quote:Vehicle Make/Model:
1999 Honda Civic Hb
Engine Type / Mods :
Integra GSR B18C1, 477hp to the wheels, 310 foot pounds of torque @ 24 psi of boost, JE 9-to-1 compression pistons, REV valve springs and retainers, Turbonetics 62-1 Turbocharger, drag manifold, "RACE" block guard, cylinder sleeves, Crower rods, 2 Bosch fuel pumps, RC 440 injectors
Exhaust:
2.5" mandrel bend piping, Greddy Power Extreme Exhaust
Audio:
Pioneer 9400 head unit, 2 Kicker Competition subs, DHD 1000w amp, Alpine mids & highs
Tires:
Kuhmo 215/35/18
Wheels:
HP Hurricane 18"
Suspension:
Tokico shocks, Ground Control coilovers
Brakes:
4 wheel discs, cross drilled front brake upgrade
Body Kits/Spoilers:
SI front lip, SI front grill, Type-R wing, Type-R mid spoiler, Buddy Club rear skirt
Security:
Prestige Alarm Systems
Additional Info/Comments
SI gauge cluster, S2000 leather seats, Autometer (boost, fuel, air, oil pressure) gauges, Blitz Turbo Timer, Greddy Profec A Boost Controller, Field fuel controller
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef Fugie het volgende:
een echte peurac op, niveau van de hoogste plank
ik heb ook nog weleens een dikke op gemaakt, maar toen werdt een zinkend schip boven mijnes verkozenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Eerder maakte ik altijd hele mooie OP's, stak ik echt tijd in (werd ook erg gewaardeerd toen nog), maar 1) dat kan ik hier niet en 2) als ik dat doe is er allang een andere voordat ik klaar ben![]()
Blijf met je poten van mijn posts af Tjabboquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
japanse auto's zijn cool
zozo TUV nog wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's een kartonnen export geval
het echte kenteken moet nog komen, hij moet eerst door de TUV en de RDW heen
idd jaquote:
Whehehehequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn posts af Tjabbo![]()
Ik zei dus dat ik nooit zo'n vern**kt Japans hok als OP zou nemen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd jaechte auto's doen we blijkbaar niet aan, Japanse immitatie is goedkoper
![]()
Ik bedoel maar, alleen Jappen kunnen zulke mooie auto's verneukenquote:
TUV is verplicht aangezien dit model officieel niet in NL verkocht isquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef Tjabbo het volgende:
nog ff voor d.rose:
[..]
zozo TUV nog wel.
Voor wanneer staat de afspraak?
ja daar ligt het aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
kan ook aan de pc liggen ja, ouwe troep hiero
Een maat van me heet ook Mark, en dat ben jij nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:10 schreef ook_gek het volgende:
er is maar 1 mark en dat ben ik flikkers van me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |