Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:22 schreef Max_Dark het volgende:
We killed Onyxia and all I got was this damn t-shirt.
1 2 3 | /script CastSpellByName("Holy Light(Rank 7)");nm=UnitName("target"); if(nm==nil or UnitIsEnemy("player","target"))then SpellTargetUnit("player")else SendChatMessage("Healing <<"..nm..">> (1068-1191 in 2.5s)","SAY","COMMON");end |
Tis niet alsof je op hogere levels healer gaat zijn- Bovendien heeft een Pallie ongeveer de laagste DPS van het spel. Pallie zijn voornamelijk gewild om hun res, maar een priest is in dat opzicht nog veel chiller. Ik zou dr nog maar es over nadenken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb hem dan eindelijk ook gekocht.
Net ff wat doorgelezen en denk dat ik een paladin wil worden. Ik wil zowiezo kunnen healen namelijk en ook kunnen vechten. Spellcastewn lijkt me niks!
Shattered Handquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand tips voor een server?
www.warcraftmovies.comquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:06 schreef Sextreme het volgende:
Is er een site waar van die funny filmpjes van WoW opstaan?
DPS? wat zijn dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tis niet alsof je op hogere levels healer gaat zijn- Bovendien heeft een Pallie ongeveer de laagste DPS van het spel. Pallie zijn voornamelijk gewild om hun res, maar een priest is in dat opzicht nog veel chiller. Ik zou dr nog maar es over nadenken.
die healing is aleen handig voor jezelf, maar die heals zijn zo fucking klein en het vreet zoveel mana dat het niet echt handig is op hogere levelsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb hem dan eindelijk ook gekocht.
Net ff wat doorgelezen en denk dat ik een paladin wil worden. Ik wil zowiezo kunnen healen namelijk en ook kunnen vechten. Spellcastewn lijkt me niks!
Paladin, Shamans zijn continu aan het casten, terwijl Paladins hun magie vooral gebruiken om extra kracht aan hun klappen te ontlenen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Ok Shaman of Paladin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |