Nog andere ideeen die ik dan kan uitvoeren? (voor Ruben / Joep)?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, cadeau voor Henk en Ruben geregeld, nu dat van Joep nog, maar dat komt vanavond wel.
Hm, das vaag. Het zou kunnen dat ze er bij Hotmail achter zijn gekomen en het trucje dus niet meer werkt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef SuUz2ko het volgende:
ik krijg ook van die virusmails. heel irritant.
Kees: ik had laatst mijn zipcode veranderd zodat ik een groter account zou krijgen. Maar dat heb ik nog steeds niet. Why?
Ik heb wel 250 mb, ner ner nerquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef SuUz2ko het volgende:
ik krijg ook van die virusmails. heel irritant.
Kees: ik had laatst mijn zipcode veranderd zodat ik een groter account zou krijgen. Maar dat heb ik nog steeds niet. Why?
Heb idd m'n zipcode veranderd, woonde in florida enzo. Toen m'n account 'geannuleerd' ofzo, toen meteen weer aangemeld -> opnieuw geactiveerd, flatsboem 20 mb, na een maandje ting ting 250 mbquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:44 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
ik wil ook 250 MB nouhou..
Niet zo gemeen jij
maar ik wil al mijn mailtjes houdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb idd m'n zipcode veranderd, woonde in florida enzo. Toen m'n account 'geannuleerd' ofzo, toen meteen weer aangemeld -> opnieuw geactiveerd, flatsboem 20 mb, na een maandje ting ting 250 mb.
Heb die tip toen van Dré gekregen, stond op zo'n forum van een hardcore site.
klopt zijn ze maand of 2 a 3 geleden achter gekomen... sinds dien krijgt niemand meer 250 MB zelfs amerikanen nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, das vaag. Het zou kunnen dat ze er bij Hotmail achter zijn gekomen en het trucje dus niet meer werkt.
Ikke hier nagenoeg onbeperkt.quote:
Dat is de fliptrick, als je het goed doet hoeft dat niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:19 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
maar ik wil al mijn mailtjes houden![]()
ach, ik kopieer ze dan wel in word
Stap over naar Gmail, dan heb je inmiddels, zoals Niels al zei, meer dan 2 gieg.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:19 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
maar ik wil al mijn mailtjes houden![]()
ach, ik kopieer ze dan wel in word
Nee hoor, eens moeten we toch allemaal over op Gmail.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:44 schreef DearPrudence het volgende:Dat verhaal had ik idd ook van iemand anders gehoord. Maar aangezien die normaal gesproken niet veel van computers bladiebla weet, nam ik hem niet serieus..
stom.
Ja, stoer, maar dan moet je wel je hele adresboek overnemen, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik weet niet het adres van de driehonderdnogwat entry's in m'n adresboek, zelfde gaat op voor m'n msn lijst, dat ga ik nu echt nooit meer veranderen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:32 schreef il_mostro het volgende:
[..]
klopt zijn ze maand of 2 a 3 geleden achter gekomen... sinds dien krijgt niemand meer 250 MB zelfs amerikanen niet
maar ja wat is nou 250 MB![]()
mijn gmail tellertje staat op 2161 MB![]()
Ja, zie mijn reactie hierboven. Ohja, ik wil m'n archief ook niet kwijt, er staan enorm veel mailtjes in met info die ik nog vaak nodig zal hebben / leuk om later terug te lezen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Stap over naar Gmail, dan heb je inmiddels, zoals Niels al zei, meer dan 2 gieg.
1. Je msnlijst kan maar 150 contactpersonen aan (iig die van de normale client wel), dus 300-nogwat is nogal overdreven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, stoer, maar dan moet je wel je hele adresboek overnemen, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik weet niet het adres van de driehonderdnogwat entry's in m'n adresboek, zelfde gaat op voor m'n msn lijst, dat ga ik nu echt nooit meer veranderen.
Nee, ftp-bakkie thuis, werkt 10 keer beter.quote:Daarbij heb je toch helemaal niets aan 2161 mb? 250 is meer dan voldoende, het is mss alleen handig dat je 10mb attachements kunt versturen met gmail, maar daar hebben we weer webspace voor..
ik had het dan ook over mijn adresboek.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. Je msnlijst kan maar 150 contactpersonen aan (iig die van de normale client wel), dus 300-nogwat is nogal overdreven.
goed, maar dan moet je die driehonderdnogwat mensen nog altijd wel lastig vallen om ze je nieuwe adres duidelijk te maken, dit veroorzaakt genoeg gezeur.quote:2. Vanuit msn kan je je lijst opslaan, exporteren naar een bestand, en vervolgens die bij een ander adres allemaal weer importeren.
Juist, ik dus wel.quote:3. Je adressenboek van www.hotmail.com gebruik je toch nooit, ik iig niet.
Je archief kan je ook opslaan op een andere manier, in Word bijv. En als je overstapt hoeft niet meteen je hele acount gewist te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, zie mijn reactie hierboven. Ohja, ik wil m'n archief ook niet kwijt, er staan enorm veel mailtjes in met info die ik nog vaak nodig zal hebben / leuk om later terug te lezen.
Waar staat dat dan? Ik als un1337 mailgebruiker heb nergens nog een knopje gevonden: Archief opslaan? Klik hier!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je archief kan je ook opslaan op een andere manier, in Word bijv. En als je overstapt hoeft niet meteen je hele acount gewist te worden.
Juist, dat zei ik net ook al.quote:Het grote opbstakel voor mij is dat als ik iemand een emailadreswijziging stuur ze daar vaak geen reet mee doen, en dat ik bij ontiegelijk veel sites ook mijn adres moet wijzigen. Daar heb ik nou juist geen zin in.
Ook over je msn lijst.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ik had het dan ook over mijn adresboek.
Als iedereen meteen op 'ja' of 'ok' klikt niet.quote:[..]
goed, maar dan moet je die driehonderdnogwat mensen nog altijd wel lastig vallen om ze je nieuwe adres duidelijk te maken, dit veroorzaakt genoeg gezeur.
Verschil moet er zijn.quote:[..]
Juist, ik dus wel.
Ik heb nooit gezegt dat zo'n knopje er wel is, je heb namelijk nu een toetsenbord voor je neus liggen die beschikt over o.a. een Ctrl-toets, een C-toets en een V-toets.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Ik als un1337 mailgebruiker heb nergens nog een knopje gevonden: Archief opslaan? Klik hier!
[..]
Juist, dat zei ik net ook al.
Dat heb je goed gezien Ali, daar doelde ik alleen niet op toen ik het over die driehonderdnogwat mensen had. Ik wil namelijk niet beweren dat ik driehonderdnogwat mensen in mijn msn lijst heb, dat heb ik namelijk niet, en dat kan, zoals jij o zo snugger al opgemerkt had, ook helemaal niet.quote:
Jij ziet de oplossing voor wereldvrede ook als: "Als iedereen nou gewoon lief voor elkaar is" ? Want dat is exact dezelfde redenatie.quote:Als iedereen meteen op 'ja' of 'ok' klikt niet.
Dat blijkt.quote:Verschil moet er zijn.
Ja, inderdaad, maar als ik die moeite zou nemen zou ik die data net zo goed meteen bij Gmail in kunnen voeren, het hele punt van deze discussie is juist dat ik die moeite van het kopiëeren niet bereid ben te nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegt dat zo'n knopje er wel is, je heb namelijk nu een toetsenbord voor je neus liggen die beschikt over o.a. een Ctrl-toets, een C-toets en een V-toets.Mag je zelf bedenken wat je daarmee zou moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |