respectloos figuurquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:08 schreef Ondergrond het volgende:
Stoer.
Ik me alvast ge-ergerd aan dit soort topics wat er nu aan zit te komen.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik was bezig een topic te lezen, toen klikte ik terug naar de index, en toen was alles dus zwart.
5 sec later was Fok! weer normaal, en in die 5 seconden heb ik niet zo veel gedaan
Wat is dat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:09 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn sociale leven hervat.
ja ga maar weer pimpen jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb mijn mond gehouden, uit respect voor de mensen die wel herdenken. Dat koste me geen enkele moeite.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was stil. Zoals fatsoenlijke mensen doen.
Ik at stil mijn toetje terwijl ik me ergerde een een groep gillende negeroides die buiten met kanker stonden te schelden (zoiso de 2 mminuten)quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Fatsoenlijk? watte?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is er stoer aan? Just the day of life, why change a thing you always do?quote:
Maar de Dam is zo ver wegquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Respect heet dat kerel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan? Just the day of life, why change a thing you always do?
Je denkt echt dat je heel wat bent, hè?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef DjDev het volgende:
is ONZ ineens gebied voor politiek correcte gozers?
hou nou eens op met dat likken dudequote:Op woensdag 4 mei 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je heel wat bent, hè?
Dat je even stoer kan doen bij je brugklasvrienden maandag?
Of bij je msn-buddies?
Kutkneus.
Respekt toon ik wel op een andere manier, ga ik geen 2 min voor opofferen die ik beter kan benuttenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Respect heet dat kerel!
Om de mensen te herdenken die jou way of life mogenlijk hebben gemaakt!
En het kost je slechts twee minuten
Op Fok! in onzin posten?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Respekt toon ik wel op een andere manier, ga ik geen 2 min voor opofferen die ik beter kan benutten
Ik ga gewoon door met waar ik mee bezig ben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:28 schreef Dirkh het volgende:
Ik snap al helemaal niet waarom je persé die twee minuten geluid moet gaan staan maken. Als je niks met de dodenherdenking hebt, zoals Jantje Smit, dan ben je toch even twee minuten stil omdat anderen dat op prijs stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |