Mijn papa en ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Joram en ik waren aan het schreeuwen hoor.
Muwhahaha.quote:
quote:[..]
Op Cocu na dan
Ik bel jou mobiel wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Vanaf 17.00 uur kunt u bellen naar 315990 voor lekkere pizza's.
Jaja...quote:
Cocu maakte toch de 3-1quote:[..]
Een vrouwlijke voetbalfanquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mijn papa en ik ook.
Damn.. zonde..
lezen, milaniten, niet militanten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef errrrr het volgende:
En Ruben, waarom moeten militanten nu opeens uitsterven?
Ahum, sorry, maar wat mag dat dan wel niet wezen?quote:
Die mensen die net hun eigen club hebben zien verliezen met 3-1 en toch doorgaan, die compleet afgemaakt zijn, maar toch door mogen wandelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ahum, sorry, maar wat mag dat dan wel niet wezen?
Verschil in perceptie, milaniten dekt de lading naar mijn idee een stuk beter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef MrAli het volgende:
En Ruben, 'milaniten' bestaan dus niet, dat zijn 'milanezen'.
Ja, en de 2 - 0 ook, en Park ook, die de 1 - 0 maakte. Niet alles zo serieus opvatten slimmerd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jaja...![]()
[..]
Cocu maakte toch de 3-1Dus die kwam nog door de verdediging...
Milaniten is gewoon net zo fout als 1 en 1 geen 3 is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verschil in perceptie, milaniten dekt de lading naar mijn idee een stuk beter.
Het feit dat jou altijd gezegd is dat 1 en 1 3 maakt wil nog niet zeggen dat het zo is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Milaniten is gewoon net zo fout als 1 en 1 geen 3 is.
Milanezen.
1. Dat 1 en 1 2 is en geen 3 is een afspraak.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het feit dat jou altijd gezegd is dat 1 en 1 3 maakt wil nog niet zeggen dat het zo is.
Milaniten.
Wat ik wil zeggen is dat afspraken slechts afspraken zijn, ze gelden alleen wanneer jij er voor kiest ze te accepteren. Nu kan ik prima begrijpen dat je moeite hebt met het loslaten van het oude, vertrouwde idee van Milanezen, maar in moderne tijden als deze kun je echt niet meer om het bestaan van de Milaniet heen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. Dat 1 en 1 2 is en geen 3 is een afspraak.
2. Dat het milanezen zijn en geen milaniten is een afspraak.
3. Het komt dus op het zelfde neer.
Wat wil je hier dus mee zeggen? En volgens de afspraken heb ik gelijk.
Milanezen.
Heb je al aan je moeder / baas gevraagd over zondag?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat afspraken slechts afspraken zijn, ze gelden alleen wanneer jij er voor kiest ze te accepteren. Nu kan ik prima begrijpen dat je moeite hebt met het loslaten van het oude, vertrouwde idee van Milanezen, maar in moderne tijden als deze kun je echt niet meer om het bestaan van de Milaniet heen.
Mam vind het onzin dat we zondagavond al zouden gaan, maarja, ik weet het niet. Zal morgen, wanneer ik m'n werkgever weer zie, eventjes vragen wanneer ik zondag precies geschedueled ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Heb je al aan je moeder / baas gevraagd over zondag?
Afspraken zijn afspraken en ze gelden altijd. Je kan ze idd accepteren of je kan ze niet accepteren, maar als je afspraken m.b.t. taal niet accepteerd, wat jij dus niet doet, kan dat een hoop verwarring met zich mee brengen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat afspraken slechts afspraken zijn, ze gelden alleen wanneer jij er voor kiest ze te accepteren. Nu kan ik prima begrijpen dat je moeite hebt met het loslaten van het oude, vertrouwde idee van Milanezen, maar in moderne tijden als deze kun je echt niet meer om het bestaan van de Milaniet heen.
Ja komop zeg, met de eerste boot gaan, in de trein steeds in slaap vallen (en in die lekkere stoelen daar), en dan misschien ook nog te laat komen in Utrecht (een half uur om van CS naar haar kamer te komen is echt krap, zeker met NS gerekentquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mam vind het onzin dat we zondagavond al zouden gaan, maarja, ik weet het niet. Zal morgen, wanneer ik m'n werkgever weer zie, eventjes vragen wanneer ik zondag precies geschedueled ben.
Best wel een grappig spelletje idd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:28 schreef errrrr het volgende:
Ben nu echt een gigantisch verslavende minigame aan het spelen: http://www.cbc.ca/kids/games/snowboarding/
Mijn beste score was iets van 35 seconde ofzo...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Best wel een grappig spelletje idd.
Alleen is de besturing precies verkeerd om naar mijn idee, maar het gaat nu iig al beter.
Doet me trouwens ook denken aan mijn rotsincident in Oostenrijk afgelopen Kerst.
Maaruh, wat voor score haal jij?
Ook leuk trouwens, Zuma Deluxe!
Nu iets van 22quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn beste score was iets van 35 seconde ofzo...
Hij heeft geupdate en start nog gewoon op...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef MrAli het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat sinds Azureus zichzelf ging updaten (dat was bij mij gister) dat ie daarna niet meer wou opstarten?
Ik gebruik nooit iets, trouwens, wat zijn goede torrent search site's?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hij heeft geupdate en start nog gewoon op...
Maar ik gebruik Azureus nooit
Die mag je hier niet posten, maar als je ff over msn roept heb ik wel wat voor je.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit iets, trouwens, wat zijn goede torrent search site's?
Zal wel verkeerde bestand zijn, of iets met config files, daar zeurt ie namelijk over bij het opstarten van de oude versie, als ik die weer installeer. Die het overigens prima doet, dus geen probleem, ga ik daar wel mee verder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hij heeft geupdate en start nog gewoon op...
Maar ik gebruik Azureus nooit
Bronquote:DEN HAAG - De Amerikaanse president Bush mag zaterdag gewoon voet op Nederlandse bodem zetten en hij zal ook niet gearresteerd worden. Dat blijkt uit een uitspraak van de voorzieningenrechter in Den Haag woensdag. Een groep Nederlanders had een kort geding aangespannen tegen de Staat over het bezoek van de Amerikaan dit weekeinde.
Haha, zou wel een stunt zijn, hem hier voor iets heel lulligs arresteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goh, Bush wordt toch niet gearresteerd als ie een bezoek aan Nederland brengt.
[..]
Bron
Het kort geding was aangespannen vanwege het schenden van de conventie van Genève en nog wat zaken. Daar hebben ze uiteraard groot gelijk in.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha, zou wel een stunt zijn, hem hier voor iets heel lulligs arresteren.En hem uiteindelijk voor heel veel dingen berechten.
Precies, gigantische gore @(*&@#(*&$%(*& hufter is het gewoon.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het kort geding was aangespannen vanwege het schenden van de conventie van Genève en nog wat zaken. Daar hebben ze uiteraard groot gelijk in.
Ben ik achter gekomen idd.quote:
Jeez, dat Zuma is idd wel erg verslavendquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Best wel een grappig spelletje idd.
Alleen is de besturing precies verkeerd om naar mijn idee, maar het gaat nu iig al beter.
Doet me trouwens ook denken aan mijn rotsincident in Oostenrijk afgelopen Kerst.
Maaruh, wat voor score haal jij?
Ook leuk trouwens, Zuma Deluxe!
de keeper was kansloos... maar helaas.. de paal stond in de wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |