twee breezers en het moet lukken.quote:
Nuttigquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef DjDev het volgende:
tvp
bijna..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
laat me raden... jij woont in zo'n 'probleemwijk'?
tjah ik wist dat ik het verkeerd spelde.. dacht laat ik google is gebruiken.. kreeg ik hetzelfdequote:
Ach het is zelfs zo dat er HBO studenten zijn die niet eens weten wat dit is..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:48 schreef pekel het volgende:
Zusje van 14 dat niet weet wat Auschwitz is.
Dan zou ik het dus nu ook niet weten.
Gaat ze ook niet naar school o.i.d.? Op m'n 8ste wist ik wel wat Auschwitz was..
Wat jij wilt. Ik maakte daar een foutje met mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van of dat een officeel woord is.![]()
zoals kansloos breezers zuipen met je loverboy?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:50 schreef beeer het volgende:
Och wat boeit een naam nou? Auschwitz is een van de kampen; kun jij ze allemaal noemen? Of kun je Auschwitz op de kaart aanwijzen? Je moet er maar net van gehoord hebben en op 14 jarige leeftijd kun je je beter met andere dingen bezig houden.
dat komt omdat de spelling verkeerd is , het moet zijn aus-switchquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef Aventura het volgende:
Ik weet ook niet wat auswitch is.
En jij drinkt niet? Goed van je.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
zoals kansloos breezers zuipen met je loverboy?
ik heb eerst mijn geschiedenis geleerd en mocht als beloning een biertje. wat is jouw probleem?quote:
Een witch is een heks. Een auswitch zal dus wel een heks zijn die vertelt dat het over is. Een voormalig vriendinnetje dus vermoedelijk. NEIN is neen, of zoals de engelsen het vertalen NINE; Dat wil zeggen: Negen (9).quote:NEIN !!! niet weten wat auswitch is
Ik heb geen probleem. Maar misschien dat je iets teveel waarde hecht aan triviale dingen zoals plaatsnamen en te weinig aan de belangrijke dingen, zoals begrip voor anderen. Of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb eerst mijn geschiedenis geleerd en mocht als beloning een biertje. wat is jouw probleem?
als je beter had gelezen dan zou je er achter zijn gekomen dat dit niet een triviale zaak is die over een plaatsnaam gaat. zet dat bier ff weg anders.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:11 schreef beeer het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. Maar misschien dat je iets teveel waarde hecht aan triviale dingen zoals plaatsnamen en te weinig aan de belangrijke dingen, zoals begrip voor anderen. Of zo.
Ik heb de topic doorgelezen en ben er redelijk zeker van dat het enige wat wij van het zusje van fs180 weten is dat ze niet weet, of wist, wat Auschwitz is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je beter had gelezen dan zou je er achter zijn gekomen dat dit niet een triviale zaak is die over een plaatsnaam gaat. zet dat bier ff weg anders.
jij noemt auschwitz als plaatsnaam, ik noem het als gebeurtenis in een bepaalde plaats.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:25 schreef beeer het volgende:
[..]
Ik heb de topic doorgelezen en ben er redelijk zeker van dat het enige wat wij van het zusje van fs180 weten is dat ze niet weet, of wist, wat Auschwitz is..
Goed, en kun je ook de andere vernietigingskampen opnoemen, zonder te spieken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij noemt auschwitz als plaatsnaam, ik noem het als gebeurtenis in een bepaalde plaats.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:34 schreef beeer het volgende:
[..]
Goed, en kun je ook de andere vernietigingskampen opnoemen, zonder te spieken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |