Oja, dat ook ja! Ben wel benieuwd hoe dat gaat, of het bestuur zich echt onsterfelijk maakt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt de terugkeer van het enige echte Ajax logo, neem ik aan?
en onder Koeman zijn ze de afgelopen jaren alleen maar slechter gaan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef BennieK het volgende:
Wat ik wel goed vindt aan Blind is dat hij echt overkomt alsof hij erin gelooft...bij Koeman heb ik dat idee nooit gehad
Het hele 2de draait op dit moment voor geen meter.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe doet Tiberkanine het in het 2e?
Koeman is te lang blijven zitten, het had nog best gekund maar dan had er al voor de winterstop ingegrepen moeten worden.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Nou, toch knap, had niemand na de nederlagen kort na de winter verwacht. Aan de andere kant, voor het seizoen dachten we allemaal aan de titel en na de zege in Utrecht misschien ook nog een beetje...
Voorronde CL, dat is momenteel het enige dat zeker is.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Radegast het volgende:
Maar gelukkig volgend jaar CL, da's het belangrijkste!
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef VoreG het volgende:
2e plek is zeker, jammer. Maar ook tijdens de slechte jaren ben ik Ajacied
Inderdaad, drie maanden terug had ik daar al niet meer op gerekend.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Voorronde CL moet je altijd afwachten wie je loot, maar het is in elk geval iets.
Daar gaan we toch wel vanuit... Want wij zijn Ajax... Wij zijn de beste!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Tweede plaatsBedankt ADO.
Alleen moet je natuurlijk wel die voorronde doorkomen
wat een pessimist ben jij in je posts.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Tweede plaatsBedankt ADO.
Alleen moet je natuurlijk wel die voorronde doorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |