die grap.
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:10:11 #222
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26772308
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

[afbeelding]

Die grap.
    WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:11:13 #223
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26772321
    quote:
    Nog niet in de winkel
    Dat proberen ook
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:12:44 #224
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772335
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:11 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Dat proberen ook
    I'm feeling lucky today
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:16:39 #225
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772385
    quote:

[..]

[afbeelding]

Die grap.
    WHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAA
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:17:53 #226
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26772401
    quote:

[..]

[afbeelding]

Die grap.
    Whahahahahahha....

Hij is best slecht idd...

Hey... het is nog vroeg voor mij he...
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:18:18 #227
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772406
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zal jou zaterdag eens pompen.
    whahahahaha.... Daar moest ik erg om lachen !! ? Klonk goor
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:20:31 #228
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26772438
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:06 schreef Bastard het volgende:
    Zaj je noot hebben
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:24:00 #229
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772486
    Zal je zien.......... de hele week semi aardig weer... beetje zon beetje regen.... is het morgen weer kut.. stormen, regen waaien etc etc
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:24:00 #230
    8372 Bastard
    Persona non grata
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:26:35 #231
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772530
    quote:
    die gasten ook meteen dat vliegtuig uit
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:26:35 #232
    8372 Bastard
    Persona non grata
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:29:40 #233
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772595
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

die gasten ook meteen dat vliegtuig uit
    Ik ben benieuwd hoe dat is afgelopen eigenlijk
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:31:56 #234
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772631
    Gijs ik wil meeeeer bloopers enzo !!
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:32:41 #235
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26772651
    gezellig hier
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:38:16 #236
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772769
    Links naar blooper sites
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:38:44 #237
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772780
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
    Links naar blooper sites
    Meer heb ik ff niet
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:40:10 #238
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26772813
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:41:51 #239
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772848
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
    GOTY 2005
    Ik vind je ziek !
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:42:22 #240
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26772863
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Meer heb ik ff niet
    Laat maar.... ben gepaged Heb waakdienst en ik denk dat ik het nog wel druk ga krijgen
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:45:06 #241
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772919
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Laat maar.... ben gepaged Heb waakdienst en ik denk dat ik het nog wel druk ga krijgen
    Waarmee dan?
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:45:40 #242
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26772933
    Oh mijn bedrijf is ook te bereiken.. Joacim heeft dienst
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:47:12 #243
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26772955
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:41 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vind je ziek !
    Ik weet het Gijs
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:47:25 #244
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26772959
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

WHOEHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA

vrijdag 6 mei 2005 @ 10:52:50 #245
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26773068
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik weet het Gijs
    maar wel heerlijk roze GBA's en hondjes Gijs met wat merk maak ik je helemaal gay !
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:53:15 #246
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26773074
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

WHOEHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA

Gijs negers zijn zo dom..... echt... het is niet te geloven

http://www.holylemon.com/dontpokekitty.html
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:58:41 #247
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26773171
      vrijdag 6 mei 2005 @ 11:26:10 #248
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26773722
    Zo ff lekker douchen, ontbijten en dan werken
      vrijdag 6 mei 2005 @ 11:38:19 #249
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26773982

* Het weekeinde verloopt onstuimig en nat. Daarna afnemend wisselvallig. Overdag eerst duidelijk te koel voor de tijd van het jaar.

za
    Zonneschijn (%) 30
    Neerslagkans (%) 90
    Neerslaghoeveelheid (mm) 15
    Minimumtemperatuur (ºC) 7
    Middagtemperatuur (ºC) 12
    Windrichting NW
    Windkracht (bft) 5

hè lekker
      vrijdag 6 mei 2005 @ 11:48:41 #250
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26774211
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 11:38 schreef mr_Brown het volgende:

* Het weekeinde verloopt onstuimig en nat. Daarna afnemend wisselvallig. Overdag eerst duidelijk te koel voor de tijd van het jaar.

za
    Zonneschijn (%) 30
    Neerslagkans (%) 90
    Neerslaghoeveelheid (mm) 15
    Minimumtemperatuur (ºC) 7
    Middagtemperatuur (ºC) 12
    Windrichting NW
    Windkracht (bft) 5

hè lekker
    Windkracht is ok En de regen zou wat minder worden aan het einde van de dag. Wordt er overigens wel moe van. Afgelopen 3 weken is het prachtig weer geweest,... we konden elke keer springen, maar hup.... we gaan weer en het zuigt weer. Kanker sprong
      vrijdag 6 mei 2005 @ 11:51:03 #251
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26774279
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Windkracht is ok En de regen zou wat minder worden aan het einde van de dag. Wordt er overigens wel moe van. Afgelopen 3 weken is het prachtig weer geweest,... we konden elke keer springen, maar hup.... we gaan weer en het zuigt weer. Kanker sprong

als zij zeggen dat we kunnen springen, dan spring ik regen of geen regen ....

de wind maakt me niet zoveel uit....

maar inderdaad..... het is net of God ons waarschuwt
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:08:33 #252
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26774718
    Die dikke is weer weg ? Hij zou me bellen.... niks meer vernomen
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:12:19 #253
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26774784
    hallo luitjes
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:16:32 #254
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26774878
    Werken
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:22:30 #255
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26775007
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:12 schreef O-Ren het volgende:
    hallo luitjes
    pssssttt... O-ren, het is" het zonnetje lacht"

afz Quinny
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:23:53 #256
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26775035
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

afz Quinny
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:27:27 #257
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26775114
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

afz Quinny
    oh sorry
    Ik ben hun grootste fan maar weet niet eens wat ze zeggen
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:30:11 #258
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26775165
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:08 schreef Chocobo het volgende:
    Die dikke is weer weg ? Hij zou me bellen.... niks meer vernomen
    Of je neemt je telefoon op pik ... heb je een uur geleden al 2 keer gebeld
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:33:37 #259
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26775238
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:30 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Of je neemt je telefoon op pik ... heb je een uur geleden al 2 keer gebeld
    klopt.... hij heeft het wel gezien, maar hij zei dat hij jouw negerd
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:38:12 #260
    6085 silver-surfer
    Speel en leer....
    pi_26775347
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:33 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Lekker!!
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:41:08 #261
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26775419
    doen jullie eens lief tegen elkaar
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:41:52 #262
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26775432
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:33 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

vrijdag 6 mei 2005 @ 12:42:04 #263
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26775436
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:41 schreef O-Ren het volgende:
    doen jullie eens lief tegen elkaar
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:42:17 #264
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26775442
    Gepaged
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:42:48 #265
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26775456
    En nog een keer
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:45:08 #266
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26775500
    Ah,... een keer die kut dikke en een klant Tot later !!
      vrijdag 6 mei 2005 @ 12:47:26 #267
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26775554
    Brooown... check deze creaties

http://tabwin.com/forza.htm

vrijdag 6 mei 2005 @ 12:59:21 #268
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26775840
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:47 schreef Chocobo het volgende:
    Brooown... check deze creaties

http://tabwin.com/forza.htm

[afbeelding]

[afbeelding]

vrijdag 6 mei 2005 @ 13:16:37 #269
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26776199
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 12:59 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

[afbeelding]
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Die heb ik niet eens gezien !!! Hoe kan dit man
      vrijdag 6 mei 2005 @ 13:18:51 #270
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26776246
    Ok,... ik ben klaar.... je kan een Final Fantasy auto maken. Ik ga Forza pijpen ze mag komen in mijn mond !

vrijdag 6 mei 2005 @ 13:23:12 #271
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26776333
    Zelda

vrijdag 6 mei 2005 @ 13:32:56 #272
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26776555
    serieusssss

ik ga eerst onwijsssss pimpen met een auto....
      vrijdag 6 mei 2005 @ 14:05:22 #273
    100957 O-Ren
    Knuffelbeer
    pi_26777275
    bijna werken
      vrijdag 6 mei 2005 @ 14:19:16 #274
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26777645
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 14:05 schreef O-Ren het volgende:
    bijna werken
    bijna vrij
      vrijdag 6 mei 2005 @ 14:22:42 #275
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26777723

ff gerekend

nog ruim 2 uur

niks bijna dus....
    pi_26778383
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 14:22 schreef mr_Brown het volgende:

ff gerekend

nog ruim 2 uur

niks bijna dus....
      vrijdag 6 mei 2005 @ 14:52:29 #277
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26778407
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 14:51 schreef Fiona het volgende:

[..]

net een wedstrijdje met een collega van me gedaan op onze stoelen

serieus..... dat leven
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:08:04 #278
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26778791
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 13:23 schreef Chocobo het volgende:
    Zelda

[afbeelding]

cool hoor!
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:24:33 #279
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26779173
    Ben trouwens nu al he-le-maal klaar met kinderwagens... niet normaal hoeveel verschillende er zijn.. en ze rijden allemaal!
    Goed, we willen zwenkwieltjes hebben, en hij moet in te klappen zijn, hou je nog een keuze van 30.000 soorten over!

Welke leuke babykamers gezien zeg.. maar ook weer zoooveeeel keuze! Wat een hype zeg die babywereld!!

Trouwens in Gouda, die babydump is geloof ik wel de grootste winkel waar ik ooit geweest ben.
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:27:59 #280
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26779268
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
    Ben trouwens nu al he-le-maal klaar met kinderwagens... niet normaal hoeveel verschillende er zijn.. en ze rijden allemaal!
    Goed, we willen zwenkwieltjes hebben, en hij moet in te klappen zijn, hou je nog een keuze van 30.000 soorten over!

Welke leuke babykamers gezien zeg.. maar ook weer zoooveeeel keuze! Wat een hype zeg die babywereld!!

Trouwens in Gouda, die babydump is geloof ik wel de grootste winkel waar ik ooit geweest ben.
    In Moerkapelle heb je volgens mij ook een hele grote zitten..... reed daar elke dag langs toen ik nog in Ztmeer werkte...
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:30:43 #281
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26779353
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

In Moerkapelle heb je volgens mij ook een hele grote zitten..... reed daar elke dag langs toen ik nog in Ztmeer werkte...
    Nee!
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:31:36 #282
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26779379
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
    Het is net Forza, maar dan anders
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:32:11 #283
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26779400
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is net Forza, maar dan anders
    Compleet anders inderdaad.
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:32:38 #284
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26779414
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee!
    WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAA ben je het zat??
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:35:34 #285
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26779497
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Compleet anders inderdaad.
    Deze is cool

http://www.quinny.com/zapp/#
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:41:12 #286
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_26779653
    Aviodrome

gewoon deze jongen horen starten en op zien stijgen

Wat een geluid
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:41:26 #287
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26779655
    Dat stressen rond de release van Forza weer....mensen beginnen nu al zenuwachtig te doen.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:50:38 #288
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26779903
    Bitchslaps

die sporen echt niet hoor.....
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:54:57 #289
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26780011
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:50 schreef mr_Brown het volgende:
    Bitchslaps

Wil je ook? Kom maah...
      vrijdag 6 mei 2005 @ 15:59:08 #290
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26780135
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wil je ook? Kom maah...
    morgen schat morgen.....
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:00:59 #291
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26780195
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
    morgen schat morgen.....
    Als je als een schoolmeisje hysterisch begint te gillen bitchslap ik je wel tot kalmte, ok?
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:05:21 #292
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26780328
    Bijna topic 999, en dan 1000

Wat moesten we nu ook alweer naar Cho sturen voor de OP?
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:08:12 #293
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26780405
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Bijna topic 999, en dan 1000

Wat moesten we nu ook alweer naar Cho sturen voor de OP?
    geen idee....
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:14:44 #294
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26780602
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:50 schreef mr_Brown het volgende:
    Bitchslaps

Whahahahaha
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:15:26 #295
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26780630
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
    Dat stressen rond de release van Forza weer....mensen beginnen nu al zenuwachtig te doen.
    Kheb vandaag 4 winkels gebeld
    The truth was in here.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:28:30 #296
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26780971
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef Bastard het volgende:
    Kheb vandaag 4 winkels gebeld
    Ik heb stiekem toch even bij de FRS gekeken.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:31:03 #297
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26781012
    quote:
    Koelkast verplettert bejaarde Oostenrijkse
    AMSTERDAM - Een 78-jarige Oostenrijkse is woensdag overleden nadat haar koelkast bovenop haar was gevallen, toen ze die in haar woning in de plaats Andorf van boven naar beneden probeerde te verplaatsen. Dat is vrijdag bekendgemaakt.

De vrouw liet de koelkast aan een koord van de trap af zakken, maar kon het gewicht niet houden en viel naar beneden, waarbij ze de koelkast bovenop zich kreeg. Een postbode vond de zwaargewonde vrouw korte tijd later. Ze overleed in het ziekenhuis.

serieus...... dan vraag je toch gewoon om de dood
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:35:38 #298
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:36:46 #299
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26781146
    quote:
    Op vrijdag 6 mei 2005 16:35 schreef Chocobo het volgende:
    briljant The Star Wars kid remakes..... zooo gelachen !!!
    Geef eens antwoord op m'n vraag hypehoer.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:44:29 #300
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26781317
      vrijdag 6 mei 2005 @ 16:45:13 #301
    59063 mr_Brown
    Senna O+
    pi_26781333
    naar huis

vanavond naar KoH ff Eva Green checken

morgen jumpen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')