Is dat een toestemming voor een nieuwe reeks?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef Havoc het volgende:
Zeg Maanvis en Oversight, misschien moeten jullie een clubje gaan beginnen.
Nee dat is toestemming voor 2 mensen dat ze samen op een zoldertje elkaar en zichzelf gaan kastijden om de dictatuur van mij op Onzin via goddelijke wegen te beëindingenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Is dat een toestemming voor een nieuwe reeks?![]()
Zo'n initiatief kan ik alleen maar aanmoedigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee dat is toestemming voor 2 mensen dat ze samen op een zoldertje elkaar en zichzelf gaan kastijden om de dicatuurschap van mij op Onzin via goddelijke wegen te beëindingen.
nee idd, zoals 't nu is is ONZ zeker prima, lekker sfeertje, goede topics, leuke users..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:49 schreef stinkie het volgende:
Misschien zouden sommige mensen eens een keer moeten beseffen dat het onzin zoals het een paar jaar geleden was niet meer terug te krijgen is. Misschien dat er door onze alltime baggeraars mods dan eens niet krampachtig aan nieuwe regels gewerkt word.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef Havoc het volgende:
Zeg Maanvis en Oversight, misschien moeten jullie een clubje gaan beginnen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:42 schreef Havoc het volgende:
Bij deze een waarschuwing voor doorjanken en trollen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
Euhm Oversight, als users het met die regel niet eens zijn kunnen ze hun mening in DIT topic geven, toch?
Artikel 4 misschien?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
Euhm Oversight, als users het met die regel niet eens zijn kunnen ze hun mening in DIT topic geven, toch?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Euhmmm CartWOman,.... DIT topic is er toch voor om feedback te vragen, en NIET om je mening te geven ?
dacht ik ?
quote:
dat is slechts een kwestie van afwachten nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Oversight het volgende:
[..]én ik probeer te achterhalen hoever men ermee kan gaan.....
herhaling feedback-verzoek !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:36 schreef Oversight het volgende:
Speciale rechten [TEST 3] waarom is ie dicht ?
Speciale rechten [TEST 4] en deze ook al ?er werd géén feedback op beleid gegeven zoals ruis omschreef bij sluiten van het topic.
er werden juist meningen verzameld, en vergeleken..... waar is een forum ook alweer voor ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat is slechts een kwestie van afwachten nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |