abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26819100
Doodsangsten bij het landen op Schiphol klinkt me erg bekend in de oren. Het was hardstikke donker toen we aankwamen, je kon door de raampjes niks zien, vliegtuig ging alsmaar harder op en neer, stewards begonnen ook al heel benauwd te kijken... met een enorme klap geland, er brak een stuk uit het plafond....

Mên, wat was ik blij toen ik eruit mocht. Heenreis was wel ok, alleen brak ook toen bij het landen een stuk uit het plafond...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 8 mei 2005 @ 10:54:28 #52
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26819299
Ik heb 3 jaar geleden met Onur air gevlogen, en sindsdien nooit meer! Was gewoon gaar en smerig. We betalen nu gewoon wat meer en vliegen lekker Transavia, das gewoon oke.
Gister ben ik ook teruggekomen met Transavia.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_26820057
Ik heb vrijdag en de vrijdag ervoor nog met Onur Air gevlogen. Voor de terugreis hadden we gehoord over de ontploffende motor, maar dan ga je toch anders op zo'n vliegtuig letten. Het is binnen slecht onderhouden, bij het landen begon het binnen te regenen en een plaat uit het plafond kwam naar beneden. Maar ook aan de buitenkant ziet het er allemaal niet best uit. Maar ik vloog met een Airbus, maar dat ongeluk was geloof ik gebeurd met een M-Douglas.
Maak nie regtig saak nie
  Moderator zondag 8 mei 2005 @ 12:40:22 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_26821428
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Bron Frontpage
Hee, bedankt man!
Je bent, niet overdreven, de viérde die dit bericht in dit topic plaatst.

Waarom posten mensen eigenlijk in topics die ze verder niet lezen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_26822618
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Hee, bedankt man!
Je bent, niet overdreven, de viérde die dit bericht in dit topic plaatst.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zondag 8 mei 2005 @ 13:35:04 #56
120262 Nookl
Fearless.
pi_26822687
Ik ga ook naar Marmaris van de zomer, ook met Onur Air (als het goed is). Het maakt mij allemaal niks uit; heb toch ook wel eens in een oude auto gezeten*O*
Hoi, ik ben een kloon van Tobbes.
Of is Tobbes nou een kloon van mij? :?
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=98581
  zondag 8 mei 2005 @ 13:39:43 #57
8474 Porto
Fok it..!
pi_26822805
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef Nookl het volgende:
Ik ga ook naar Marmaris van de zomer, ook met Onur Air (als het goed is). Het maakt mij allemaal niks uit; heb toch ook wel eens in een oude auto gezeten*O*
Natuurlijk niet helemaal te vergelijken of je motor op de weg uitvalt of een aantal KM boven in de lucht onlangs dat het mij ook totaal niets uitmaakt met welke maatschappij ik vlieg.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:41:46 #58
120262 Nookl
Fearless.
pi_26822853
Trouwens, volgens mij dient het reisbureau/organisatie voor plausibel vervoer te zorgen. Dus dat is verder niet je eigen probleem.
pi_26823311
Ook weer typisch Nederlands dat het een keer echt uit de hand moet lopen voor dat deze brokkenpiloten niet meer mogen vliegen in, op en over Nederland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26823369
Niet te hopen zeg!!
pi_26823396
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:01 schreef forumpie het volgende:
Niet te hopen zeg!!
Het is wachten tot het een keer echt mis gaat met deze prutsers en dan is heel Nederland opeens weer "geschokt" en "verontwaardigd over hoe dit kon gebeuren". Nou, dit zie je gewoon aankomen dat het een keer grandioos misgaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26823563
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is wachten tot het een keer echt mis gaat met deze prutsers en dan is heel Nederland opeens weer "geschokt" en "verontwaardigd over hoe dit kon gebeuren". Nou, dit zie je gewoon aankomen dat het een keer grandioos misgaat.
ja of het gebeurd ergens anders.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:46:51 #63
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_26824458
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:08 schreef thaduck het volgende:

[..]

Beter start afbreken dan neerstoren toch?
Waar lees jij dat ik het woord "neerstorten" gebruik?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 8 mei 2005 @ 15:34:32 #64
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_26825741
We gaan de mogelijkheid bekijken om van maatschappij te kunnen veranderen. Echter wel vreemd dat we helemaal niet de mogelijkheid hebben gehad om te mogen kiezen en we pas de naam van de maatschappij op onze boekingspapieren zagen. Het kunnen kiezen schijnt echter heel normaal te zijn hoorde ik?

Vergeef ons het is onze eerste vliegvakantie
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  zondag 8 mei 2005 @ 16:47:57 #65
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_26827757
Ja dat is ook heel normaal bij bijvoorbeeld een maatschappij als Arke, HI, Sunweb of een andere vergelijkbare touroperator. Voor de zonvakanties worden namelijk massaal stoeltjes ingekocht bij de goedkoopste maatschappij. Het zou wel heel mooi zijn als meneer Jansen een reis boekt en zou kunnen kiezen voor Transavia en meneer de Vries die exact dezelfde reis boekt en kiest voor Martinair. Op zo'n manier krijg je een vliegtuig natuurlijk nooit vol en is het ook niet zinvol...

Het is je vergeven
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 8 mei 2005 @ 17:22:12 #66
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26828610
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dat is ook heel normaal bij bijvoorbeeld een maatschappij als Arke, HI, Sunweb of een andere vergelijkbare touroperator. Voor de zonvakanties worden namelijk massaal stoeltjes ingekocht bij de goedkoopste maatschappij. Het zou wel heel mooi zijn als meneer Jansen een reis boekt en zou kunnen kiezen voor Transavia en meneer de Vries die exact dezelfde reis boekt en kiest voor Martinair. Op zo'n manier krijg je een vliegtuig natuurlijk nooit vol en is het ook niet zinvol...
En daarom boek ik dus altijd bij mijn vaste reisbureau Het is soms een paar tientjes duurder (en wat is 20 euro nou op 1600 totaal?) en dan heb ik gewoon de keuze waarmee ik wil vliegen Stuk prettiger hoor whehe
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 8 mei 2005 @ 17:24:02 #67
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26828669
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef Porto het volgende:

[..]

Natuurlijk niet helemaal te vergelijken of je motor op de weg uitvalt of een aantal KM boven in de lucht onlangs dat het mij ook totaal niets uitmaakt met welke maatschappij ik vlieg.
En volgens mij is dat nog 1 van de dingen die het minst belangrijk is. Motoren die uitvallen Een vliegtuig kan opstijgen op 1 motor, de 2e is zowiezo al zinloos en alleen maar extra. Tevens, mocht alles op 11 KM hoogte uitvallen dan is er nog geen grote ramp, door de snelheid die je krijgt bij het dalen worden de vleugels gewoon weer gelift, net als met een zweefvliegtuig. De landing zal uiteraard een stuk ruwer worden (alhoewel daar ook de motoren niet voor nodig zijn) maar in principe betekend het niet dat je het niet overleeft

Het is erger als er een gat in de romp komt of een motor die affakkelt volgens mij
pi_26829556
Mag Onur nou wel landen of niet in Nederland? Mijn vriendin zou vandaag terugkomen....
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  zondag 8 mei 2005 @ 18:03:37 #69
120262 Nookl
Fearless.
pi_26829621
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:00 schreef E- het volgende:
Mag Onur nou wel landen of niet in Nederland? Mijn vriendin zou vandaag terugkomen....
Ze mogen landen, nu is vraag 2 of ze dat ook nog doen
pi_26829654
Ja idd! Weet iemand waarom de vluchtnummers etc niet overeenkomen van Antalya airport en Schiphol van Onur?
  zondag 8 mei 2005 @ 18:08:08 #71
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_26829713
Ik neem alleen gerenomeerde maatschappijen, maar ik geef dan ook geld uit alsof het niks kost
pi_26829773
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:09 schreef forumpie het volgende:

[..]

ja of het gebeurd ergens anders.
Ja, dan kan men elders massaal geschokt zijn en verontwaardigd doen.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:11:06 #73
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26829798
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:22 schreef thaduck het volgende:

[..]

En daarom boek ik dus altijd bij mijn vaste reisbureau Het is soms een paar tientjes duurder (en wat is 20 euro nou op 1600 totaal?) en dan heb ik gewoon de keuze waarmee ik wil vliegen Stuk prettiger hoor whehe
Bedoel je niet dat je bij dat reisbureau de keuze hebt tussen verschillende organisaties (die dan weer met verschillende vliegmaatschappijen vliegen)? en niet zoals TS denkt dat je als je bij Arke boekt vervolgens kan kiezen tussen verschillende vliegmaatschappijen.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:16:38 #74
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26829924
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:11 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Bedoel je niet dat je bij dat reisbureau de keuze hebt tussen verschillende organisaties (die dan weer met verschillende vliegmaatschappijen vliegen)? en niet zoals TS denkt dat je als je bij Arke boekt vervolgens kan kiezen tussen verschillende vliegmaatschappijen.
Ligt aan de reis. Afgelopen jaar had ik de keuze tussen 2 organisaties met daarbij verschillende vluchten en het jaar ervoor gingen we via OAD en konden we kiezen tussen Martinair en Onur Air. Aangezien Onur toen net beetje moeite had met opstijgen hebben we gekozen voor Martinair.

Ofwel, ik heb het beide meegemaakt.
pi_26830156
Onur is dus geen aanrader merk ik wel
Vlieg zelf deze zomer met Holland Int. naar Turkije.. dat moet haast wel beter zijn dan deze Onur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')