psst bovenbeenspieren worden meer belastquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef kastanova het volgende:
Favo: Zij op haar rug met haar benen op m'n schouders, ik er op m'n knieën voor zodat ik haar benen naar achteren en dus haar kontje omhoog duw.
Óf, in het geval van een vrouw met voldoende kuitspieren; Ik op m'n rug, zij er gehurkt bovenop met haar armen naar achteren en haar vingers in de mijne verstrengeld, zodat ze met haar bovenlichaam vol op mij "steunt".
Minst Favo: staand.
Geen diepe penetratie, hem er niet gemakkelijk uit en weer in kunnen laten glijden, geen heftige bewegingen mogelijk, oftewel 3x niks...
Mwooah, ik twijfel...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
psst bovenbeenspieren worden meer belast
Dat ligt er maar net aan hoe fanatiek ze bezig isquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwooah, ik twijfel...
Die kan de vrouw in kwestie namelijk laten rusten bij de diepere penetratie als ze helemaal op me zit...
De kuitspieren blijven echter constant aangespannen.
Maar hé, ik zal je maar op je woord geloven; ík zit namelijk nooit bovenop.
Oefening baart kunst, die kramp komt dan ook minder vaak terugquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef SicSicSics het volgende:
Heb er nog niet gek veel geprobeerd... *schaam* maar ik vind lekker relax lepeltje lepeltje al dan niet met verschillende been posities toch altijd het fijnst! Ben gewoon ontzettend lui he!
Minst is dan toch wel als ik echt moet kiezen de "gewone" missionaris; Ik krijg na een tijdje altijd het "waar ben ik in godsnaam mee bezig" gevoel en krijg na langere tijd ook nog eens last van kramp!
Welke spieren worden bij die laatste meer belast?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef erodome het volgende:
Favo, doggystyle in verschillende varianten.
Minst favo, staand, maakt niet uit hoe, als ik geen steun heb dan gaat het fout, ik zak door mijn hoeven van genot namelijk.
Wat ik dan wel weer lekker vind, erg lekker zelfs is hij staat, tild je op en dan zo, moet je wel een sterke tegenspeler voor hebben wil je nog een beetje leuke actie eraan overhouden
Of bovenop en dan niet op je knieen, maar op je voeten(hurken) erop, of je je nu naar het gezicht richt of niet, zo kan je lekker aanzetten met stoten
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Welke spieren worden bij die laatste meer belast?
De bovenbeenspieren of de kuitspieren?
Die, en dan andersom, en dan met je handen steunend op zijn knieenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef erodome het volgende:
Of bovenop en dan niet op je knieen, maar op je voeten(hurken) erop, of je je nu naar het gezicht richt of niet, zo kan je lekker aanzetten met stoten
Hey just askingquote:
Ga eens op je hurken zitten en ga eens heel langzaam heen en weer wippen zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Welke spieren worden bij die laatste meer belast?
De bovenbeenspieren of de kuitspieren?
Nee hoor, jij doet het gewoon niet heftig genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:22 schreef Mukie het volgende:
Rofl, thx Erodome
@ Kasta, zie je hebben we beide gelijk
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, jij doet het gewoon niet heftig genoeg.
Daarom lepeltje lepetje doen in bad. Zeker als de heer in kwestie iets groter EN breder isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh godver, in bad ja. Veel te krap, klotsend water en als je als vrouw bovenop zit blauwe knietjes omdat je steeds tegen de badrand aanbonkt..
een van mijn favo's!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:40 schreef Mukie het volgende:
We zien hier vaak genoeg meest leuke en goede tips langskomen over hoe je de hogere sferen kunt bereiken. En favoriete standjes hebben we allemaal wel. Maar zeg nou eens:
Wat is je meest en je minst favoriete standje?
Ts zal wel beginnen:
Man op knietjes en vrouw met de benen om zn nek, bips iets van de grond af
Daar sluit ik me bij aan al vind ik het bij dit standje wel jammer dat ik zijn gezichtsuitdrukking niet kan zien, dat ik niet kan zien wat ik doe. Het door kastanova beschreven standje blijft bij mij favorietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Ook lekkah, man op de rug, met vrouw die op de pik hurkt met haar rug naar jou toe
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef kastanova het volgende:
Favo: Zij op haar rug met haar benen op m'n schouders, ik er op m'n knieën voor zodat ik haar benen naar achteren en dus haar kontje omhoog duw.
Óf, in het geval van een vrouw met voldoende kuitspieren; Ik op m'n rug, zij er gehurkt bovenop met haar armen naar achteren en haar vingers in de mijne verstrengeld, zodat ze met haar bovenlichaam vol op mij "steunt".
Minst Favo: staand.
Geen diepe penetratie, hem er niet gemakkelijk uit en weer in kunnen laten glijden, geen heftige bewegingen mogelijk, oftewel 3x niks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |