abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26845148
Stormlooptopic
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  zaterdag 14 mei 2005 @ 07:54:54 #52
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26998031
Wel een leuk topic hoor Blinky!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator zaterdag 14 mei 2005 @ 09:14:42 #53
5428 crew  miss_sly
pi_26998416
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 08:47 schreef Blinky het volgende:

[..]

De zangeres die dit zingt draait al heel wat jaren mee met de muziek. Ze is een voorloopster geweest in zo ongeveer alles maar blijft toch als eeuwige maagd.
Madonna?
Het nummer moet ik nog even over denken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:41:21 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26998613
Deze is waarschijnlijk niet zo moeilijk :

Ik voel me rot.
Ik doe wel stoer, maar van binnen ben ik verscheurd.
Af en toe zit ik een beetje voor me uit te staren, te denken aan die oude tijden en dan komt alles van vroeger weer naar boven.
Sinds jij weg bent, heeft het geregend. Nu verdrink ik in de vloed. Je weet dat ik altijd een vechter ben geweest, maar zonder jou is er niets meer om voor te vechten.
Ik probeer een liefdesverklaring voor je af te leggen, maar ik kan de juiste woorden niet meer vinden, hoe ik het ook probeer. Waarschijnlijk ben ik veranderd, maar ja, wie verandert niet he?
Maar hoe dan ook zal ik altijd van je blijven houden en er altijd voor je zijn. Tot de dag dat de sterren niet meer schijnen, de hemel barst en de woorden niet meer rijmen. Ook weet ik zeker dat jij in mijn gedachten bent als ik sterf. Dat is een troostende gedachte.
De foto's die je achtergelaten hebt, zijn herinneringen aan een ander leven. Ze doen vreemd aan, net alsof het niet jij en ik zijn die op de foto's staan. Sommige herinneringen lieten ons lachen, sommige lieten ons huilen. Maar daar is altijd weer die herinnering aan het moment dat jij afscheid moest nemen.
Ik zou er werkelijk alles voor over hebben om mijn vingers weer door je zachte haren te laten glijden. Om je lippen weer aan te raken, om je dicht tegen me aan te houden. Als je 's avonds voor het slapen gaan je gebeden op zegt, probeer dan te begrijpen dat ik ook maar een mens ben. En mensen maken fouten.
Ik verbijt me als ik eraan denk dat hij jou nu vasthoudt, dat hij zegt wat je graag hoort. Ik wou dat ik hem was, want dat zijn mijn woorden, die ik tegen jou hoor te zeggen tot het einde der tijden. Als je me vroeg om voor je te huilen, zou ik dat probleemloos kunnen. Als je van me verlangde om voor je te sterven, zou ik dat willen. Kijk me maar eens in de ogen. Dan zie je dat ik er alles voor over zou hebben om dit tegen je te kunnen zeggen.
Het ziet er naar uit dat het lot ons niet gunstig gezind is.
Maar lieverd, geef me nu toch nog een allerlaatste kans. Dan kunnen we onze oude dromen en oude levens weer oppakken. We
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:43:35 #55
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26998636
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Deze is waarschijnlijk niet zo moeilijk :

Ik voel me rot.
Ik doe wel stoer, maar van binnen ben ik verscheurd.
Af en toe zit ik een beetje voor me uit te staren, te denken aan die oude tijden en dan komt alles van vroeger weer naar boven.
Sinds jij weg bent, heeft het geregend. Nu verdrink ik in de vloed. Je weet dat ik altijd een vechter ben geweest, maar zonder jou is er niets meer om voor te vechten.
Ik probeer een liefdesverklaring voor je af te leggen, maar ik kan de juiste woorden niet meer vinden, hoe ik het ook probeer. Waarschijnlijk ben ik veranderd, maar ja, wie verandert niet he?
Maar hoe dan ook zal ik altijd van je blijven houden en er altijd voor je zijn. Tot de dag dat de sterren niet meer schijnen, de hemel barst en de woorden niet meer rijmen. Ook weet ik zeker dat jij in mijn gedachten bent als ik sterf. Dat is een troostende gedachte.
De foto's die je achtergelaten hebt, zijn herinneringen aan een ander leven. Ze doen vreemd aan, net alsof het niet jij en ik zijn die op de foto's staan. Sommige herinneringen lieten ons lachen, sommige lieten ons huilen. Maar daar is altijd weer die herinnering aan het moment dat jij afscheid moest nemen.
Ik zou er werkelijk alles voor over hebben om mijn vingers weer door je zachte haren te laten glijden. Om je lippen weer aan te raken, om je dicht tegen me aan te houden. Als je 's avonds voor het slapen gaan je gebeden op zegt, probeer dan te begrijpen dat ik ook maar een mens ben. En mensen maken fouten.
Ik verbijt me als ik eraan denk dat hij jou nu vasthoudt, dat hij zegt wat je graag hoort. Ik wou dat ik hem was, want dat zijn mijn woorden, die ik tegen jou hoor te zeggen tot het einde der tijden. Als je me vroeg om voor je te huilen, zou ik dat probleemloos kunnen. Als je van me verlangde om voor je te sterven, zou ik dat willen. Kijk me maar eens in de ogen. Dan zie je dat ik er alles voor over zou hebben om dit tegen je te kunnen zeggen.
Het ziet er naar uit dat het lot ons niet gunstig gezind is.
Maar lieverd, geef me nu toch nog een allerlaatste kans. Dan kunnen we onze oude dromen en oude levens weer oppakken. We
Bon Jovi - Always

Volgens mij
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:43:54 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26998638
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:43 schreef melismay het volgende:

[..]

Bon Jovi - Always

Volgens mij
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:44:35 #57
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26998648
Volgens mij was dit ook een spelletje op de radio, volgens mij Veronica.... "De plaat en zijn verhaaal"
-
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:49:23 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26998691
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:44 schreef melismay het volgende:
Volgens mij was dit ook een spelletje op de radio, volgens mij Veronica.... "De plaat en zijn verhaaal"
klopt de verhalen stonden destijds ook op teletekst
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:54:35 #59
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26998742
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

klopt de verhalen stonden destijds ook op teletekst
Echt!?! Dat wist ik niet... Meestal waren ze wel erg erg letterlijk vertaald
-
  zaterdag 14 mei 2005 @ 10:01:55 #60
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26998793
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:44 schreef melismay het volgende:
Het is er nog steeds, ieder ochtend bij goud van oud
(het is alleen geen spelletje hoor)

http://www.sbs.nl/modules.php?name=radioprogramma&site=goudvanoud&sid=5
  zaterdag 14 mei 2005 @ 10:03:01 #61
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26998807
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 10:01 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Het is er nog steeds, ieder ochtend bij goud van oud
(het is alleen geen spelletje hoor)

http://www.sbs.nl/modules.php?name=radioprogramma&site=goudvanoud&sid=5
Nu je t zegt My bad
-
pi_26999443
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Madonna?
Het nummer moet ik nog even over denken.
Artiest is goed!

OT dat dit een spel op de radio was, daar had ik trouwens echt geen idee van!
-edit- programma dus

[ Bericht 6% gewijzigd door Blinky op 15-05-2005 06:48:58 ]
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:00:55 #63
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26999582
Het is dus geen spel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')