Nee, alleen dezequote:
Oh...quote:
Hallo schatjeequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:35 schreef Fiona het volgende:
He ja lekker hoor... ben zo toe aan een lekker lang weekend![]()
Even lekker bijkomen weer...![]()
Oh hallo trouwens...![]()
Ja mooi hequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij niet???
*PRRROEEST*![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEAGAHAHAHHAA
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hallo schatjee![]()
Is het rustig op je werk...
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:41 schreef Fiona het volgende:
[..]
ha schatje.
nee het is heel druk hier![]()
weet ook niet of ik tussen de middag nog een kadootje kan kopen hoor
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij niet???
*PRRROEEST*![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEAGAHAHAHHAA
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
serieus.....
heb je nou alweer een verjaardag????
hallo trouwens
Ik hoop dat niemand post, niemand belt,.. dan duurt die dag zoooooooooo lang hequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:44 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
ja alweer een verjaardag... het houdt niet op...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand post, niemand belt,.. dan duurt die dag zoooooooooo lang he
Maar je vermaakt je wel met de smiliedatabse denk ik
nee, de melkboerquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus
wie is het nu?? de vuilnisman??
Heeerlijk dat hypen van jouquote:
Neeeeheeeequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeerlijk dat hypen van jou
Nog 10 dagen.. dan is dat ook voorbij
Jammer is dat... echt jammer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jade Empire valt mij iets tegen trouwens... mij teveel tekst en spraak.. en te weinig vechten
Forzaquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neeeeheeee![]()
Oh Gijs.. ik ben zo geboren voor dit spel... hij trekt alles uit de xbox wat er uit te halen is. Op dit moment dus DE beste racesim die er maar is gemaakt!
Echte Coureurs zeggen letterlijk dat dit het dichts bij the real thing komt...
Ik heb met Cho wat filmpjes gekeken hier en ik moet zeggen... prachtig spel...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neeeeheeee![]()
Oh Gijs.. ik ben zo geboren voor dit spel... hij trekt alles uit de xbox wat er uit te halen is. Op dit moment dus DE beste racesim die er maar is gemaakt!
Echte Coureurs zeggen letterlijk dat dit het dichts bij the real thing komt...
Hahahahahahha...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer is dat... echt jammer.
Maar verkoop die,... koop Forza net als ieder ander!
Nee?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahahha...... dat promoten van jou
![]()
Jaaaa,... met zijn allen racenquote:
Ik ben bang dat ik er ook geen kont van kanquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaa,... met zijn allen racenIk kan er ook geen kont van !!
Dat lijkt me nog het leukste van alles.... met zijn alle racen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaa,... met zijn allen racenIk kan er ook geen kont van !!
Patrick R wil je spreken gijs..quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Whoehahaha, hoe droog! http://www.nu.nl/news/521(...)_vanwege_schuim.html
Anders stel je je ff aan, en ga je 200 potions zoeken in een spel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het leukste van alles.... met zijn alle racen...
Dat tunen trek ik niet... nieuwe banden, andere velgden, andere motor... pffff..
Voordat je lekker kan racen ben je 50 uur verder... en dan nog rij ik achteraan
Kom dan huilie... met je kut racespelquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders stel je je ff aan, en ga je 200 potions zoeken in een spel.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gesproken
En gehoord van een klacht weer van AK
Mijn kut racespel heeft wel een lekkerderere pik .quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom dan huilie... met je kut racespel
... jou Forza liefde...
Beetje huillie geworden, wa?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... tis altijd wat met hem gijs...
Jij pijpt het spel he!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn kut racespel heeft wel een lekkerderere pik .
Ok, dan nietquote:
Nu is het te laatquote:
quote:Slang in pak cornflakes
Uitgegeven: 4 mei 2005 14:09
Laatst gewijzigd: 4 mei 2005 16:00
LONDEN - De vijf jaar oude Jordan Willet uit het Engelse plaatsje Dawley kreeg de schrik van zijn leven toen er bij het ontbijt geen cornflakes uit de doos Golden Puffs kwamen, maar een zestig centimeter lange slang. Sinds het gebeurde - maandag - heeft hij geen hap meer gegeten, vertelde zijn moeder aan Britse media.
"Hij deed het pak open en toen kwam er een slang uit. Hij dacht dat het een cadeautje was. Gelukkig stond ik achter hem", zei de 23-jarige Theresa Willett. Nadat ze even verlamd was van schrik, greep ze in. "Ik gilde. Ik pakte hem de doos af en plakte die dicht met plakband." Onderzoek door een deskundige maakte duidelijk dat het om een niet-giftige slang ging, een rattenslang. Het dier, dat leeft van muizen en vogels, bleek in goede gezondheid te verkeren.
De supermarkt waar moeder Willett de cornflakes had gekocht stelt een onderzoek in.
quote:
Dat is jou verlies Gijsquote:
Ik bibberde even toen ik hem hoorde... 2xquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... hahahhaha.... wat een man he... met zijn gekke lach
Dat was niet leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Whoehahaha, hoe droog! http://www.nu.nl/news/521(...)_vanwege_schuim.html
Anders reageer je op je sms trouwensquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bibberde even toen ik hem hoorde... 2x
Hij staat op trillen.. maar voel niksquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Anders reageer je op je sms trouwens
Jawel man, das toch lachen.. sta je schoon te maken, gaat het regen, hup.. weer schuimquote:
Ik ook, hoerquote:
1) Knut is geen mod meer op ONZquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahahaha, deze is leuk
voor als knut weer langskomt; rotopmetjeslotje.gif
[afbeelding]
Word het nog gamen vandaag voor je?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
MWHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA
Bring it on bitchquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor, MUUS is nu in town in Onzin en die is pislink
Voor MUUS ben ik niet bangquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
Vrouwenfoob!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor MUUS ben ik niet bang
*wegrent
Jij bent altijd wel goede vriendjes met die Mods héquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet bang voor vrouwen. Alleen MUUS kan ik niet aanquote:
Zn bruine arm nooit opgevallen danquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel goede vriendjes met die Mods hé![]()
![]()
![]()
MUUS verleiden we gewoonquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
Brown:quote:
Dank je gijsquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie je ondertitel net Gijs. Jij en Ang gecondoleerd.
yup, laatst toen die de eerste keer dichtging kreeg ik hem bij knut dan ook weer open gelult tot jullie het weer moesten vertieftenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel goede vriendjes met die Mods hé![]()
![]()
![]()
zoals ik al zei : ik heb de hele week al weekendquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Woensdag en het is gewoon al weekend
Dat zeg ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, laatst toen die de eerste keer dichtging kreeg ik hem bij knut dan ook weer open gelult tot jullie het weer moesten vertieften
behalve jouw ban nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:00 schreef Strolie75 het volgende:
Nog iets gemist de afgelopen dagen?
Ster, blauwe aarschkruiper!quote:
Dus?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
moet misschien nog neuken![]()
games.fok moet dicht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:00 schreef Strolie75 het volgende:
Nog iets gemist de afgelopen dagen?
ik ben meer van een oorlog eerder héquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens erg coole dingen in Normandie gezien Magneet, moet je ook zeker eens naartoe gaan.
Wat heb je allemaal gezien Gijs?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens erg coole dingen in Normandie gezien Magneet, moet je ook zeker eens naartoe gaan.
Heel veel. Die kunstmatige haven in Arromarche inderdaad, verder kerkhoven, bunkers, stranden, museaquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:35 schreef Bastard het volgende:
Wat heb je allemaal gezien Gijs?
Ik vond die kunstmatige haven die er nog ligt erg tastbaar
Jaaaaaaaaaaaaaaaa...zaterdag wordt leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Strolieeee !!Naar je zin gehad !! Heerlijk.... zin in zaterdag ?
Ik hoop dat het weer het toelaat.... anders gaat het niet door... maar dan verzamelen we gewoon later, want het eten gaat sowieso door !!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa...zaterdag wordt leukHoe laat moeten jullie nu springen?
Vakantie was kort maar erg leuk.
Zit eens niet zo te slijmen bij mijn knuffelbeerquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:30 schreef Chocobo het volgende:
Speciaal voor Nootje zal ik vanavond duimen voor PSV![]()
Niks van jouw bij, hij is al jaren verliefd op mijn vrouwquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te slijmen bij mijn knuffelbeer![]()
Ik niet vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:29 schreef Quinny het volgende:zaterdag
Hallo allemaal. strol welkom terug. In het vorige topic staat alles over zaterdag
Weet ik zo niet meer, maar ben ook in een flauw museum geweest, iets over luchtpost in tijd van oorlog ofzoquote:
"Ik blond zijn" tis nog een topic eerder.quote:
quote:
zooooooooo veel respect voor deze gastenquote:
Je bedoeld die dikkequote:Op woensdag 4 mei 2005 20:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
die 3e van links lijkt trouwens onwijs op Strol![]()
wat een respectquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb ze afgelopen zondag namens alle Gijsjes persoonlijk even bedankt.
Brown:quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bedoeld die dikke
Ja nee je hebt gelijk... zwaar respect idd.... je zal er maar staan.... ! Landend in een parachute of op het strand.... de RESSPEEEEEECTT !!!!!!
quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon droog.. zag het laatst ergens staan.. vlgs mij Cho.. ging nergens over
Maar niet zo subtiel. Veel onbekende soldaten, 2 man per graf en het ligt langs een snelweg. En dit is de ingang:quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:56 schreef Chocobo het volgende:
sportief !
verschrikkelijk hoor voor die jongens.... arme gasten hadden geen idee... !!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar niet zo subtiel. Veel onbekende soldaten, 2 man per graf en het ligt langs een snelweg. En dit is de ingang:
[afbeelding]
Maar zeer indrukwekkend, zeker als je de leeftijd van de meeste omgekomen duitsers ziet, meestal niet ouder dan 18.
Moet je zeker doen. Veel geschiedenis (WW2, middeleeuwen), prachtige steden, mooie natuur en lekker eten & drinken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:58 schreef Chocobo het volgende:
Mooi daar Gijs.... ik wil er ook nog eens naar toe.
Leuk.... heb ik wat om naar uit te kijken over 18 jaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Veel geschiedenis (WW2, middeleeuwen), prachtige steden, mooie natuur en lekker eten & drinken.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:04 schreef Chocobo het volgende:
Leuk.... heb ik wat om naar uit te kijken over 18 jaar
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
verschrikkelijk hoor voor die jongens.... arme gasten hadden geen idee... !!
Nee,.............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoort dat zolang.. vond het al knap dat ik 1 voor elkaar kreeg met die twee kids
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
Nee, vind deze hele vertoning in Nederland schijnheilig. Maatschappelijke organisaties die de herdenking kapen en er een multiculturele draai aangeven, oproepen tot bewaken van vrijheid maar tegelijkertijd terroristen vrijlaten, verontwaardigd doen als er een raampje in een moskee wordt ingegooid maar negeren of goedpraten wanneer marokkaanse ratten autochtonen terrorisseren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:06 schreef QueenR het volgende:
Iemand minuut stil geweest net?
Nee ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12 schreef Quinny het volgende:
Nee Sjo ?
Brrrrrr....quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, vind deze hele vertoning in Nederland schijnheilig. Maatschappelijke organisaties die de herdenking kapen en er een multiculturele draai aangeven, oproepen tot bewaken van vrijheid maar tegelijkertijd terroristen vrijlaten, verontwaardigd doen als er een raampje in een moskee wordt ingegooid maar negeren of goedpraten wanneer marokkaanse ratten autochtonen terrorisseren.
We gooien in dit land alles ten grabbel waar 60 jaar geleden zo fel voor is gevochten.
Ik sta meestal vaker dan 4 mei stil bij wat die soldaten, aan beide kanten, hebben meegemaakt. Wanneer ik een boek over WW2 lees bijvoorbeeld.
PS2 topic staan wat leuke dingen in... en forza idd....quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Nog leuk game-nieuws de afgelopen dagen? Of is het de stilte voor de (E3) storm
Ik zag de review van Forza op IGN
Geen lief mailje terugquote:
Oh sorry schat ik zit in de klanten support mailbox.... ik ga zo mijn eigen mailbox even inquote:
Je hoeft niet meer terug te sturen, wilde alleen even weten of je het had gelezen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh sorry schat ik zit in de klanten support mailbox.... ik ga zo mijn eigen mailbox even in![]()
oh... ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PS2 topic staan wat leuke dingen in... en forza idd....We gaan racen Gijs !
Ik denk het ook nietquote:
0,01quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Dat racegeweld... dat gevecht om titanen, dat stof happen, dat nadenken in een 0.1 seconde.....
Zeg hou es op.. ik heb die klok vandaag al eens gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Je zou zomaar in Amerika wonen
Forza!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Release Date: May 3, 2005, 12:00 am
The Countdown: 0 days 0 hours 0 minutes
die auto mist wat lak...quote:
Lekker he om te zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:53 schreef Bastard het volgende:
Brrr.. koud hier.
Kan je ook schrijven op je autoquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Bastard
[afbeelding]
Sjo
[afbeelding]
Dus ik kan er bv.... Gijsssssss opzetten ??quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus ik kan er bv.... Gijsssssss opzetten ??
quote:
Ik weet niet... ik kijk naar een film waar ik het einde al van weet, en daar zit ik op te wachten eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Chocobo het volgende:
B.... wat is er mis met Der Undergang dan ??
Ohquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik kijk naar een film waar ik het einde al van weet, en daar zit ik op te wachten eigenlijk.
Ja, jammer danquote:
Ik vond het een geweldige film. Die waanzin in die bunker terwijl Berlijn verwoest wordt.quote:
Hitler word goed neergezet, acteur die eigenlijk constant kwaad word.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja ok,....... maar ik geloof dat er briljant in geacteerd wordt
Ja maar je houdt ook van zombie's.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige film. Die waanzin in die bunker terwijl Berlijn verwoest wordt.
fotherfuckingquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hitler word goed neergezet, acteur die eigenlijk constant kwaad word.
Maar eerlijk gezegd.. ik ben eerder onder de indruk van Al Pacino die 4 seconden woest is... dan het geschreeuw van dit kleine mannetje.
Don't waste my fotherfucking time!!!!!
Mooie kathedraal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Bayeux, enige stad die ongeschonden uit de oorlog is geraakt.
quote:
Zombies heerschenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:31 schreef Bastard het volgende:
Ja maar je houdt ook van zombie's.
He he, hitler schiet zich net door zn kop.. daar zat ik nou op te wachten.quote:
Afgelopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:35 schreef Bastard het volgende:
fuck it, ik ga voetbal kijken.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze nu verloren?
Het staat bij elkaar toch 3-3?
2-0 en 1-3?
Dat is Bouma,... een mini Klinkquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zet die tv aan... zie ik daar een neger stil zitten op het veld.....
ja...
Vind je het gek dat ze verliezen dan?
....
Nee... het is afgelopen....
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..... was je nog aan het kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:41 schreef Bastard het volgende:
En die film uitgezet gewoon..
Ik was al 2x weggelopen Gijs....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..... was je nog aan het kijken![]()
Je post tussen de film door en je checked voetbal... is de film zo saai ???
Kan er geen touw aan vastknopen. Wat wil je nu precies met Chantal's billen en die Cathedraal danquote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:39 schreef Chocobo het volgende:
Gijs.... doelpunt uit telt zwaarder !
HuhIk weet iets van voetbal !! ??
Voetbal is inderdaad dikke poep !quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een onzin.Weet ik meteen weer waarom ik niet naar die domme sport kijk.
anderhalf uur gamen levert meer plezier inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een onzin.Weet ik meteen weer waarom ik niet naar die domme sport kijk.
Ja.. ieder voor zich hoor.. misschien leuk voor een Zondag als je niks te doen hebt.quote:
Ik ga hem wel hurenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ieder voor zich hoor.. misschien leuk voor een Zondag als je niks te doen hebt.
Maar zeker niet een film die je een tweede keer gaat kijken.
Ik hoorde dat deze film ZWAAAR zuigt !!! En Godsend krijgt ook niet echt lovende review op IMDBquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef Bastard het volgende:
Deze is zeker net zo goed als deel 1 http://www.videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595D5A555C
Ja die is wel gaaf, en ik word altijd in mijn reet geneukt aan het einde van een film... dusss.. nu ook weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef Chocobo het volgende:
Godsend klinkt fucked up als ik dat zo lees....
B...Bridget Jones....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef Bastard het volgende:
Deze is zeker net zo goed als deel 1 http://www.videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595D5A555C
Nee hoor, we hebben deel 1 hier.. hartstikke leuk, en deel 2 vind ik er echt niet voor onder doen. Gaat gewoon op zelfde nivo verder.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat deze film ZWAAAR zuigt !!! En Godsend krijgt ook niet echt lovende review op IMDB
sshhuuutttt uuupppp Giiiiijjjjssss.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Chocobo het volgende:
Fotherfucking........... moest weer proesten
Zo eng vind ik Kevin Costner niet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Chocobo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Open Range is er.... Zooooo eng !
De kathedraal vind ik gewoon mooi, en wat ik met Chantal's billen wil houd ik voor mezelf.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef Chocobo het volgende:
Kan er geen touw aan vastknopen. Wat wil je nu precies met Chantal's billen en die Cathedraal dan![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo eng vind ik Kevin Costner niet hoor.
Vunzig mannetjequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:53 schreef chibibo het volgende:
De kathedraal vind ik gewoon mooi, en wat ik met Chantal's billen wil houd ik voor mezelf.
Heb je dat nooit? Dat gevoel dat iets zonde van de tijd is? Minuten die je nooit meer terugkrijgt terwijl het leven al zo kort is! Dat gevoel heb ik overigens elke dag op mijn werk maar daar kan ik helaas na een half uurtje niet weg.quote:
Gijs, zon film neem ik niet eens in overweging om mee te nemen, spaar mn leven en mn geld!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je dat nooit? Dat gevoel dat iets zonde van de tijd is? Minuten die je nooit meer terugkrijgt terwijl het leven al zo kort is! Dat gevoel heb ik overigens elke dag op mijn werk maar daar kan ik helaas na een half uurtje niet weg.
En we hebben het nog niet eens over jouw billen gehad.quote:
Ach, de Sagrada Familia in Barcelona staat al sinds 1884 in de steigers.quote:Maar het was inderdaad een mooie cathedraal. Nog klein vergeleken met die van Rouen. Maar die stond half in de stijgers.![]()
Toen ik bij die katherdraal was, was die dicht, bij jullie ook? Ligt geloof ik nogal een iets belangrijks uit de bijbel ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar het was inderdaad een mooie cathedraal. Nog klein vergeleken met die van Rouen. Maar die stond half in de stijgers.![]()
Kom je ook zaterdag? Mega meet zo te zienquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
En we hebben het nog niet eens over jouw billen gehad.
[..]
Ach, de Sagrada Familia in Barcelona staat al sinds 1884 in de steigers.
Ik wilde ook liever die brandweer-mannen film. Maar ik was in de minderheid (2 vrouwen tegen een strol). Dit weekend misschien even huren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef Bastard het volgende:
Gijs, zon film neem ik niet eens in overweging om mee te nemen, spaar mn leven en mn geld!
Er zijn momenten Gijs.. dat je als man voorzichtig vrouwen moet zien om te praten, en 1 van die plaatsen waar je dat mag doen, dat is de videotheek.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde ook liever die brandweer-mannen film. Maar ik was in de minderheid (2 vrouwen tegen een strol). Dit weekend misschien even huren.
Hij was wel open, maar van buiten was het een en al stijgers, dus je zag niet zoveel. Ze hebben binnen wat reliquieen. Ben je trouwens nog in Bayeux geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:59 schreef Bastard het volgende:
Toen ik bij die katherdraal was, was die dicht, bij jullie ook? Ligt geloof ik nogal een iets belangrijks uit de bijbel ofzo?
quote:Ben nog moeilijk verdwaald in dat stadje, zelfs nadat we de plattergrond hebben gehaald bij het postkantoor. "Ja u moet zo lopen".
Kanker Fransen.
Gijs, zoveel straten en heuveltjes, en zijweggetjes, en bochtjes...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij was wel open, maar van buiten was het een en al stijgers, dus je zag niet zoveel. Ze hebben binnen wat reliquieen. Ben je trouwens nog in Bayeux geweest?
[..]![]()
Zo ingewikkeld is dat stadje toch niet?
*opschrijft*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:02 schreef Bastard het volgende:
Er zijn momenten Gijs.. dat je als man voorzichtig vrouwen moet zien om te praten, en 1 van die plaatsen waar je dat mag doen, dat is de videotheek.
Dat was in Kreta ook, waren ze gewoon in een gat geharkt. Plakaat met "hier liggen de resten van een dozijn soldaten" erop, klaar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef Magneet het volgende:
lagen ze op dat kerkhof maar met 2 per graf? dat valt nog meeals je de duitse graven uit WO1 ziet liggen ze soms wel met 20 man in een gaatje
Iedere keer als ik op jou naam klik kom ik altijd de mooiste topictitels tegen hequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*opschrijft*
Volgende keer neem ik ze gewoon niet meer mee.![]()
Ik hoop in elkaar getrapt door eens stel Marokkanen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Bastard het volgende:
Weet je... waar is Gelly trouwens ?
zal wel verschillend zijn, in Frankrijk bij de Somme zijn wo1 begraafplaatsen waar ze ook per stuk liggen geloof ik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was in Kreta ook, waren ze ook gewoon in een gat geharkt.
Ijsblokken koud hierzo zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop in elkaar getrapt door eens stel Marokkanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Bastard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Vrijwilligquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit al 3 uur Meet Joe Black te kijken![]()
![]()
Nee, ik moet echt hard aan de bak met leren voor mijn volgende tentamen, dus geen tijd.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:14 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt hard aan de bak met leren voor mijn volgende tentamen, dus geen tijd.
Sowieso denk ik dat liever eerst naar een wat kleinere meet kom, mits welkom natuurlijk. Leer je mensen wat beter kennen dan bij zo'n grote meets waar iedereen elkaar al kent (behalve ik).
Goed punt.. kleine meets heersen ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:14 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt hard aan de bak met leren voor mijn volgende tentamen, dus geen tijd.
Sowieso denk ik dat liever eerst naar een wat kleinere meet kom, mits welkom natuurlijk. Leer je mensen wat beter kennen dan bij zo'n grote meets waar iedereen elkaar al kent (behalve ik).
De strandmeet was wel top, hoor, begrijp me niet verkeerd.quote:
nee?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
De strandmeet was wel top, hoor, begrijp me niet verkeerd.Ik heb me prima vermaakt en vond het leuk om de Gijsjes zelfs Struikrover eens te zien. Bewegend en in 3D, en zo.
nou heb je het einde verraden en ik heb hem net op dvd gekocht en moet hem nog zienquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
He he, hitler schiet zich net door zn kop.. daar zat ik nou op te wachten.
quote:
Was dat in-game ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Videoreview van Forza: http://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_1.html
Ik hou niet van race-spelletjesquote:Op donderdag 5 mei 2005 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste echte grote game die (bijna) alle Gijsjes gaan halen.
233 MB downedquote:Op donderdag 5 mei 2005 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Videoreview van Forza: http://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_1.html
Wij gaan gewoon voor het upgraden van de auto en het schrijven van schunnige teksten op de motorkap.quote:
Die gayheidquote:Op donderdag 5 mei 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon voor het upgraden van de auto en het schrijven van schunnige teksten op de motorkap.
Veel plezier Gijs.quote:
Zo even kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Download de 'charge' movie(de 2e) ..... ga het spel niet halen ofzo, maar dat is echt gaaf....... !!
http://media.ps2.ign.com/media/734/734615/vids_1.html
Spartan: Total Warrior
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |