Mits verbaal. En níet zoals sommige mensen misschien zouden wensen als een Amerikaans militair in Mogadishu, zo'n lot verdient niemand.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die man moet inderdaad goed door het slijk worden getrokken.
En ik heb er elke cent voor over.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:55 schreef Meh7 het volgende:
die schadevergoeding wordt ook van jouw geld betaalt
Net als Eric O.quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:57 schreef SCH het volgende:
Wat een gelul sp3c - die mensen hebben gewoon hun werk gedaan.
Precies.quote:
Ja, da's prima maar dat is ter informatie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:31 schreef Lemmeb het volgende:
En da's diezelfde rechter die impliceerde dat het OM zijn werk niet heeft gedaan
Da's helemaal niet prima. Ze hebben hun werk niet goed genoeg gedaan en mogen wat mij betreft best flink gekort worden op hun salaris. En dat die korting dan naar Eric O. zou gaan, is wat mij betreft een mooie oplossing.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, da's prima maar dat is ter informatie.
Zeker wel. In zo'n geval hebben mensen meestal recht op schadevergoeding. Alleen vaak is het sop de kool niet waard en laat men het erbij zitten.quote:Ik vraag me af of Eric O. recht heeft op een schadevergoeding.
Dat sop zal hij wel kunnen krijgen dan, maar niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:38 schreef Lemmeb het volgende:
Zeker wel. In zo'n geval hebben mensen meestal recht op schadevergoeding. Alleen vaak is het sop de kool niet waard en laat men het erbij zitten.
Ik denk eerder dat hij op een paar ton kan rekenen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sop zal hij wel kunnen krijgen dan, maar niet meer.
Je weet ook wel dat dat een onzinnig idee is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's helemaal niet prima. Ze hebben hun werk niet goed genoeg gedaan en mogen wat mij betreft best flink gekort worden op hun salaris. En dat die korting dan naar Eric O. zou gaan, is wat mij betreft een mooie oplossing.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij op een paar ton kan rekenen.
Op m'n waterquote:
Neehoor. Als ik de baas was van die klojo's zou ik ze bij de volgende salarisbesprekingen toch echt flink minder salaris geven. Of zelfs op staande voet ontslaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat dat een onzinnig idee is.
Maar is er jurispredentie op dit gebied? Ik vraag me af of hij behalve voor de inkomsten (maar hij is vast gewoon doorbetaald) ergens recht op heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Op m'n water.
Ik denk het serieus. Dit proces heeft zoveel media-aandacht gehad, iedereen kent nu de naam Eric O.. Zijn gezin zal het ook wel niet in de koude kleren zijn gaan zitten, dat moet je niet onderschatten.
Bovendien heeft hij een flinke tijd niet kunnen werken. En uiteindelijk is het ook nog eens allemaal onnodig geweest, met dank aan het OM (de Staat dus) dat zijn werk uiterst belabberd heeft gedaan.
Onzinnig dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Als ik de baas was van die klojo's zou ik ze bij de volgende salarisbesprekingen toch echt flink minder salaris geven. Of zelfs op staande voet ontslaan.
Niet om die reden. Dit soort blunders en geldverspilling zijn genoeg om iemand op staande voet eruit te flikkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |