k denk dat die best wat geld waard zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:37 schreef ASSpirine het volgende:
Wat zou het extra zuur zijn als blijkt dat ik 2VIP-tickets win van Ford voor de finale in Istanbul
das het ergste netquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat die best wat geld waard zijn
]quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:53 schreef WooZ het volgende:
nu ben ik redelijk op weg, kan nog spontaan janker na gister, ik moet bier hebben, eens kijken of er wat te doen is in Nijmegen, zondag; 5-0
en voor zondag (zou erg handig zijn als dat in de OP van de volgende kan):quote:'PSV praat met Nilis over samenwerking'
De Belgische voetbalsite Voetbalkrant.com meldt dat PSV in gesprek zou zijn met Luc Nilis over mogelijke samenwerking. Nilis is momenteel technisch directeur bij de Belgische tweedeklasser Beringen Heusden-Zolder. PSV zou er mogelijk talenten ervaring op kunnen laten doen.
quote:5/5/2005 - Programma huldiging van PSV zondag; wedstrijd op schermen in de stad
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhoven.nl
De gemeente heeft het programma voor de huldiging van PSV van aanstaande zondag bekendgemaakt. De wedstrijd PSV - De Graafschap is vanaf 14.30 uur via grote schermen te bekijken op het Stadhuisplein, Catharinaplein, Stationsplein en de Markt. Aansluitend zijn daar ook beelden te zien van de festiviteiten in het stadion, na afloop van het duel.
PSV Netwerk
Voorafgaand aan de huldiging op het bordes van het Stadhuis, treden op het Stadhuisplein vanaf 17.15 onder meer op Guus Meeuwis, Albert West, Arie Ribbens en de Gebroeders Ko. De huldiging wordt afgesloten met een groots vuurwerk.
k zit nu op Eurosport de samenvatting te kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Het voelt nog steeds kut
Het is nog ook steeds kut.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Het voelt nog steeds kut
Had ik ook, alleen nou heb ik net de krant zitten lezen met de uitschakelingen van PSV en AZ breed uitgemeten en nou voel ik me echt weer helemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:25 schreef Spideyman het volgende:
kheb AZ zonder enige emotie zitten kijken. bij de 1-0, 3-1en 3-2 voelde ik helemaal niks,, terwijl ik AZ het hele seizoen het allebeste gunde.
quote:Iedereen die beschikt over een breedbandaansluiting op internet kan zondag de huldiging en het kampioensfeest van PSV ‘live’ meebeleven via internet. Planet.nl en PSV.TV verzorgen een rechtstreekse uitzending via het web.
De uitzending is een resultaat van de samenwerking tussen KPN en PSV op het gebied van breedband-content. KPN zorgde er eerder al voor dat alle trainingen van PSV op de Herdgang via de PSV site live te volgen zijn. De kampioensploeg wordt aan het begin van de avond op het Stadhuisplein in Eindhoven gehuldigd, onder daar naartoe is de rondrit op de 'platte kar' door het centrum van Eindhoven.
Verder biedt de internetuitzending, die geheel gratis te volgen is, een terugblik op het succesvolle seizoen van PSV, met speciale gasten en veel beelden van het afgelopen seizoen. De live-uitzending duurt zondagavond van 18.45 uur tot 20.30 uur.
Als je er niet bij kunt zijn, hoef je dus niets te missen!
Ik heb het na een tijdje gewoon afgezet,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gisterenennacht nog een keer op Eurosport gezien, wat blijft het kut zeg!![]()
2 Goede redenenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:28 schreef Hilary het volgende:
Farfán en Lee zijn niet bij de huldiging. Farfán niet vanwege zijn overleden oma en Lee gaat naar zijn pasgeboren dochter kijken.
Ik vond het wel jammer , want ik gun vooral die Portugezen niks.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het is nog ook steeds kut.
kheb AZ zonder enige emotie zitten kijken. bij de 1-0, 3-1en 3-2 voelde ik helemaal niks,, terwijl ik AZ het hele seizoen het allebeste gunde.
moet maar naar bed denk ik. trusten PSVers
KULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:47 schreef Hilary het volgende:
Chelsea staat ook niet in de finale. Dus zijn de beste ploegen van dit seizoen sowieso uitgeschakeld.
is je ook opgevallen dat van het commentaar geen fuck klopte?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het na een tijdje gewoon afgezet,
Dat was toch wel gebeurd hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat door de uitschakeling PSV nu wel 100 % zeker de beker pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |