Ik ga over een aantal weken ook naar turkije op vakantie, maar ik weet niet met welke maatschappij :S. heb bij arke geboekt, iemand enig idee?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk wat de regels daarvoor zijn? In kan me er namelijk best wel wat bij voorstellen dat je niet meer in wilt stappen als je met een brandende motor bent teruggekeerd.
Verder vind ik het schandalig dat die man zegt dat je bijj een lage prijs al achterdochtig zou moeten worden. Je mag er toch van uitgaan dat de veiligheid van het vliegtuig gewaarborgd wordt. Het enige waar je vanuit moet gaan bij een lage prijs is dat de service in het vliegtuig ontbreekt en dat het vliegtuig verouderd is (geen televisies aan boord of iets dergelijks), niet dat er een kans is dat je je bestemming niet haalt! Strengere maatregelen dus voor dit soort organisaties en niet aan de consument overlaten.
Ik heb trouwens een keer met Onur Air gevlogen en qua service niveau en comfort doen zij echt niet onder voor Transavia Basiq air of Dutchbird.
Weet je wel op welk datum en hoe laat dan zoeken we dan even opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef forumpie het volgende:
[..]
Ik ga over een aantal weken ook naar turkije op vakantie, maar ik weet niet met welke maatschappij :S. heb bij arke geboekt, iemand enig idee?
24ste..heb gekeken alleen fly air en transavia gaan dan.Maar die fly air staat ook niet zo goed bekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef Porto het volgende:
[..]
Weet je wel op welk datum en hoe laat dan zoeken we dan even op
10 uur damn, ik heb ook een x vanuit amerika. zolang moeten wachten op londen, en dan heb je al een hele reis gehad..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Houniet het volgende:
doe ik nooit meer. 1 keer gedaan, 10 uur vertraging![]()
klote maatschappij
quote:Op dinsdagmorgen 17 juni 2003, schoot een vliegtuig van de Turkse maatschappij Onur Air door op baan 23 van het vliegveld Groningen Airport Eelde (EHGG / GRQ). Aan boord waren 142 passagiers en 8 bemanningsleden, die voor een vakantie naar Dalaman, Turkije gingen. Twee mensen raakten licht gewond.
Een McDonnell Douglas MD-88, de TC-ONP 'Esra' met constructienummer 53549/2185 en vluchtnummer OHY2263 startte om 9.20 am, maar moest deze afbreken omdat de neus niet omhoog kwam. Het vliegtuig had al een te grote snelheid en kon niet op tijd stoppen op de 1800 meter lange baan. Het vliegtuig schoot 200 meter voorbij het einde van de baan en raakte daarbij de landingslichten. Het toestel kwam tot stilstand in een grasveld aan het eind van de baan.
Het vliegveld was gesloten tot de volgende middag. Alleen Ryanair vloog nog vanaf de kortere dwarsbaan. (baan 19 / 01)
Ik zal mij niet wagen aan allerlei speculaties over wat er gebeurd is, maar wacht op het rapport van de overheid, voordat ik hier iets over schrijf.
Op dinsdag 28 oktober 2003 maakte de TC-ONP zijn eerst vlucht, na bijna 4 maanden van reparatie. Dit was een testvlucht van ongeveer een uur die werd uitgevoerd in de noord-west sector. De volgende morgen vertrok het toestel naar Turkije.
Waar kijk jij? want er vertrekken tig andere vliegtuigen die dagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef forumpie het volgende:
[..]
24ste..heb gekeken alleen fly air en transavia gaan dan.Maar die fly air staat ook niet zo goed bekend.
Naar Antalya had ik gekeken (sorry vergeten te melden)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:04 schreef Porto het volgende:
[..]
Waar kijk jij? want er vertrekken tig andere vliegtuigen die dag
Alitalia, Budgetair, Lufthansa, KLM, Turkish Airlines, Malev, Austrian, Air France onder anderenalleen zonder exacte tijd van vertrek 24ste en datum terug kan je niet zoeken
![]()
hoop het!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:22 schreef _Boo_ het volgende:
Bij Arke betaal je meestal meer dan genoeg om met een Nederlandse maatschappij te vliegen, dus waarschijnlijk Transavia.
Beter start afbreken dan neerstoren toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef Jaguarized het volgende:
Lijkt me niet bepaald een frisse maatschappij na het horen van alle berichten. Op 17 juni 2003 is er zoals bekend ook een toestel van "gecrashed" op het vliegveld hiero, Eelde.
Wees blij dat het op de terugweg was! Heb heen wel Martinair wel eens met 6 uur vertraging gezetenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:57 schreef forumpie het volgende:
[..]
10 uur damn, ik heb ook een x vanuit amerika. zolang moeten wachten op londen, en dan heb je al een hele reis gehad..
Vorig jaar hadden wij ook via Arke geboekt en toen vlogen we met Inter Airlines (Turkse maatschappij).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:22 schreef _Boo_ het volgende:
Bij Arke betaal je meestal meer dan genoeg om met een Nederlandse maatschappij te vliegen, dus waarschijnlijk Transavia.
Tipolec?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:58 schreef renz0r het volgende:
Ach don't worry.
Het ergste wat je kan overkomen is dat je in een afgetrapt toestelletje zit van Tipolec..
Stoelen kapot, klapboordjes voor je kapot enzo...
In principe cancel je dan gewoon de reis, en dat kan niet meer. Een brandende motor kan elke maatschappij overkomen, en na reparatie functioneert het allemaal heus weer naar behoren. Best logisch dan toch dat je geen geld terug krijgt als je niet meer mee wil?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk wat de regels daarvoor zijn? In kan me er namelijk best wel wat bij voorstellen dat je niet meer in wilt stappen als je met een brandende motor bent teruggekeerd.
Pulkovo Aviation?quote:Het ergste wat je kan overkomen is dat je in een afgetrapt toestelletje zit van Tupolev..
Stoelen kapot, klapboordjes voor je kapot enzo...
Ik vloog daarmee naar Sint petersburg. Het was zeker een onprettige vlucht, je zag bijna de moertjes en boutjes rondvliegen.
Dat is geen Tupolev maar een B-29 met Russische sterren er op...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Tipolec?
Google kent wel een túpolec, maar het lijkt me sterk dat jij daarin hebt gezeten.
[afbeelding]
Je bedoelt neem ik aan Tupolev?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |