abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26798657
Het enige dat je in het begin leert is hoe je op monster(tjes) moet drukken, en hoe je je quests aan kan zetten... Lijkt me niet echt nuttig...
Oh ja... Ook erg nuttig (hebben veel mensen moeite mee), hoe je van birth island af moet komen... lol
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_26799007
En hoe lang ben je daar mee bezig geweest Jorryt ???
pi_26799012
Hehe gewoon bij lvl 4 oid van Birth Island afgaan.
En zoveel mogelijk tegen die elf lullen, krijg je knetterveel fruit enzo.
MAar als je nu al weer waar Zant is en waar je Warren kan vinden...scheelt dat een hoop gen00b maandag xD
pi_26799037
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:49 schreef DaFan het volgende:
MAar als je nu al weer waar Zant is en waar je Warren kan vinden...scheelt dat een hoop gen00b maandag xD
Ik denk dat het een lange parade is naar zant en naar warren
pi_26799600
Ja, dat is eigenlijk de standaardvraag voor alle n00bs.. "Where is Warren?????" lol
pi_26799814
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef Weizz het volgende:
Ja, dat is eigenlijk de standaardvraag voor alle n00bs.. "Where is Warren?????" lol
En dat terwijl je alle namen op de map kan zien als je dr met je muis overheen gaat .....
pi_26803783
TVP
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:31:58 #183
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_26805058
Wordt leuk maandag, met enkele honderden mensen flame seeds gaan halen.
Oftewel ik word weer muse/magician.
pi_26805740
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:31 schreef Tweek het volgende:
Tzal ook druk gaan worden bij de Woopy King
  zaterdag 7 mei 2005 @ 20:08:56 #185
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_26808846
Ik ga gwoon weer voor hawker
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_26814698
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:49 schreef DaFan het volgende:
tss dat is echt zooo Old skool, fairy praten> ok, op lvl 2 (je hebt nog nix gevochten) naar adventure plain, koop dan een toy bow en praat ff met Maeed ofzo (krijg je 15 strawberries ) dan met al je geld , verkoop ook de etc die je van de fairy heb en ook wat kiwis ofzo, koop je de goedkoopste pijlen, dan ga je meteen naar het noorden van adventure plain en bij de bovenste ingang naar luxem, daar honeybees hakken, dat rankt echt gek.
Als je voor geld gaat kan je het beste in adventure plain ranken en dan elk lvl naar maeed gaan voor fruit
*maeed is de old fisherman
*tot lvl 12 kan je het beste 100% dex upgraden dat heeft meerdere voordelen: toybow is op dat lvl met kop en schouders het sterkste, hoge mspd voor quests.
*dan moet je eerst job quest doen (of op lvl 10 whatever) met je toybow (meer range enzow) en dan pas points resetten en ander wapen kopen etc, btw de bow van lvl 10 is ook wel een goede koop.
*succes
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_26814723
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:31 schreef Tweek het volgende:
partner , wat zijn goede skills btw?
pi_26815128
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:15 schreef jorryt het volgende:
*dan moet je eerst job quest doen (of op lvl 10 whatever) met je toybow (meer range enzow) en dan pas points resetten en ander wapen kopen etc, btw de bow van lvl 10 is ook wel een goede
Das al te laat .. kostbare punten gaan verloren als je dex niet nodig heb met je character
pi_26815805
nee met punten resetten krijg je toch alles terug, of?
  zondag 8 mei 2005 @ 05:24:29 #190
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_26818029
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:16 schreef jorryt het volgende:

[..]

partner , wat zijn goede skills btw?
Ik heb slechts 3 weken gespeelt, dus wat dat betrefd ben ik nog een newbe. Maar mana bolt en ice bolt moet je hebben. Voor dat ook maar iets je aanvalt heb je al 3 keer toe geslagen(mana bolt, ice bolt, mana bolt). Cure is een must, healing als je veel wil partien, maar meer cleric skill. Wind wil je zo snel mogelijk hebben dat scoort lekker bij lake. En ga voor boekje in klauwen en kort stafje. Dan kan je alles op int gooien en doet het meer pijn. Staf heb je volgengs mij str nodig om meer pijn te doen.
En bij een quest heb je de keuse tussen wapens of ketting en oorbel. Kies het laatste die 2 geven allebie +2 int. De wapens zelf kan je later zo kopen voor weinig.

Ik denk dat qua nuttige info dat laatste je misschien wat aan heb en de rest al wist.

Ik was pas lvl 42, dus veel weet ik nog niet.
  zondag 8 mei 2005 @ 06:07:38 #191
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_26818100
ik las op 7hearts dat INT bepaalde hoeveel schade je met je stafje doet...

btw, ik ga slapen, vrolijke moederdag allemaal
pi_26818395
113 [Notice]Game reset delay 5/8/2005 3134

Dear IROSE users,

We announce you that schedule of game reset has been changed.

Game reset has been delayed one week,
date is 16th may monday, same patch time we announced previous time.

There will be Planet Eldeon update on 11th may and also Eldeon will be remained after game reset.

Thank you for your loves and concerns.

IROSE GM TEAM

JA we wachten nog wel een week hoor :| klotezooi
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_26819386
Shit, dat menen ze toch niet!!!!!
Nog een week niets doen..... Our "loves and concerns" are diminishing quickly, mag ik toch wel zeggen
pi_26820059
Omg nog een week
pi_26820622
WTFFFFFFFFFFFFFFF niet normaal, nog een week later NOG kutter dan heb ik 3 pwen die week
pi_26820747
ik neem staff hoor, kdoe 50% int 25%str 20%con 15% dex denk ik,
qua skills ben ik gisteren op zn site gaan calculaten, ik wil ice bolt> ice bang (area ttack die ook mspd verminderd, iets slapper dan luna stone) maar als ik dan ook luna stone wil dan heb ik die pas op lvl 100 ofzo :/ (je moet Magicarmsmaster en spellmastery op lvl 20 hebben) dus ik ga voor de spellmastery tree, ook met fire ring want die kan je upgraden naar fire shot ofzo> sterker dan ice bolt en die op lvl 6 = magma shok ofzo en dat is de sterkste 1 target skill van muse
pi_26820848
owja magma shot (magma burn ofzo whatever) is ook een area attack, fire shot was de sterkste 1 target
  zondag 8 mei 2005 @ 17:59:19 #198
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26829518
arhh ik ga hier dood
pi_26831243
Pff .. echt stom dat de reset niet gedaan wordt op de beloofde datum.
Het zal wel te maken hebben met het openen van de 3e planeet. Maar come on !!! We zitten strakjes op level 1. Alsof we naar die 3e planeet zouden gaan! We komen niet eens in de buurt van de 2e!
Maar goed, kheb op roseon.com nog niet een reactie van GM gezien met een uitleg waarom de uitstel.

Wel iets positiefs: kheb nu een week lang geen excuus om me niet met mn scriptie bezig te houden
pi_26832354
lol whehe, welk scriptie ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')