quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef skiczukie het volgende:
Dat is dus vandaag alweer?Waarom 'vieren' we 4 en 5 mei niet op éen dag. Is veel makkelijker te onthouden. Zijn er ook veel Polen omgekomen trouwens in de 2e WO? Waarom hebben we geen Bevrijdingsdag van WO1?
2de? de 6de bedoel je.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:18 schreef -Angel- het volgende:
Tja, het waren weer een speciale twee minuten. Mijn herinneringen dwaalde af naar die 2de juni 1944 toen men vocht voor onze vrijheid.
Zeker wel. Ik zit nu naar Seinfeld bijvoorbeeld te kijken. Na ernst komt pret. Pret die overigens die overigens opgewekt wordt dankzij een hoop joden die deze briljante serie bedacht hebben. Ik sta stil maar je moet ook verder...quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien past dat bij dit onderwerp wel helemaal niet.
De OP blinkt idd niet uit in briljantheid, maar aangezien de Nederlandse jeugd tegenwoordig weinig geschiedenis kent, vind ik de post niet eens zo raar. Ipv gelijk te kotsen kun je iemand natuurlijk ook ff uitleggen hoe het zitquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:19 schreef yvonne het volgende:
![]()
Veel Polen zijn ogekomen, ook heel veel Poolse joden en ga maar eens nazoeken hoe dat nou toch mogelijk was...
En in WO1 waren we neutraal kneus, sjezus nog nooit zoveel stomheid in 1 post gezien.
Ok.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Veel Polen zijn ogekomen, ook heel veel Poolse joden en ga maar eens nazoeken hoe dat nou toch mogelijk was...
En in WO1 waren we neutraal kneus, sjezus nog nooit zoveel stomheid in 1 post gezien.
Uiteraard. Maar om nou enkele minuten na acht te verkondigen dat iemand doodgeknuppeld moet worden... Ironie of niet, je had het anders kunnen uitdrukken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik sta stil maar je moet ook verder...
Dat doen ze expres, om die mensen die stiekem toch zappen te kunnen laten klagenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar ik me over verbaasde is dat toen ik even vlug zapte langs alle Nederlandse zenders, ze allemaal of op zwart stonden, of stil waren, aangepaste uitzending, de dam, de Waalsdorpervlakte etc. op 1 na: The Box. Ik vond dit best respectloos eigenlijk
Zoals elders wordt gezegd, juist als je zo leunt op je poolse afkomst moet je weten wat je geschiedenis is! Ik ken hem wel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De OP blinkt idd niet uit in briljantheid, maar aangezien de Nederlandse jeugd tegenwoordig weinig geschiedenis kent, vind ik de post niet eens zo raar. Ipv gelijk te kotsen kun je iemand natuurlijk ook ff uitleggen hoe het zitJuist om zulke posts in de toekomst te voorkomen. Met een dergelijk antwoord voorkom je dat juist niet.
Omfg, Yvonne zegt wat en je luistert, terwijl ze precies hetzelfde zegt als de rest. Dit is dus niks meer geweest dan een topic om het bloed onder de nagels te zuigen.quote:
Ik ken de betreffende TS niet, maar misschien was het wel gewoon een belangstellende vraag? Polen staan nl niet zo in de picture als Canadezen en Amerikanen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zoals elders wordt gezegd, juist als je zo leunt op je poolse afkomst moet je weten wat je geschiedenis is! Ik ken hem wel!
Fokken blijft reacties uitlokken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef Steve-O het volgende:
Gaat lekker skiczukie
Als pool zou je je geschiedenis toch moeten kennen.
Was drie weken geleden nog op TV. Goede film, alleen die man heeft heel en heel en heel veel geluk gehad, als het gaat om een waar gebeurd verhaal.quote:
Sorrie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Omfg, Yvonne zegt wat en je luistert, terwijl ze precies hetzelfde zegt als de rest. Dit is dus niks meer geweest dan een topic om het bloed onder de nagels te zuigen.
Ik denk graag het goede van mensenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de naam en de toespellingen van andere users zeggen genoeg.
Om te kotsen, zieke geestquote:
Maar het irriteert welquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de naam en de toespellingen van andere users zeggen genoeg.
ik zei: neergeknuppeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:26 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar om nou enkele minuten na acht te verkondigen dat iemand doodgeknuppeld moet worden... Ironie of niet, je had het anders kunnen uitdrukken.
Je bent je naam niet waardig kut entiteit.quote:
Whatever weet je.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je bent je naam niet waardig kut entiteit.
Volgend jaar proberen we het nog een keer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:38 schreef -Angel- het volgende:
Al de 4 mei herdenkers tonen weer liefde. Het is duidelijk ze hebben weer iets opgestoken hebben van de herdenking.
krijg toch ff gauw de graftyfus wil je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |