abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:08:41 #151
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_26731927
nope geen last van maar hoorde dat stephan er wel last van had.. en mijn vader ook
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:10:49 #152
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26731983
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, cadeau voor Henk en Ruben geregeld, nu dat van Joep nog, maar dat komt vanavond wel .
Nog andere ideeen die ik dan kan uitvoeren? (voor Ruben / Joep)?

En nee, Kees, ik krijg geen virusmails

The Fifth Element is nogal een aparte film. Tsja, wel leuk, maar wat kan je er verder over zeggen?
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_26732674
ik krijg ook van die virusmails. heel irritant.
Kees: ik had laatst mijn zipcode veranderd zodat ik een groter account zou krijgen. Maar dat heb ik nog steeds niet. Why?
Names are so cliché
pi_26732940
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef SuUz2ko het volgende:
Kees: ik had laatst mijn zipcode veranderd zodat ik een groter account zou krijgen. Maar dat heb ik nog steeds niet. Why?
Hm, das vaag. Het zou kunnen dat ze er bij Hotmail achter zijn gekomen en het trucje dus niet meer werkt.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_26732990
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef SuUz2ko het volgende:
Ik heb wel 250 mb, ner ner ner .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26733611
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

ik wil ook 250 MB nouhou..
Niet zo gemeen jij
Names are so cliché
pi_26734131
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:44 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

ik wil ook 250 MB nouhou..
Niet zo gemeen jij
Heb idd m'n zipcode veranderd, woonde in florida enzo. Toen m'n account 'geannuleerd' ofzo, toen meteen weer aangemeld -> opnieuw geactiveerd, flatsboem 20 mb, na een maandje ting ting 250 mb .

Heb die tip toen van Dré gekregen, stond op zo'n forum van een hardcore site .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26734290
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Heb idd m'n zipcode veranderd, woonde in florida enzo. Toen m'n account 'geannuleerd' ofzo, toen meteen weer aangemeld -> opnieuw geactiveerd, flatsboem 20 mb, na een maandje ting ting 250 mb .

Heb die tip toen van Dré gekregen, stond op zo'n forum van een hardcore site .
maar ik wil al mijn mailtjes houden
ach, ik kopieer ze dan wel in word
Names are so cliché
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:32:06 #159
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_26734550
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Hm, das vaag. Het zou kunnen dat ze er bij Hotmail achter zijn gekomen en het trucje dus niet meer werkt.
klopt zijn ze maand of 2 a 3 geleden achter gekomen... sinds dien krijgt niemand meer 250 MB zelfs amerikanen niet

maar ja wat is nou 250 MB
mijn gmail tellertje staat op 2161 MB
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:43:04 #160
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26734745
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ikke hier nagenoeg onbeperkt.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_26734775
Dat verhaal had ik idd ook van iemand anders gehoord. Maar aangezien die normaal gesproken niet veel van computers bladiebla weet, nam ik hem niet serieus..

stom.
pi_26734779
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:19 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Dat is de fliptrick, als je het goed doet hoeft dat niet eens .

Pin me er niet op vast, maar als je je account dan gewoon opzegt heb je nog zo'n 30 dagen om hem opnieuw te activeren, dat doe je door je weer gewoon aan te melden.

That's it, dan staat alles er nog, msn lijst, alles. zelfde wachtwoord, alleen, als je daarvoor dus alles had veranderd, heb je meteen 15 of 20 mb, en later 250 .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:45:08 #163
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26734784
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:19 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Stap over naar Gmail, dan heb je inmiddels, zoals Niels al zei, meer dan 2 gieg.
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:46:43 #164
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26734818
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:44 schreef DearPrudence het volgende:
Dat verhaal had ik idd ook van iemand anders gehoord. Maar aangezien die normaal gesproken niet veel van computers bladiebla weet, nam ik hem niet serieus..

stom.
Nee hoor, eens moeten we toch allemaal over op Gmail.
pi_26734830
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:32 schreef il_mostro het volgende:

[..]

klopt zijn ze maand of 2 a 3 geleden achter gekomen... sinds dien krijgt niemand meer 250 MB zelfs amerikanen niet

maar ja wat is nou 250 MB
mijn gmail tellertje staat op 2161 MB
Ja, stoer, maar dan moet je wel je hele adresboek overnemen, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik weet niet het adres van de driehonderdnogwat entry's in m'n adresboek, zelfde gaat op voor m'n msn lijst, dat ga ik nu echt nooit meer veranderen.

Daarbij heb je toch helemaal niets aan 2161 mb? 250 is meer dan voldoende, het is mss alleen handig dat je 10mb attachements kunt versturen met gmail, maar daar hebben we weer webspace voor. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26734860
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:45 schreef MrAli het volgende:

[..]

Stap over naar Gmail, dan heb je inmiddels, zoals Niels al zei, meer dan 2 gieg.
Ja, zie mijn reactie hierboven. Ohja, ik wil m'n archief ook niet kwijt, er staan enorm veel mailtjes in met info die ik nog vaak nodig zal hebben / leuk om later terug te lezen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:52:14 #167
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26734916
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:47 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, stoer, maar dan moet je wel je hele adresboek overnemen, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik weet niet het adres van de driehonderdnogwat entry's in m'n adresboek, zelfde gaat op voor m'n msn lijst, dat ga ik nu echt nooit meer veranderen.
1. Je msnlijst kan maar 150 contactpersonen aan (iig die van de normale client wel), dus 300-nogwat is nogal overdreven.
2. Vanuit msn kan je je lijst opslaan, exporteren naar een bestand, en vervolgens die bij een ander adres allemaal weer importeren.
3. Je adressenboek van www.hotmail.com gebruik je toch nooit, ik iig niet.
quote:
Daarbij heb je toch helemaal niets aan 2161 mb? 250 is meer dan voldoende, het is mss alleen handig dat je 10mb attachements kunt versturen met gmail, maar daar hebben we weer webspace voor. .
Nee, ftp-bakkie thuis, werkt 10 keer beter.
pi_26734989
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef MrAli het volgende:

[..]

1. Je msnlijst kan maar 150 contactpersonen aan (iig die van de normale client wel), dus 300-nogwat is nogal overdreven.
ik had het dan ook over mijn adresboek.
quote:
2. Vanuit msn kan je je lijst opslaan, exporteren naar een bestand, en vervolgens die bij een ander adres allemaal weer importeren.
goed, maar dan moet je die driehonderdnogwat mensen nog altijd wel lastig vallen om ze je nieuwe adres duidelijk te maken, dit veroorzaakt genoeg gezeur.
quote:
3. Je adressenboek van www.hotmail.com gebruik je toch nooit, ik iig niet.
Juist, ik dus wel.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:56:21 #169
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26735012
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, zie mijn reactie hierboven. Ohja, ik wil m'n archief ook niet kwijt, er staan enorm veel mailtjes in met info die ik nog vaak nodig zal hebben / leuk om later terug te lezen.
Je archief kan je ook opslaan op een andere manier, in Word bijv. En als je overstapt hoeft niet meteen je hele acount gewist te worden.

Het grote opstakel voor mij is dat als ik iemand een emailadreswijziging stuur ze daar vaak geen reet mee doen, en dat ik bij ontiegelijk veel sites ook mijn adres moet wijzigen. Daar heb ik nou juist geen zin in.
pi_26735056
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:56 schreef MrAli het volgende:

[..]

Je archief kan je ook opslaan op een andere manier, in Word bijv. En als je overstapt hoeft niet meteen je hele acount gewist te worden.
Waar staat dat dan? Ik als un1337 mailgebruiker heb nergens nog een knopje gevonden: Archief opslaan? Klik hier!
quote:
Het grote opbstakel voor mij is dat als ik iemand een emailadreswijziging stuur ze daar vaak geen reet mee doen, en dat ik bij ontiegelijk veel sites ook mijn adres moet wijzigen. Daar heb ik nou juist geen zin in.
Juist, dat zei ik net ook al.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:09:41 #171
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26735173
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

ik had het dan ook over mijn adresboek.
Ook over je msn lijst.
quote:
[..]

goed, maar dan moet je die driehonderdnogwat mensen nog altijd wel lastig vallen om ze je nieuwe adres duidelijk te maken, dit veroorzaakt genoeg gezeur.
Als iedereen meteen op 'ja' of 'ok' klikt niet.
quote:
[..]

Juist, ik dus wel.
Verschil moet er zijn.
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:15:43 #172
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26735289
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Waar staat dat dan? Ik als un1337 mailgebruiker heb nergens nog een knopje gevonden: Archief opslaan? Klik hier!
[..]

Juist, dat zei ik net ook al.
Ik heb nooit gezegt dat zo'n knopje er wel is, je heb namelijk nu een toetsenbord voor je neus liggen die beschikt over o.a. een Ctrl-toets, een C-toets en een V-toets. Mag je zelf bedenken wat je daarmee zou moeten doen.
pi_26735345
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:09 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ook over je msn lijst.
Dat heb je goed gezien Ali, daar doelde ik alleen niet op toen ik het over die driehonderdnogwat mensen had. Ik wil namelijk niet beweren dat ik driehonderdnogwat mensen in mijn msn lijst heb, dat heb ik namelijk niet, en dat kan, zoals jij o zo snugger al opgemerkt had, ook helemaal niet.
quote:
Als iedereen meteen op 'ja' of 'ok' klikt niet.
Jij ziet de oplossing voor wereldvrede ook als: "Als iedereen nou gewoon lief voor elkaar is" ? Want dat is exact dezelfde redenatie.
quote:
Verschil moet er zijn.
Dat blijkt.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:18:34 #174
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26735346
Trouwens, een 1337 mailgebruiker, is dat niet een ietwat overdreven omschrijving? Je heb namelijk mensen die kunnen mailen, zoals wij hier allemaal, en mensen die dat niet kunnen. Mijn moeder bijv.

Echt veel meer valt er niet te verzinnen dacht ik zo.
pi_26735378
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:15 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegt dat zo'n knopje er wel is, je heb namelijk nu een toetsenbord voor je neus liggen die beschikt over o.a. een Ctrl-toets, een C-toets en een V-toets. Mag je zelf bedenken wat je daarmee zou moeten doen.
Ja, inderdaad, maar als ik die moeite zou nemen zou ik die data net zo goed meteen bij Gmail in kunnen voeren, het hele punt van deze discussie is juist dat ik die moeite van het kopiëeren niet bereid ben te nemen. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')