Ik snap echt helemaal niets van dat stukje!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:00 schreef dwerg het volgende:
Ach, dat gebeurt met sommige topics. Cricket is nu eenmaal geen sport die wekelijks op tv te zien is.
Een stukje uit het weekbericht van het Voorburgse VCC:
In de cricketsport zijn er vele voorbeelden van wonderbaarlijke wederopstandingen, maar wat VVV zondag tegen ons eerste presteerde grensde aan het onwaarschijnlijke: men bood VCC de opstand uit de dood op een presenteerblaadje aan. VVV had nog drie runs nodig voor de zege, met evenveel wickets in handen. Mooie vang van Atse (Buurman), een knullige run out en een razendsnelle stumping. Toch nog de gladiolen. Grote jubel: VCC wint met één run! Atse scoorde ook 62 runs en was daarmee zonder discussie the man of this ridiculous match.
_______
177 - 176, met 4 ballen te gaan had VVV deze wedstrijd kunnen winnen, maar Atse Buurman, de toekomstig wicketkeeper van het Nederlands elftal, stak daar een stokje voor.
Je moet gewoon een keer zelf gaan kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dat stukje!Is dat heel erg?
![]()
Je hebt het goed onthouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef OLP_Moose het volgende:
-spelregels-
Zo heb ik het althans begrepen toen de BBC het een paar jaar terug nog regelmatig uitzond.
Is goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer zelf gaan kijken.
Kben een goudvisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:08 schreef dwerg het volgende:
't Is een wanhopige poging om de sport interessant te maken voor mensen met het concentratievermogen van een goudvis (en zoals we allemaal weten neemt deze groep mensen elk jaar sneller toe). Ik kan niet zeggen dat ik het leuk vind, het is net bedrijfscricket. Een 20 over wedstrijd aan het begin van de avond, een paar flinke klappen tegen de bal en daarna aan het bier.
Waar kijk je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:27 schreef Butra het volgende:
Ik zit nu al een paar dagen achter elkaar Engeland - Australië te kijken. Vorige week ook al.
Ik weet waarschijnlijk nog geen 10% van alle regels, maar ik begin het zowaar leuk te vinden. Wie had dat ooit gedacht.![]()
Via mijn geliefde streamtvnow.com.quote:
hoe werkt dat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef Butra het volgende:
[..]
Via mijn geliefde streamtvnow.com.![]()
Het leek lang op een draw af te gaan, maar nu lijkt Engeland de 3e test match toch te gaan winnen. Dat snap ik dan weer wel.![]()
Dat snap ik ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:35 schreef mitt het volgende:
Niet het cricket hoor, dat snap ik wel.
je linkje
StreamTVNowquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:01 schreef Butra het volgende:
[..]
Inderdaad aanmelden. Dat is gratis. Dan kun je in het streamgedeelte van dat forum de juiste stream opzoeken (cricket is nu op channel 10 (Ashes)). Het wijst zich dan eigenlijk vanzelf, gewoon de username en wachtwoord intypen in het daarvoor bestemde gedeelte en de stream start op. Je hebt hiervoor wel WinAmp nodig (waar vrijwel iedereen zijn of haar mp3tjes mee afspeelt).
Als je een gratis lid bent, zijn er maar een bepaald aantal 'plaatsen' vrij om die streams te bekijken. Ik ben daar echter al een tijdje lid en betaal iedere maand 2,50 euro, dan is er altijd plaats vrij.
Aha! Ben dus niet de enige....quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:27 schreef Butra het volgende:
Ik zit nu al een paar dagen achter elkaar Engeland - Australië te kijken. Vorige week ook al.
Ik weet waarschijnlijk nog geen 10% van alle regels, maar ik begin het zowaar leuk te vinden. Wie had dat ooit gedacht.![]()
Er komen nog twee wedstrijden, de Ashes series bestaat uit vijf Tests.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:20 schreef Fazzoletti het volgende:
Het is erg relaxed om naar te kijken en ik vind het zowaar jammer dat gister de laatste dag was![]()
Yep maar de 4e begint toch pas volgend weekend??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er komen nog twee wedstrijden, de Ashes series bestaat uit vijf Tests.
Vanaf donderdag 25 augustus op Trent Bridge, Nottingham.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Yep maar de 4e begint toch pas volgend weekend??
1 2 3 4 5 6 | P W NR L Pts England 4 4 0 0 6 Ireland 4 2 0 2 4 Wales 4 2 0 2 4 Holland 4 2 0 2 4 Scotland 4 0 0 4 0 |
Dat is idd opvallend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
Dwerg, kan je trouwens uitleggen waarom er in Nederland wel aardig cricket gespeeld wordt?
Ik bedoel, waarom speelt Nederland op redelijk niveau en bijv. Duitsland niet.
Engelse nabijheid/oriëntatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
Dwerg, kan je trouwens uitleggen waarom er in Nederland wel aardig cricket gespeeld wordt?
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
Kul natuurlijk, iedereen weet dat geëmigreerde Nederlanders dat in NY aan de Yankees hebben geleerdquote:Op maandag 12 september 2005 14:16 schreef tazman89 het volgende:
nog een feitje voor de nieuwsgierige onder ons, Honkball komt voort uit Cricket. amerikanen kwamen naar Lords om cricket te leren begrijpen en hebben de regels aangepast naar het Honkbal nu, echt waar. Robbie Williams(de acteur) heeft cricket ook wel Baseball on valium genoemt.
redelijk niveauquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:59 schreef mitt het volgende:
The Oval?quote:Op maandag 12 september 2005 16:57 schreef Chillmeister het volgende:
Raad eens wat ik afgelopen zaterdag was? tip: ik woon in Londen![]()
Ja, toch wel. Het Nederlands elftal heeft zich tenslotte gekwalificeerd voor het WK in 2007. En dat is een goede zaak.quote:redelijk niveau![]()
![]()
Ik vraag het niet, want ik weet het.quote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef tazman89 het volgende:
Dwerg, vraag niet hoe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |