Nee hoor, jij doet het gewoon niet heftig genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:22 schreef Mukie het volgende:
Rofl, thx Erodome
@ Kasta, zie je hebben we beide gelijk
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, jij doet het gewoon niet heftig genoeg.
Daarom lepeltje lepetje doen in bad. Zeker als de heer in kwestie iets groter EN breder isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh godver, in bad ja. Veel te krap, klotsend water en als je als vrouw bovenop zit blauwe knietjes omdat je steeds tegen de badrand aanbonkt..
een van mijn favo's!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:40 schreef Mukie het volgende:
We zien hier vaak genoeg meest leuke en goede tips langskomen over hoe je de hogere sferen kunt bereiken. En favoriete standjes hebben we allemaal wel. Maar zeg nou eens:
Wat is je meest en je minst favoriete standje?
Ts zal wel beginnen:
Man op knietjes en vrouw met de benen om zn nek, bips iets van de grond af
Daar sluit ik me bij aan al vind ik het bij dit standje wel jammer dat ik zijn gezichtsuitdrukking niet kan zien, dat ik niet kan zien wat ik doe. Het door kastanova beschreven standje blijft bij mij favorietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Ook lekkah, man op de rug, met vrouw die op de pik hurkt met haar rug naar jou toe
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef kastanova het volgende:
Favo: Zij op haar rug met haar benen op m'n schouders, ik er op m'n knieën voor zodat ik haar benen naar achteren en dus haar kontje omhoog duw.
Óf, in het geval van een vrouw met voldoende kuitspieren; Ik op m'n rug, zij er gehurkt bovenop met haar armen naar achteren en haar vingers in de mijne verstrengeld, zodat ze met haar bovenlichaam vol op mij "steunt".
Minst Favo: staand.
Geen diepe penetratie, hem er niet gemakkelijk uit en weer in kunnen laten glijden, geen heftige bewegingen mogelijk, oftewel 3x niks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |