quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef jorryt het volgende:ook moeten ze meer Quests doen, op lvl 1-20 heb je er wel veel( job, price charts, wine delivery, die cart bouwplaat van sperro en nog een volgens mij, lvl 20-30 1 quest 30-(+-)45 heb je wel je union quests dan op 50 je cart en mainquest (zo deed ik het) en dan op 70 2nd job dat was het dan, op 88 ofzo kan je nog gmgoblins gaan jagen
eensch, de union quests worden stervens saai op het laatst en nadat je je item hebt is het eigenlijk ook zinloos. Er mogen ook wel weer tussen quests komen in de main quest, je moet soms 10 lvls of meer overbruggen om het volgende gedeelte te kunnen doen en aangezien er geen andere quests zijn moet je maar grinden, wat ook weer onwijs saai wordt omdat je maar op 1 plane kan levelen.
De spawnrate op luna mag ook wel wat omhoog, als slags te weinig exp geven en arumic valley te hoog is ben je gewoon vierkant de lul, want wolfs zijn best schaars en yetis al helemaal. Je moet soms gewoon een paar min rond waggelen om 1 beest tegen te komen :/ .
Lvl req tussen armors en weapons mogen ook wel wat kleiner imo, ik heb 18 lvls moeten wachten op nieuw spul
![]()
en aangezien je 1 level per dag doet ben je nog wel ff zoet
![]()
Wat meer tussenspul zou best leuk zijn ( behalve de golden, saint etc want die zien er gewoon hetzelfde uit ).