quote:Vehicle Make/Model:
1999 Honda Civic Hb
Engine Type / Mods :
Integra GSR B18C1, 477hp to the wheels, 310 foot pounds of torque @ 24 psi of boost, JE 9-to-1 compression pistons, REV valve springs and retainers, Turbonetics 62-1 Turbocharger, drag manifold, "RACE" block guard, cylinder sleeves, Crower rods, 2 Bosch fuel pumps, RC 440 injectors
Exhaust:
2.5" mandrel bend piping, Greddy Power Extreme Exhaust
Audio:
Pioneer 9400 head unit, 2 Kicker Competition subs, DHD 1000w amp, Alpine mids & highs
Tires:
Kuhmo 215/35/18
Wheels:
HP Hurricane 18"
Suspension:
Tokico shocks, Ground Control coilovers
Brakes:
4 wheel discs, cross drilled front brake upgrade
Body Kits/Spoilers:
SI front lip, SI front grill, Type-R wing, Type-R mid spoiler, Buddy Club rear skirt
Security:
Prestige Alarm Systems
Additional Info/Comments
SI gauge cluster, S2000 leather seats, Autometer (boost, fuel, air, oil pressure) gauges, Blitz Turbo Timer, Greddy Profec A Boost Controller, Field fuel controller
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef Fugie het volgende:
een echte peurac op, niveau van de hoogste plank
ik heb ook nog weleens een dikke op gemaakt, maar toen werdt een zinkend schip boven mijnes verkozenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Eerder maakte ik altijd hele mooie OP's, stak ik echt tijd in (werd ook erg gewaardeerd toen nog), maar 1) dat kan ik hier niet en 2) als ik dat doe is er allang een andere voordat ik klaar ben![]()
Blijf met je poten van mijn posts af Tjabboquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
japanse auto's zijn cool
zozo TUV nog wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's een kartonnen export geval
het echte kenteken moet nog komen, hij moet eerst door de TUV en de RDW heen
idd jaquote:
Whehehehequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn posts af Tjabbo![]()
Ik zei dus dat ik nooit zo'n vern**kt Japans hok als OP zou nemen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd jaechte auto's doen we blijkbaar niet aan, Japanse immitatie is goedkoper
![]()
Ik bedoel maar, alleen Jappen kunnen zulke mooie auto's verneukenquote:
TUV is verplicht aangezien dit model officieel niet in NL verkocht isquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef Tjabbo het volgende:
nog ff voor d.rose:
[..]
zozo TUV nog wel.
Voor wanneer staat de afspraak?
ja daar ligt het aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
kan ook aan de pc liggen ja, ouwe troep hiero
Een maat van me heet ook Mark, en dat ben jij nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:10 schreef ook_gek het volgende:
er is maar 1 mark en dat ben ik flikkers van me![]()
geen idee. sorryquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:18 schreef Fugie het volgende:
vanwaar dat aggresieve gedrag ?
AB heb ik niet, maar t was alweer droogquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef Fugie het volgende:
pcies
paar seconden renne
centrale deurvergrendeling op afstand
en binnen ben je
ja zwaarquote:
ken hem ja. geweldigquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:26 schreef Fugie het volgende:
http://youronlive.com/video/manshow-girlscoutcookies.wmv![]()
Mooi mooi ja het laatste wat je nodig hebt is een koekje!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:26 schreef Fugie het volgende:
http://youronlive.com/video/manshow-girlscoutcookies.wmv![]()
"You should try the buttercookies, it makes your boobs grow"quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi mooi ja het laatste wat je nodig hebt is een koekje!
Ja jij anders ook![]()
En dat andere wijf ook zo mooi. Ja voor zwangere mensen is het ook niet goed. Oh je bent niet zwanger![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:56 schreef Hugster het volgende:
Bo heeft net een lekke band gehad![]()
-
zulke dikke banden, en nog lek rijden eh
ik klik gewoon View Random, k dacht je hiermee een plezier te doen, dacht dat het jouw fetish was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:09 schreef Fugie het volgende:
gatverdamme basZit je fetishes eens niet te posten hier
klappen zonder handen is wel mijn fetish, maar dan wel op de manier waar een geile slet bij betrokken is en je geslachtsgemeenschap beoefent.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik klik gewoon View Random, k dacht je hiermee een plezier te doen, dacht dat het jouw fetish was.
Die met die gorilla op het dakquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.scifi.com/scaretactics/exclusive![]()
die met die matras die recht tegen de muur aan looptquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:35 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=1279 <-- ik ga kapot wat een gekke zeg. Die gast in het begin van het filmpje dat gewoon RECHT naar beneden springt. DIE IS NIET GOED![]()
wat een koningquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:51 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=1203
Meesterlijk dit. Laatste stukje is wel uber gaaf gek
dat chineesje op dat keyboard gaat helemaal los johquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=1324
reclame voor een creative instument. MEESTERLIJK
http://abum.com/?show_media=1362
whahaah geweldig dit![]()
http://abum.com/?show_media=1435
Whehehe![]()
dat lachjequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=1539
hoe dat kind ook reageerd![]()
Uhm nee denk het nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:22 schreef BazzoS het volgende:
weet ik nog niet precies![]()
-edit-
Herken je mij? Ik jou wel namelijk
meen je dat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
fietsen zit er hier niet in........
morgen ook weer, regen![]()
vertel vertelquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Fugie het volgende:
tiefes tering graf italianenEerste italiaan die ik zie ga ik ophangen aan de boom hier in de tuin en dan als tuinlantaarn gebruiken.
morguhquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Fugie het volgende:
tiefes tering graf italianenEerste italiaan die ik zie ga ik ophangen aan de boom hier in de tuin en dan als tuinlantaarn gebruiken.
PSSSSSSSSSSSSSSST ThaFreak is een italiaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Fugie het volgende:
oh shit jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PSSSSSSSSSSSSSSST ThaFreak is een italiaan![]()
kan ie ook pizzas bakken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PSSSSSSSSSSSSSSST ThaFreak is een italiaan![]()
Ne jo gewoon schijt aan hebben. Lampje in z'n snoer stopcontakt in z'n reet en in de tuin zetten die nicht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Fugie het volgende:
ja ik wou eerst zeggen als ik tf zie ga ik hem kapot maken, maar tf is al een slechte mod, dus vond het een beetje zielig
nou dan heeft hij er toch meer achter gehangenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
Zo'n boot met 2x 300 pk heeft in de oude ijssel wat schade aangericht, hij ging met dik 100 door t water waar 9 kmh is toegestaan
Volgens de eigenaar (was ff in beeld) gaat t ding dik 185 en 0-100 in 2 seconden
Bron
En de rest wat niet op tt te vinden is zag ik op tv
-edit-
als ik op deze site kijk mag er achter de grootste clubman (28) maar max 500 pk, terwijl ik toch echt op tv 2x 300 zag zitten
HERMAAANNNN
Oké nu ben ik echt weg
heb je buiten de lijntjes getekend dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:23 schreef Youp het volgende:mogguh
en ik ga straks misschien nog ff gummen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb je buiten de lijntjes getekend dan?
uhh.....tja.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hey nog wel binnenkort ff een topicje openen he.
Due hast es mir versprochen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhh.....tja.....
ik maak er wel een openingspost van dan, vraagt wat minder aandacht
Dat kan ook in de OPquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wij willen specs en veel foto's van die überbak zien![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:00 schreef Fugie het volgende:
het woord smaak komt nog niet voor in de vocabulaire van ijsmeis
quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb je buiten de lijntjes getekend dan?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Bij sommige dingen toch wel.
Maar ik houd niet alleen van Honda hoor.
beterquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:47 schreef Hugster het volgende:
enorm feesten, een vriend jarig in de straat met groot feest de hele dag door
Treo 650 kan ik voor ¤450-¤500 krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef Fugie het volgende:
ja das een spv m2000 ofzo, maar die is 650 euro simlock vrij![]()
wiequote:
ze zijn nooit gelakt hoorquote:
huis is nu echt volledig leeg kwa drankquote:
wat voor auto is het ?quote:
geen avondwinkels daar?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huis is nu echt volledig leeg kwa drank![]()
geen fris niks meeralleen nog 1 pak ijsthee
![]()
en alle winkels zijn dicht![]()
5mei is alles dicht volgens mij hoorquote:
Die zijn leukquote:
avondwinkels zijn altijd openquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
5mei is alles dicht volgens mij hoor![]()
straks eve naar zusje rijden kijken als ik daar wat kan plunderen![]()
Nee je hebt een T5 en een Rquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zijn leuk![]()
Ik heb in een V70 T5 gereden. Of dat heet officieel een R toch of zo iets?
Zo vierkant hok maar ding ging als de brandweer![]()
Hij zal de R wel hebben want het was de snelste die er was in dat model had hij het over.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee je hebt een T5 en een R
T5 heeft 260pk en een R heeft er 300
maar ze willen idd best vooruit ja
Dan is het idd de R, of de T5R als het het vorige type was...quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij zal de R wel hebben want het was de snelste die er was in dat model had hij het over.
wat voor telefoon is het?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag, of avond, whatever.. Ik ben lekker snugger geweest, had m'n telefoon in m'n broek laten zitten, en die heeft m'n schoonmoeder gewoonweg in de was gesmeten voordat ik de kans kreeg om m'n mobiel eruit te halen, ik hoop dat ie zometeen als ie echt droog is nog wat doet, anders kijken of ik er nog garantie op had...
die heb ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nokia 6230, zo'n camera ding erbij etcetc..
Als wat jij zegt klopt moet ie 't dus straks weer doen?
Oeh het is al ruim 1.5 jaar geleden denk ik dus zal wel oud model zijn. Het was wel een automaat. en de rest weet ik niet meer. Maar 1 ding was zeker. Hij was eng snelquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is het idd de R, of de T5R als het het vorige type was...
Als ik een klein genoeg tork bitje had kon ie wel open verder, kom nu niet verder dan batterij, sim en memcard..quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
even naar zus is![]()
jofuno, meestal doen ze het gewoon wel weer....
eventueel uit elkaar halen om restjes zeep en shit eruit te halen
alles is dan ook sneller dan zo'n MLquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh het is al ruim 1.5 jaar geleden denk ik dus zal wel oud model zijn. Het was wel een automaat. en de rest weet ik niet meer. Maar 1 ding was zeker. Hij was eng snel![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
even naar zus is![]()
jofuno, meestal doen ze het gewoon wel weer....
eventueel uit elkaar halen om restjes zeep en shit eruit te halen
dat is ook ver genoeg openquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik een klein genoeg tork bitje had kon ie wel open verder, kom nu niet verder dan batterij, sim en memcard..
ik blijf er bij dat die ML best nog wel snel isquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alles is dan ook sneller dan zo'n ML
welke motor ligt erin dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik blijf er bij dat die ML best nog wel snel is![]()
aantal cilinders 5, in lijnquote:
ja en die 12sec kloppen echt niet. Heb het al zo vaak uitgeprobeerd. Dat ding schiet in 1X door naar de 100. Het is een grijs kenteken en mist dus heel wat gewicht achter in. Maar geloof me die 12 sec klopt no way.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
ah...
langzaam ding
Volvo 2.4T top: 225 km/h, 0-100 7,9 sec
Merc ML270 cdi top: 185, 0-100 12,2 sec
als je er zelf in zit en ermee aan het planken bent lijkt het idd korter dan 12 secondenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en die 12sec kloppen echt niet. Heb het al zo vaak uitgeprobeerd. Dat ding schiet in 1X door naar de 100. Het is een grijs kenteken en mist dus heel wat gewicht achter in. Maar geloof me die 12 sec klopt no way.
Als ik een keer de kans krijg zal ik eens een filmpje maken.
wat? wat? wat?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat? wat? wat?
ik rij je eruit jonguuuhhh !!!!
Ik nak je zwaar hard voorbij in me waggie je weet toch!!!!![]()
quote:acceleratie 0-100 km/h 10,2 s
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je bent nog sneller dan die ML
![]()
[..]
ja maar je hebt ook wel 1,3 liter meer cylinderinhoudquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
das toch wel knap, tis maar een cyllinder en 20 pk meer. Maar hij heeft veel meer koppel (diesel).![]()
ohjaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja maar je hebt ook wel 1,3 liter meer cylinderinhoud![]()
vol....dicht....quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog nieteens vol man, heb je haast ofzo?
is niet hetzelfde maar ik kan hem wel even dicht doenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vol....dicht....
komt bij mij op hetzelfde neer
Ah hij had weer zijn dag? Want soms is hij gruwelijk goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:06 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
![]()
ik kom er net vandaan, DJ Jean was zeker wel oke![]()
HIj had z'n dag gisteren echt wel, hij zou een uur draaien, dat werd wat meer, maar t uur was ook zo om, die gizer die daarna kwam had de vloer binnen 15min half leegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah hij had weer zijn dag? Want soms is hij gruwelijk goed![]()
Ook werken?quote:
Dat je nu al wakker bentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:27 schreef Fugie het volgende:
ik was om 7 uur al blauw, tot 2 uur uit me dak, gingen we nog anar 1 of andere soulband helemaal uit ons dakAlleen toen moest ik nog naar huis en had ik geen zin in dus ben ik maar bier blijven drinken tot de cafes dicht waren
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:26 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, gisteren niks gebeurt, dat meisje was vóór 10u al helemaal van de kaartze dronk alsof dr leven ervan af hing, tering dat was echt niet normaal zoals die heen was
Nouja, je kunt begrijpen dat als ik volkomen nuchter ben, ik niet zoveel trek meer in haar had toen ze zo lazarus was dat ze de hele tijd om je nek hangt omdat ze niet eens maar kan staan en er een graflucht uit dr bek kwam (oke, dat kwam ook door de uien pizza die ze kreeg van onsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
dat was een vriendin van mij ook gisteravond
![]()
dronk alsof haar leven er vanaf hing
![]()
die hebben we dus ook naar huis moeten dragen
ohw god, je hebt wel veeeeeeel afspraakjes met haarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, je kunt begrijpen dat als ik volkomen nuchter ben, ik niet zoveel trek meer in haar had toen ze zo lazarus was dat ze de hele tijd om je nek hangt omdat ze niet eens maar kan staan en er een graflucht uit dr bek kwam (oke, dat kwam ook door de uien pizza die ze kreeg van ons). Wordt vanavond leuk, komt ze op mn broertjes verjaardag en mn ouders zijn pleitte
![]()
Ze zijn dan wel een stug lenigerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ohw god, je hebt wel veeeeeeel afspraakjes met haar
maar sex met dronken vrouwen is geil![]()
ken jij TapHarHeeJL?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:08 schreef Fugie het volgende:
gister ook nog naar zeeuwse hiphopgroep geluisterd, dat was nog best vette shit
Ze was zo dronken dat ze of, over me heen zou kotsen, of in slaap zou vallenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ohw god, je hebt wel veeeeeeel afspraakjes met haar
maar sex met dronken vrouwen is geil![]()
Dus jij denkt: ff die paar flessen drank wegmoffelen zodat ze niet lazarus word en jij haar naaien kan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze was zo dronken dat ze of, over me heen zou kotsen, of in slaap zou vallen![]()
En vorige week was toeval, ik zou eerst niet meegaan, maar had toch niks beters te doen en dat ze morgen op mn broertjes verjaardag komt hoorde ik ook pas vannacht.
wel nieuwe XJ-R hoop ik? Want die rijd heerlijk. En die deuren zijn zo leuk lichtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:40 schreef PeuRac het volgende:
Daar komt mn (typisch) Engele klant aan met (zweedse)vrouw en kind (vraag me niet welke nationaliteit die heeft) om te rijden in een XJ-R
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:50 schreef BazzoS het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/carrap.html
Lol
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:26 schreef Fugie het volgende:
tuurlijk ken ik surrender, maar das te kansloos
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:34 schreef Fugie het volgende:
het is een lan party ergens en al mijn vrienden gaat het hele weekend computerenIk ga mezelf helemaal kapot zuipe zaterdag uit verveling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |