Oh wacht, bedoel je het zo. ;o Nee ik wil altijd zo snel mogelijk weg uit een winkel en ik heb er ook een hekel aan dat je na een half uur éíndelijk die winkel uitgaat en dat mensen dan op een bankje even willen uitrustenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n slome slenteraar he?.
Ja, ik bedoel het zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:52 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, bedoel je het zo. ;o Nee ik wil altijd zo snel mogelijk weg uit een winkel en ik heb er ook een hekel aan dat je na een half uur éíndelijk die winkel uitgaat en dat mensen dan op een bankje even willen uitrusten
Ja, het was vrij snel over eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef Auticia het volgende:
Ben je alweer beter, Svensational?
Hoezo "weer"?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:06 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat met "Croky is terug"
Zijn ze weggeweest dan
ze hadden eerst alleen nog van die dikke chips. maar nu komt de oude weer terug ofzoquote:
Croky is de enige die lèkkerer bolognese-cgips maaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:29 schreef timbob het volgende:
[..]
ze hadden eerst alleen nog van die dikke chips. maar nu komt de oude weer terug ofzo
met de originele bolognese
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:29 schreef timbob het volgende:
[..]
ze hadden eerst alleen nog van die dikke chips. maar nu komt de oude weer terug ofzo
met de originele bolognese
Ja,... die smaak is echt onvoltroffenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Croky is de enige die lèkkerer bolognese-cgips maakt![]()
Flauwerd.quote:
Het wordt weer steeds slomer jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flauwerd.En 2 minuten is idd niks. Zo lang duurt het normaal om een pagina te laden bij FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |