hey, ja, inderdaad... foto?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:45 schreef blaatgast het volgende:
zusje van 14?
Dat inderdaad niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef Aventura het volgende:
Ik weet ook niet wat auswitch is.
http://jo.zan.hu/poen/flash/shoah.swfquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef NoizEkick het volgende:
Zoeken op Google afbeeldingen op "Auschwitz". Hoef je ook niets te vertellen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auschwitzquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef NoizEkick het volgende:
Zoeken op Google afbeeldingen op "Auschwitz". Hoef je ook niets te vertellen.
De smiley hoort bij de zin, omdat de smiley de toon van de zin bepaalt...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij neemt je gemoedstoestanden op in de zin?
Ik wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij neemt je gemoedstoestanden op in de zin?
Een zin bestaat uit woorden en interpunctie. Niet uit smiley's.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
De smiley hoort bij de zin, omdat de smiley de toon van de zin bepaalt...
smileys zijn neologismenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een zin bestaat uit woorden en interpunctie. Niet uit smiley's.
Wel op het internet, kijk, als je een dossier inleverd bij een raad, dan is het weer een ander verhaalquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een zin bestaat uit woorden en interpunctie. Niet uit smiley's.
Dit topic is bij voorbaat al kansloos met zo'n OPquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Wel op het internet, kijk, als je een dossier inleverd bij een raad, dan is het weer een ander verhaal
OFFTOPIC TROUWENS ALLEMAAL! MASS-DELETE over al die spelfouten...
uitleggen wat "auswitch" is?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef minkuukel het volgende:
Als ik TS was zou ik mijn zus ............![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef Aventura het volgende:
Ik weet ook niet wat auswitch is.
das dan waarschijnlijk ook het enige waar ze goed in is...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef minkuukel het volgende:
Als ik TS was zou ik mijn zus ............![]()
dat is de verkleede baas van coca cola, dat weet toch iedereen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:18 schreef Vampier het volgende:
waarom zou je die onzinnige onzin ook in je hoofd drammen? Het verleden is het verleden en het wordt tijd dat er eens wat meer feiten verteld worden.... zoals wie de kerstman nu echt is...
Ook dat is nog maar de vraag.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
das dan waarschijnlijk ook het enige waar ze goed in is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |