Was beter geweest, maar ja achteraf makkelijk praten hequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
en eerst tegen de lat koppen.. bal terug laten komen en dan erin schieten.. ?
Dat dacht ik dus toen ik de 1e keer zag dat hij gescoord had. Ik dacht: ze weten toch wel wie die goal gescoord heeftquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie zit er nou in, is het Vennegoor of Hesselink?
Tip: VRTquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Cheiron het volgende:
verdomme slappe ouwehoer van een commentator, hou 5 seconden je smoel zeg
Dat gebeurt vast wel. Maldini is al wat geďrriteerd, zoals de verslaggever ook al zei en pakt zo wel een kaart. Dat kan Farfan wel uitbuiten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Farfan die Maldini straks een kaart aansmeert ( liefst rood )
reverse psychologyquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik vind gefluit zo irritant he, juichen, ook wanneer milan aan de bal is, is veel effectiever, want dat motiveert psv en elke milan speler beseft dat dat gejuich niet voor hun is.
uitdoelpunten tellen dus dubbelquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
Om aan alle duidelijkheid over wie er wanneer doorgaat een einde te maken, staat hieronder een stukje uit de official rules van de UEFA voor de CL van dit jaar.
[..]
Ik dacht dat tukkers uit twente kwamen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef Peregrijn het volgende:
Oh mijn God, op België zit de commentator te beweren dat VoH een Tukker is en dus uit Twente komt en dat ligt in de Achterhoek
Tip: NOSquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:21 schreef WaStEd het volgende:
die belg kan ook niet tellen.. 1e hoekschop voor Milan
Niet dubbel maar wel meer als 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
uitdoelpunten tellen dus dubbel
Ik had gelijk he
Mochten we van Bommel missen dat zou wel erg zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Schorsingen in de finale kan natuurlijk niet![]()
Switch naar de Belg!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Cheiron het volgende:
verdomme slappe ouwehoer van een commentator, hou 5 seconden je smoel zeg
Alsof die zo goed speelde in Milano.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mochten we van Bommel missen dat zou wel erg zijn
If, during extra time, both teams scorequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |