quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:42 schreef Jordy-B het volgende:
Van die vrouwen met een donker gezicht en witte handen... heerlijk.
Thanks voor de tip, dat is dus alvast 1 land wat ik nooit van me leven meer hoeft te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Anna-bella het volgende:
Je moet eens naar Duitsland gaan.
Daar zijn de zonnebankcentra zo in!
Verschrikkelijk!
Nou, voor de rest is Duitsland wel leuk hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, dat is dus alvast 1 land wat ik nooit van me leven meer hoeft te zien
Een Rotterdamner die pro-Duits is. Het maakt opzich wel sense.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, voor de rest is Duitsland wel leuk hoor.
Een beetje te veel van het goede inderdaad.quote:
Ik heb er vrienden wonenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een Rotterdamner die pro-Duits is. Het maakt opzich wel sense.
fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef ondeugend het volgende:
Het grappige is dat echte blondines helemaal niet echt bruin worden.
Ik zonnebank regelmatig maar écht bruin ?
Ik ben even niet blond.quote:
bullshit, ligt aan je pigmentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef ondeugend het volgende:
Het grappige is dat echte blondines helemaal niet echt bruin worden.
Ik zonnebank regelmatig maar écht bruin ?
Preciesquote:
ik ben ook blond, en ik heb wel veel pigment, ken zoveel mensen met donker haar die alleen maar verbrandenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Precies
Blonde mensen hebben minder pigment waardoor ze minder bruinen.
DAT zeg ik !
Dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben ook blond, en ik heb wel veel pigment, ken zoveel mensen met donker haar die alleen maar verbranden
mééstal worden blonden/rooden minder snel bruin of gewoon totaal niet
maar hoeft niet.
Onmogelijk. Bewijs met een foto.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:49 schreef Krekc_ het volgende:
er zijn ook prachtige vrouwen die een mooi zonnebank kleurtje hebben
ik ben laatst op vakantie geweest naar turkije, mensen vragen ook aan mij of ik te lang onder de zonnebank geweest benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef mechatronics het volgende:
Klaagbaakwaardig topic!
Ik vind dat ook zoooo nep he, zo rond maart al met een gezicht alsof het augustus is,
denken ze dat ze beter zijn ofzo?!
Iets in de trant van, "In dit topic is al ongeveer 1000 dagen niet gereageerd, weet je zeker dat je zo'n achterlijke kick wil maken?'quote:
Man, hou je kankerbek. M'n kick is toppie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Iets in de trant van, "In dit topic is al ongeveer 1000 dagen niet gereageerd, weet je zeker dat je zo'n achterlijke kick wil maken?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |