Ze krijgen geld zat. Ze kunnen beter de kaartjes goedkoper maken, de supporters doen het ook goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
of in ieder geval een hele fikse bonus. hele team verdient trouwens vette bonussen.
ben min of meer vlamingquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:52 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Uhm 1 opmerking en jullie hekelen de Vlaming? Ze waren ÉN laaiend over PSV, waren er zo zuur van dat ze de goal van Milan niet meer uitzonden... niets dan lof vanuit het Vlaamse voor PSV is ook mij al ter ore gekomen. Maargoed.. terecht natuurlijk...
Vlamingen zijn ok, die zenden tenminste geen reclame uit in de pauze.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:52 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Uhm 1 opmerking en jullie hekelen de Vlaming? Ze waren ÉN laaiend over PSV, waren er zo zuur van dat ze de goal van Milan niet meer uitzonden... niets dan lof vanuit het Vlaamse voor PSV is ook mij al ter ore gekomen. Maargoed.. terecht natuurlijk...
Ketting rond zijn been en niet meer laten weggaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:47 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Hiddink een contract voor het leven moet krijgen.
Dit vind ik een raar verhaal. Waarom begint hij dan met 1 spits?quote:Ook de coach Ancelotti vond dat zijn ploeg heel veel geluk had gehad. Hij liet weten dat hij van te voren de opdracht had gegeven om aan te vallen in het Philips Stadion. Daar kwam het door de speelwijze van PSV geen moment van. "Ze dwongen ons defensief te spelen, terwijl ik wilde aanvallen."
Wou ik zeggen... ik zap zoiezo steeds sneller naar de Belg, amar nadat Ten Napel 3 keer binnen 30 seconden "Park" tegen Lee had gezegd was de zapknop al weer ingedruktquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vlamingen zijn ok, die zenden tenminste geen reclame uit in de pauze.
En Luc Nilis als analist op het veld![]()
precies.. t'is volgens mij een bullshit verhaal.. maar ja.. waarom zou hij een bullshit verhaal ophangen als je toch door bent... hierdoor steekt ie PSV een grotere veer in hun reet, mja... Italianen en veren uitdelen... dat maak je toch niet vaak mee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit vind ik een raar verhaal. Waarom begint hij dan met 1 spits?
zo zat ik ook tegen Lyon, ik dacht, 42, dat valt best meequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Luc was in het stadion en was op PSV TV, geweldig meteen begon t hele stadion voor hem te zingen
k zat trouwens helemaal op de bovenste rij in t stadion, tering wat is dat hoog
Geen flauw idee. Misschien bedoelt hij met aanvallend spel pressing naar voren ofzo en dat dat er niet van kwam.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit vind ik een raar verhaal. Waarom begint hij dan met 1 spits?
zat jij toen niet in zo'n hoekvak? 34 was t hoogste op Oost. wel een prachtig zicht op t veldquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
zo zat ik ook tegen Lyon, ik dacht, 42, dat valt best mee
totdat de trappen maar omhoog bleven gaan
Ik kon de bovenste helft van de schermen niet eens zien
neenee, ik zat toen in PRquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zat jij toen niet in zo'n hoekvak? 34 was t hoogste op Oost. wel een prachtig zicht op t veld
okee, de noordtribune heeft meer rijen jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
neenee, ik zat toen in PR
noordkant
toch redelijk in het midden
Geweldige quote trouwensquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef ASSpirine het volgende:
Khad graag nog eens in de 70 euro betaald om er te mogen zijn
iets meer geboden en je had t kaartje van DG kunnen kopenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef ASSpirine het volgende:
Khad graag nog eens in de 70 euro betaald om er te mogen zijn
waas blij dat onze trainers zich wel laten overtuigen door scouts, ajax liet Koeman gewoon spelers kopenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
Dankzij die ellendige Erik Gerets hebben we nooit Adriano gehad, maar wel bijna Bob Peeters. Gelukkig wisten de scouts hem ervan te overtuigen dat hij dan tenminste VOH moest halen in plaats van die Belg.
Toch 2 maal kampioen geworden met hem.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
Dankzij die ellendige Erik Gerets hebben we nooit Adriano gehad, maar wel bijna Bob Peeters. Gelukkig wisten de scouts hem ervan te overtuigen dat hij dan tenminste VOH moest halen in plaats van die Belg.
200 euro is me iets te gortig zegquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iets meer geboden en je had t kaartje van DG kunnen kopen
Het mooiste stadionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |