Heeft niets met geluk te maken,alles met geslepenheidquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geluk? Dat heeft Milan elke wedstrijd geluk, want je weet dat ze dat elke keer weer flikken
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft niets met geluk te maken,alles met geslepenheid
Moet je eens nagaan hoevaak ze in de Serie A winnen in de laatste minuten..quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Als je kijkt hoevaak ze het doen, tegen Ajax, tegen psv 2 keer. Dan is er gewoon geen sprake van geluk. Ze weten dat de nervousiteit van de laatste minuut (we zijn er bijna, dit KAN niet meer misgaan) er ALTIJD is bij de tegenstander, dus zijn ze op dat moment gewoon altijd scherp.
Zo speelde Juve ook in return tegen LFC en die wedstrijd eindigde toen in een voor LFC voldoende 0-0 ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Als je kijkt hoevaak ze het doen, tegen Ajax, tegen psv 2 keer. Dan is er gewoon geen sprake van geluk. Ze weten dat de nervousiteit van de laatste minuut (we zijn er bijna, dit KAN niet meer misgaan) er ALTIJD is bij de tegenstander, dus zijn ze op dat moment gewoon altijd scherp.
Ben je nog steeds kapot van de uitschakeling?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
Milan speelt dat laffe Liverpool kapot, net zoals het Manchester United en Inter versloeg. Liverpool kan de CL-deelname volgend jaar trouwens schudden.
Ik baal zeker van de uitschakeling ja. Maar dat staat los van de laffe manier waarop Liverpool het speelde. Ik heb overigens niks tegen de club Liverpool, maar het spel dat door Liverpool werd gespeeld tegen Chelsea was ronduit laf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
Milan speelt dat laffe Liverpool kapot, net zoals het Manchester United en Inter versloeg. Liverpool kan de CL-deelname volgend jaar trouwens schudden.
Wat was er nou laf aan? Zelfkennis noem ik het. Weten dat je tegenstander sterker is, dus moet je het maar op deze manier doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik baal zeker van de uitschakeling ja. Maar dat staat los van de laffe manier waarop Liverpool het speelde. Ik heb overigens niks tegen de club Liverpool, maar het spel dat door Liverpool werd gespeeld tegen Chelsea was ronduit laf.
chelsea zou hetzelfde spel hebben gespeeld als ze 1-0 waren voor gekomen... het was dan ook meer een schaakwedstrijd tussen 2 tacktische trainers dan een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik baal zeker van de uitschakeling ja. Maar dat staat los van de laffe manier waarop Liverpool het speelde. Ik heb overigens niks tegen de club Liverpool, maar het spel dat door Liverpool werd gespeeld tegen Chelsea was ronduit laf.
Maar daarom hoop ik nu des te meer dat Liverpool door koning laf wordt verslagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat was er nou laf aan? Zelfkennis noem ik het. Weten dat je tegenstander sterker is, dus moet je het maar op deze manier doen.
Jij was toch voor Porto? Dan zou ik niet voor hun concurrent zijn. Zie het al voor me dat ik voor Feyenoord ga juichenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef methodmich het volgende:
Anders ik wel Doc! En dan ook Sporting nog! Fijne weken hoor, als de beslissingen vallen.
Dé concurrent van FC Porto is dan ook Benfica. En Benfica past weer niet met Sporting.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij was toch voor Porto? Dan zou ik niet voor hun concurrent zijn. Zie het al voor me dat ik voor Feyenoord ga juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |