Gladiator - Now We Are Freequote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef The_Mavericks het volgende:
hallo,
ik zoek de voledige theme van gladiator
alvast bedankt
Kraftwerk - The Model ?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:41 schreef Kamphuys het volgende:
Die ken ik allemaal wel, daar staat ie volgens mij niet tussen. Damn ik ben desperate, kan ik in Skype tegen iemand het liedje fluiten toevallig?
Depeche Mode ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik zoek een nummer wat gaat over je "own personal jezus" en het is niet Jezus he knows me van Genisis. Een beetje traag nummer, beetje oud(er) nummer.
Iemand een idee?
Ik hoop op Personal Jesus van Depeche Mode maar op Fok! zal het wel het tenenkrommend aandachtzuigende covertje van Marylin Manson zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik zoek een nummer wat gaat over je "own personal jezus" en het is niet Jezus he knows me van Genisis. Een beetje traag nummer, beetje oud(er) nummer.
Iemand een idee?
Of Johnny Cashquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop op Personal Jesus van Depeche Mode maar op Fok! zal het wel het tenenkrommend aandachtzuigende covertje van Marylin Manson zijn.
Hey! Denk je dat ik naar een tenenkrommend aandachtzuigende covertje van Marylin Manson ga luisteren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop op Personal Jesus van Depeche Mode maar op Fok! zal het wel het tenenkrommend aandachtzuigende covertje van Marylin Manson zijn.
Nee, natuurlijk niet. Niet zo gauw je eenmaal weet dat het van Manson is tenminstequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hey! Denk je dat ik naar een tenenkrommend aandachtzuigende covertje van Marylin Manson ga luisteren?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Niet zo gauw je eenmaal weet dat het van Manson is tenminste.
Help mij met af en toe die vraag nog eens omhoog gooien, ik MOET dat nummer echt hebben.quote:
Dat is elektro, bedankt voor je hulp hoor, maar zijn er dan echt geen Italo kenners aanwezig? Het is echt een genre an sich.quote:
Als je die mooi vindt dan moe je ook zeker eens naar Cash'versie van U2's 'One' luisteren, zomaar een tipquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Even gezocht, en het is dus de versie van meneer Cash.
bedankt!
Helemaal niemand hier op het forum uit Amsterdam die dit liedje kentquote:Op maandag 9 mei 2005 20:35 schreef Stuart het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik de titel noch de artiest weet
Vergeten, vergeven, ik ben nu weer vrij, ik ga verder leven, want jij bent voorbij,
Ik zal je wel missen, misschien krijg ik spijt, ik kan me vergissen, maar dat leert de tijd![]()
Hopenlijk kan iemand mij verder helpen. Ik dacht dat het van Rob Zorn, Robert Leroy of Wolter Kroes was, maar nu weet ik het dus helemaal niet meer![]()
Ik vrees dat het voor mij een hele grote o ja gaat worden...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dat is elektro, bedankt voor je hulp hoor, maar zijn er dan echt geen Italo kenners aanwezig? Het is echt een genre an sich.
Ik ga eens proberen of ik het melodietje op MP3 kan fluitenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor mij een hele grote o ja gaat worden...
Sorry
Dat wil ik dan wel eens horenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik ga eens proberen of ik het melodietje op MP3 kan fluiten
Het is de eerste Rosalia de Souza. Check deze link en vergelijk de stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef jevric het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en de naam van een song wat in een item van Yorin Travel geweest is. Romeo is op Grand Tour in Brazilie en daar bij die items wordt steeds een nummer gedraaid. Luister bij het item in uitzending 5, zie: http://www.rtl.nl/reizen/(...)zilie_grandtour4.xml . Klk dan op 'Bekijk ook de uitzending van Grand Tour 5:
Brazilië (Grand Tour 5): Ilha Bela'
In dat item wordt het nummer tijdens de intro gespeeld, vanaf het carnaval, bij de blik op Rio vanuit de lucht, de koffie plantages, Romeo in een bootje, de rum en het plattegrondje van de Grand Tour. Een dame zingt daar in het Portugees denk.
Welk nummer is dat? Yorin Travel geeft wat muziekgegevens over de nummers in hun items, maar staat ie er tussen en welke is het? Zie:
http://www.rtl.nl/(/reize(...)gtbrazilie_1_rio.xml
Gokje: Trans X - Living On Video?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dat was meer popmuziek. Je moet meer denken aan van die cheesy/sleezy Italo-house.
Dat was "Morgenstimmung " uit de Peer Gynt Suite van Edvard Griegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:24 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een klassieke nummer die bij de begravenis van Prinses Juliana werd afgespeelt...dat nummer wordt ook afgespeeld in een reclame van de dierenbescherming(over ganzen bezoeken) wie-o-wie weet het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |