Buenas tardes, chicaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:58 schreef niksan het volgende:
* niksan duikt weer in haar Spaanse woordenlijst
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:58 schreef niksan het volgende:
* niksan duikt weer in haar Spaanse woordenlijst
quote:
Cola.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Hola.
Hij was leuk he?quote:
Als je je er zelf ook aan houdt, wel ja.quote:
Ga jij mij eens negerenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je je er zelf ook aan houdt, wel ja.
Láchûh!!!quote:
Whihi, A en Bquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whihi, A en B
Die wel ja.
Ik heb ook al antwoord gegeven
niksan is duidelijk het middelpunt van de belangstelling (notquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:32 schreef Auticia het volgende:
[..].
Aha, die linker, dat is Wifi, die mist een stuk staart, het grijsbruinige propje in het midden is Niksan, en Futs staat erbij en kijkt ernaar.
... moet ook Q zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:26 schreef Auticia het volgende:
Want wie A zegt...
quote:Eddy Zoey zo niet
- Bemoeierige verkoopsters.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:35 schreef timbob het volgende:
winkelen is leuk
het kost alleen geld, en dat heb ik niet
Mijn grappen zijn tijdloos.quote:
Kijk nog eens goed! Die is er al een paar topics lang uit heur.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan orgi zijn avatar nu ook niet uit het plaatje ?
moet je de goeie winkels zoekenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
- Bemoeierige verkoopsters.
- Slome mensen.
- Te dure kleren.
- Je krijgt pijn aan je voeten.
- Het is vervelend.
- Het is stom..
Ja, ik ookquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Double Date - E-mail To Berlin (live op het songfestival).
Waarom doet Double Date niet mee met het BN'ers tournament?.
Juustemquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
- Bemoeierige verkoopsters.
- Slome mensen.
- Te dure kleren.
- Je krijgt pijn aan je voeten.
- Het is vervelend.
- Het is stom..
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:44 schreef Svensational het volgende:
Double Date was/waren toch die twee valse kraaien
Oh wacht, bedoel je het zo. ;o Nee ik wil altijd zo snel mogelijk weg uit een winkel en ik heb er ook een hekel aan dat je na een half uur éíndelijk die winkel uitgaat en dat mensen dan op een bankje even willen uitrustenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n slome slenteraar he?.
Ja, ik bedoel het zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:52 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, bedoel je het zo. ;o Nee ik wil altijd zo snel mogelijk weg uit een winkel en ik heb er ook een hekel aan dat je na een half uur éíndelijk die winkel uitgaat en dat mensen dan op een bankje even willen uitrusten
Ja, het was vrij snel over eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef Auticia het volgende:
Ben je alweer beter, Svensational?
Hoezo "weer"?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |