Nee dat is 'm ook nietquote:
zon beetje het meest aangevraagde nummer hier. Oh Fortuna uit de Carmina Burana van Carl Orff.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:47 schreef Jan_Panda het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Goede antwoord is inmiddels hier boven gegevenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:47 schreef Jan_Panda het volgende:
Dat is Carl Orff - O Fortuna, uit Carmina Burana...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:47 schreef Jan_Panda het volgende:
Ik herken hem wel en wil de titel ook wetenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:37 schreef Armin het volgende:
een makkelijke maar ik kan het niet vinden...
gespeeld met een of ander midi ding
http://home.quicknet.nl/qn/prive/e.berend/nummer.wav
Hij ligt op het puntje van mijn tong maar ik krijg het voor de geestquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:37 schreef Armin het volgende:
Real 2 Reel - I Like To Move Itquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:37 schreef Armin het volgende:
omg nee!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Real 2 Reel - I Like To Move It
Rune - Calabriaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:55 schreef Armin het volgende:
[..]
omg nee!![]()
![]()
![]()
de noten kloppen trouwens precies hoor, het is niet zo dat het er alleen op lijkt.... vrij simpel melodietje, (commercieel)dance nummer is het, vaak in de kroeg gedraaid
DJ Jean - Every Single Day ? (daar komt wel niet 'is your love tonight' in.. maar het is te proberen)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:38 schreef jaapgvk het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer voor een vriend van mij.
Het begint met een vrouw die een paar keer achter elkaar:
"All I Need, all I need, all I need" zingt en dan volgens mij"Is your love tonight!"
En dan zo'n standaard dikke bas erdoorheen voor de rest van het liedje. Komt de laatste tijd dacht ik best vaak op slam-fm...
Iemand?
De playlist Slam-FM staat hier . Staat ie daar misschien tussen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:38 schreef jaapgvk het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer voor een vriend van mij.
Het begint met een vrouw die een paar keer achter elkaar:
"All I Need, all I need, all I need" zingt en dan volgens mij"Is your love tonight!"
En dan zo'n standaard dikke bas erdoorheen voor de rest van het liedje. Komt de laatste tijd dacht ik best vaak op slam-fm...
Iemand?
Bedoel je Black Horse And The Cherry Tree van Kt Tunstall?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:51 schreef jakovasaur het volgende:
Ik zoek dat nummer met dat fluitdeuntje erin.. Is vrij nieuw. Iemand?
Ja volgens mij bedoelde die vriend van me deze! Ik heb denk ik twee liedjes door elkaar gehaald want dat komt er idd niet in voorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:46 schreef jappe0906 het volgende:
[..]
DJ Jean - Every Single Day ? (daar komt wel niet 'is your love tonight' in.. maar het is te proberen)
Zelf heb ik nog een vraagje.. ik zoek een soort van dansliedje met de tekst:
I'll lift you up to the highest emotion, I'm gonna make you feel alright
Ja dat kanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:23 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek er alweer wat![]()
5) Ik ben ontzettend op zoek naar Lyla van Oasis.
Kan ik die van iemand kopen?![]()
Als iemand me kan helpen, heel graag! Alvast ontzettend bedankt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |