----quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:32 schreef Skv het volgende:
tvp!!!11
Mag ik me afvragen wat mijn quote uit een ander topic hier doet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:34 schreef mechatronics het volgende:
[..]
----
Ja, of veni vidi vici
paupers, vlegels
, balletjes!
Bij deze.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Mag ik me afvragen wat mijn quote uit een ander topic hier doet?
Ik wou mijzelf tvp-en, maar omdat dat nogal vreemd is als eerste post, heb ik de jouwe overgenomen, omdat jij dat wel deedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij deze.
Wat doet mijn quote uit dat andere topic hier?
Ben je enigszins gefrustreerd of zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:31 schreef mechatronics het volgende:
Is dat de code-taal van (ex)VWO-paupers ofzo!?![]()
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik wou mijzelf tvp-en, maar omdat dat nogal vreemd is als eerste post, heb ik de jouwe overgenomen, omdat jij dat wel deed
Natuurlijk snap ik wel dat dat is om je topic extra te kicken!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik wou mijzelf tvp-en, maar omdat dat nogal vreemd is als eerste post, heb ik de jouwe overgenomen, omdat jij dat wel deed
ZIe sigquote:
Ik hoef geen topic kicks na 1 minuut.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik wel dat dat is om je topic extra te kicken!
maar mensen, ontopic
waarom doen jullie latijn in je ondertitel etc?
Het is nou niet bepaald de spreektaal hier.
Ohja, dat leer je niet op de THquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:39 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ZIe sig
Nee hoor, het gaat goed, ik vroeg het me gewoon af, dit kon ook wel in Feedback, maar daar is niet zoveel volk, in ONZ zitten de niet serieuzen, en in KLB huist het volk welke ik precies moest hebben.
Ken je doelgroep, weet je wel!
Wat heeft je fotoboek met het Latijn van doen?quote:
Helemaal niks, maar gewoon omdat ik weet dat jij in het topic van mijn signature ook heb gereageerd, over dat TH Rijswijk, wellicht dat jij wou horen dat ik gefrustreerd was met dat THRijswijk debacle. Dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat heeft je fotoboek met het Latijn van doen?
wat betekend dat nu weer?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef fratsman het volgende:
Wie was ook alweer die user met "Luctor et Ejaculator?"
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar gewoon omdat ik weet dat jij in het topic van mijn signature ook heb gereageerd, over dat TH Rijswijk, wellicht dat jij wou horen dat ik gefrustreerd was met dat THRijswijk debacle. Dat is niet het geval.
Fotoboek heeft er al helemaaaaaaal niks mee te maken.
Ik heet Christiaan...dat is Nederlands hoor, met het Griekse alphabet geschreven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ικ 'εετ Χριστιααν
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |