abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26776217
tuurluk wel, er zijn altijd wel mensen die 24/7 spelen of progrjes maken ofzow :s
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_26776228
btw check die soldier outfit OMFG geillll
pi_26776234
een vriend van me is in 3 weken level 72 geworden naast zijn full-time baan.
te doen dus.. voor sommigen dan (daar behoor ik niet toe)
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_26776255
die outfit laat me wel weer twijfelen om weer champ te worden :x
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:22:35 #130
19902 Hymn
CG Artist
pi_26776318
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:18 schreef shilizous_88 het volgende:
een vriend van me is in 3 weken level 72 geworden naast zijn full-time baan.
te doen dus.. voor sommigen dan (daar behoor ik niet toe)
tot lvl 70 is de easy part
Daarna begint het feest pas

Ik wil de eerste op luna zijn
pi_26776328
ja en shilizous, ik was laatst iemand tegen gekomen die had een cleric van lvl 120 ofzo, ofja alle support skills gemaxed, die had 2 pcs en had zijn artisan in 2 dagen lvl 50..
pi_26776341
eerste op Luna hoef je alleen maar lvl 41 ofzo te worden
pi_26776360
Lvl 160
Slotted Masks
Katar Muses

Shili: 9 miljoen?!
Zal ik dan ook maar Bourg worden
pi_26776395
kijk eens wat ik vind op 7hearts, screen van kRose:

man ik kan niet wachten
pi_26776412
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:24 schreef DaFan het volgende:
Lvl 160
Slotted Masks
Katar Muses

Shili: 9 miljoen?!
Zal ik dan ook maar Bourg worden
katar muses bestaan al lang -_-
pi_26776435
en trouwens aan die outfits van de spelers in die castle gears te zien... is het niet zo dat alleen de allerhoogste lvls die kunenn krijgen (castle gear) dus misschien komen ze na de reset wel in de winkel bij mildun
pi_26776448
Same here
pi_26776474
ennuh slotted mask, lijkt me lekker zwaar om zon mega ruby +35 op je kop te hebben, of in je bril xD
pi_26776629
Shili heb jij MSN van Masterwindu oid?
pi_26779835
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:36 schreef DaFan het volgende:
Shili heb jij MSN van Masterwindu oid?
Masterwindu is bagger te bereiken via msn.. volgens mij logt hij er nooit op in.
Tegenwoordig doen wij alles via een headsetje en lullen maar.
En zelfs dat heeft hij niet..
De enige manier om hem te bereiken is via de tel. Het nummer wil ik je wel geven, maar om het hier zo open neer te zetten..
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_26779862
Ik ben niet van plan hem te bellen. Als je gewoon ff zegt welke class hij gaat doen deze keer
Want als hij Artisan wordt dan doe ik gewoon weer scout.
pi_26779958
Misscien een domme vraag, maar waarom Scout en geen Raider?? En welke status punten gooi je omhoog? Ik deed als hawker str en dex... Voor close combat.
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_26779991
Str hoef je niet te doen voor Hawker. Nouja beetje, maar niet zoveel als ik had (75 op lvl 70).

En Raider lijkt me ook wel tof, maar voor Hawker weet ik tenminste hoe het nu wel moet En je krijgt lekker veel first hits omdat je een boog hebt...
pi_26779996
oH, dat weet hij nog niet. We hebben morgenavond een meeting waarin we afspreken wie wat gaat worden. Waarschijnlijk:

Smrf aka Latrell wordt Supportmuse
Wincenty wordt Bourg
Shilizous wordt Bourg
Paul wordt Scout
Masterwindu wordt Scout en als 2e mannetje Artisian

Het probleem is alleen dat Latrell en Masterwindu woorden hebben..
pi_26780042
Lol geen soldiers dus
Gabez wordt ook supportmuse, das mooi dan kunnen we altijd partyen om hen ook te laten lvlen. Waarom wordt jij of Wincenty als main char geen Artisan? Anders wil ik dat wel doen en dan hoeft Windu niet 2 chars te ranken.
3 scouts is overdreven...kan ik mooi mass craften om 2/15 en 7/7 shit enzo te krijgen, kunnen we de rest verkopen
Hebben we ook direct clan op lvl 30
pi_26780111
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef DaFan het volgende:
Str hoef je niet te doen voor Hawker. Nouja beetje, maar niet zoveel als ik had (75 op lvl 70).

En Raider lijkt me ook wel tof, maar voor Hawker weet ik tenminste hoe het nu wel moet En je krijgt lekker veel first hits omdat je een boog hebt...
Ok, dus als bow-hawker flink focussen op dex en als je wat CC erdoorheen wilt gooien, wat str erbij... Damn, wat kun je als lvl 50 nog een n00b zijn
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_26780224
Masterwindu is net zijn baan kwijtgeraakt, die heeft 16 uur per dag om te ranken en hem kennende doet is dat dan ook. Het is namelijk al eerder gebeurd
En als artisan heb je aan grondstoffen geen tekort met 2 gathering dealers die voor je speuren
pi_26780573
Das waar....zeg hem dan dat ik ook Artisan gaat doen, dan zoek ik vast hoe je het beste je dingetjes kan verdelen en welke skills
pi_26781974
Weizz als bowhawker heb je geen str nodig voor je atk (en atk is toch waar het allemaal om gaat als je stats doet toch?) katarhawker hebben wel str nodig want hun atk is 50% str en 50% dex afhankelijk

ff lijstje samenstellen dan voor Vaffanculo
jorryt> magician
dafan>artisan
gabez>cleric
shili>bourg
wincenty>bourg
masterwindu>scout
hutse>champ(??)
smrf>cleric
Paul(?? ken ik niet:P)>scout

vriend van mij(niet gerryt:P)>champ (hij kan wel hard ranken )
andere vriend van mij(wel gerryt)> zal wel knight gaan doen maar kan toch niet ranken
Romalo heb ik niet gesproken want die is op vakantie, (iemand zijn msn voor mij btw), morianti, korsakoff en anderen die ik vergeten ben heb ik gi of ze gaan ranken...
pi_26781981
Wat voorn wapen zullen de gathering dealers gaan gebruiken ??? (met ook op het verdelen van de statspoints)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')