Dat was nog voordat het eindsignaal geklonken had.quote:
AC Milaan counterde niet eens, een trap naar voren en dan hopen dat er iig een keer in een wedstrijd Sjevtsjenko de bal goed raakt en ie erin vliegt. Het liefst in de laatste minuut of zelfs nog daarna.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb standaard al een hekel aan die verdedigende ploegen die praktisch alleen op counters werken...
Maar was wel een erg strenge scheids vandaag, haalt het tempo er een beetje uit...
Tsja, met een tv op je pcquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat was nog voordat het eindsignaal geklonken had.
Op Cocu na danquote:[..]
AC Milaan counterde niet eens, een trap naar voren en dan hopen dat er iig een keer in een wedstrijd Sjevtsjenko de bal goed raakt en ie erin vliegt. Het liefst in de laatste minuut of zelfs nog daarna.
En als dat eenmaal gelukt is met z'n alleen in het eigen doel gaan staan zodat je met een bulldozer er nog niet voorbij komt.
Mijn papa en ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Joram en ik waren aan het schreeuwen hoor.
Muwhahaha.quote:
quote:[..]
Op Cocu na dan
Ik bel jou mobiel wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Vanaf 17.00 uur kunt u bellen naar 315990 voor lekkere pizza's.
Jaja...quote:
Cocu maakte toch de 3-1quote:[..]
Een vrouwlijke voetbalfanquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mijn papa en ik ook.
Damn.. zonde..
lezen, milaniten, niet militanten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef errrrr het volgende:
En Ruben, waarom moeten militanten nu opeens uitsterven?
Ahum, sorry, maar wat mag dat dan wel niet wezen?quote:
Die mensen die net hun eigen club hebben zien verliezen met 3-1 en toch doorgaan, die compleet afgemaakt zijn, maar toch door mogen wandelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ahum, sorry, maar wat mag dat dan wel niet wezen?
Verschil in perceptie, milaniten dekt de lading naar mijn idee een stuk beter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef MrAli het volgende:
En Ruben, 'milaniten' bestaan dus niet, dat zijn 'milanezen'.
Ja, en de 2 - 0 ook, en Park ook, die de 1 - 0 maakte. Niet alles zo serieus opvatten slimmerd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jaja...![]()
[..]
Cocu maakte toch de 3-1Dus die kwam nog door de verdediging...
Milaniten is gewoon net zo fout als 1 en 1 geen 3 is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verschil in perceptie, milaniten dekt de lading naar mijn idee een stuk beter.
Het feit dat jou altijd gezegd is dat 1 en 1 3 maakt wil nog niet zeggen dat het zo is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Milaniten is gewoon net zo fout als 1 en 1 geen 3 is.
Milanezen.
1. Dat 1 en 1 2 is en geen 3 is een afspraak.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het feit dat jou altijd gezegd is dat 1 en 1 3 maakt wil nog niet zeggen dat het zo is.
Milaniten.
Wat ik wil zeggen is dat afspraken slechts afspraken zijn, ze gelden alleen wanneer jij er voor kiest ze te accepteren. Nu kan ik prima begrijpen dat je moeite hebt met het loslaten van het oude, vertrouwde idee van Milanezen, maar in moderne tijden als deze kun je echt niet meer om het bestaan van de Milaniet heen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. Dat 1 en 1 2 is en geen 3 is een afspraak.
2. Dat het milanezen zijn en geen milaniten is een afspraak.
3. Het komt dus op het zelfde neer.
Wat wil je hier dus mee zeggen? En volgens de afspraken heb ik gelijk.
Milanezen.
Heb je al aan je moeder / baas gevraagd over zondag?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat afspraken slechts afspraken zijn, ze gelden alleen wanneer jij er voor kiest ze te accepteren. Nu kan ik prima begrijpen dat je moeite hebt met het loslaten van het oude, vertrouwde idee van Milanezen, maar in moderne tijden als deze kun je echt niet meer om het bestaan van de Milaniet heen.
Mam vind het onzin dat we zondagavond al zouden gaan, maarja, ik weet het niet. Zal morgen, wanneer ik m'n werkgever weer zie, eventjes vragen wanneer ik zondag precies geschedueled ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Heb je al aan je moeder / baas gevraagd over zondag?
Afspraken zijn afspraken en ze gelden altijd. Je kan ze idd accepteren of je kan ze niet accepteren, maar als je afspraken m.b.t. taal niet accepteerd, wat jij dus niet doet, kan dat een hoop verwarring met zich mee brengen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat afspraken slechts afspraken zijn, ze gelden alleen wanneer jij er voor kiest ze te accepteren. Nu kan ik prima begrijpen dat je moeite hebt met het loslaten van het oude, vertrouwde idee van Milanezen, maar in moderne tijden als deze kun je echt niet meer om het bestaan van de Milaniet heen.
Ja komop zeg, met de eerste boot gaan, in de trein steeds in slaap vallen (en in die lekkere stoelen daar), en dan misschien ook nog te laat komen in Utrecht (een half uur om van CS naar haar kamer te komen is echt krap, zeker met NS gerekentquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mam vind het onzin dat we zondagavond al zouden gaan, maarja, ik weet het niet. Zal morgen, wanneer ik m'n werkgever weer zie, eventjes vragen wanneer ik zondag precies geschedueled ben.
Best wel een grappig spelletje idd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:28 schreef errrrr het volgende:
Ben nu echt een gigantisch verslavende minigame aan het spelen: http://www.cbc.ca/kids/games/snowboarding/
Mijn beste score was iets van 35 seconde ofzo...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Best wel een grappig spelletje idd.
Alleen is de besturing precies verkeerd om naar mijn idee, maar het gaat nu iig al beter.
Doet me trouwens ook denken aan mijn rotsincident in Oostenrijk afgelopen Kerst.
Maaruh, wat voor score haal jij?
Ook leuk trouwens, Zuma Deluxe!
Nu iets van 22quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mijn beste score was iets van 35 seconde ofzo...
Hij heeft geupdate en start nog gewoon op...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef MrAli het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat sinds Azureus zichzelf ging updaten (dat was bij mij gister) dat ie daarna niet meer wou opstarten?
Ik gebruik nooit iets, trouwens, wat zijn goede torrent search site's?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hij heeft geupdate en start nog gewoon op...
Maar ik gebruik Azureus nooit
Die mag je hier niet posten, maar als je ff over msn roept heb ik wel wat voor je.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit iets, trouwens, wat zijn goede torrent search site's?
Zal wel verkeerde bestand zijn, of iets met config files, daar zeurt ie namelijk over bij het opstarten van de oude versie, als ik die weer installeer. Die het overigens prima doet, dus geen probleem, ga ik daar wel mee verder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hij heeft geupdate en start nog gewoon op...
Maar ik gebruik Azureus nooit
Bronquote:DEN HAAG - De Amerikaanse president Bush mag zaterdag gewoon voet op Nederlandse bodem zetten en hij zal ook niet gearresteerd worden. Dat blijkt uit een uitspraak van de voorzieningenrechter in Den Haag woensdag. Een groep Nederlanders had een kort geding aangespannen tegen de Staat over het bezoek van de Amerikaan dit weekeinde.
Haha, zou wel een stunt zijn, hem hier voor iets heel lulligs arresteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goh, Bush wordt toch niet gearresteerd als ie een bezoek aan Nederland brengt.
[..]
Bron
Het kort geding was aangespannen vanwege het schenden van de conventie van Genève en nog wat zaken. Daar hebben ze uiteraard groot gelijk in.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha, zou wel een stunt zijn, hem hier voor iets heel lulligs arresteren.En hem uiteindelijk voor heel veel dingen berechten.
Precies, gigantische gore @(*&@#(*&$%(*& hufter is het gewoon.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het kort geding was aangespannen vanwege het schenden van de conventie van Genève en nog wat zaken. Daar hebben ze uiteraard groot gelijk in.
Ben ik achter gekomen idd.quote:
Jeez, dat Zuma is idd wel erg verslavendquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Best wel een grappig spelletje idd.
Alleen is de besturing precies verkeerd om naar mijn idee, maar het gaat nu iig al beter.
Doet me trouwens ook denken aan mijn rotsincident in Oostenrijk afgelopen Kerst.
Maaruh, wat voor score haal jij?
Ook leuk trouwens, Zuma Deluxe!
de keeper was kansloos... maar helaas.. de paal stond in de wegquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jeez, dat Zuma is idd wel erg verslavend
Ja, iets lulligs zoals inderdaad schenden van de conventie van genève, niet het internationaal gerechtshof te den haag erkennen, dat soort shit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha, zou wel een stunt zijn, hem hier voor iets heel lulligs arresteren.En hem uiteindelijk voor heel veel dingen berechten.
Op basis van wat? Hier op Nederlands grondgebied mogen ze niets, en als ze ons aanvallen moeten alle andere NAVO-landen ons helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, iets lulligs zoals inderdaad schenden van de conventie van genève, niet het internationaal gerechtshof te den haag erkennen, dat soort shit.
Erg arrogant helaas, zou goed zijn als ze hem eventjes in de cel dumpten, maarja, dan staat weer heel de US army voor de deur, en dat wil je niet. Dus mogen ze maar lekker doen wat ze zelf willen.
Jahoor, en waar bestaat de matherfackin NAVO uit? 80 procent is VS, en andere landen gaan ons echt niet helpen, dat zou Nederland namelijk ook niet doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Op basis van wat? Hier op Nederlands grondgebied mogen ze niets, en als ze ons aanvallen moeten alle andere NAVO-landen ons helpen.
Grotendeels wel ja, maar 80% is wel wat overdreven. En er is vast wel een of ander documentje waarin staat dat ze moeten helpen, waar is de NAVO anders voor?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jahoor, en waar bestaat de matherfackin NAVO uit? 80 procent is VS, en andere landen gaan ons echt niet helpen, dat zou Nederland namelijk ook niet doen.
Mag ik je ook doodpingen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef MrAli het volgende:
Niels, of iemand anders, portscan mij es ff op poort 4662.
Overstappen naar het volgende idee, bash download loop (H)quote:--- 81.68.223.184 ping statistics ---
4591 packets transmitted, 0 packets received, 100% packet loss
Lukt je niet, ik ben niet te pingen.quote:
Dank je wel 82-151-39-42, dat je ook ff mijn ip online zet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Overstappen naar het volgende idee, batch download loop (H)
Iedereen met linux mag dit wel in ene file zetten en opslaan als programA, dan even bash programA intypen en de shell even z'n werk laten doenquote:wget "http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/niels_17/sweet%2017%20party%20001.jpg"
rm "sweet 17 party 001.jpg"
bash programA
tja sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lukt je niet, ik ben niet te pingen.
[..]
Dank je wel 82-151-39-42, dat je ook ff mijn ip online zet.
mietje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:46 schreef kokos het volgende:
Het is koud!
Oh, jij was op de groene plaats? Wat was daar precies voor een feest?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:17 schreef DearPrudence het volgende:
Gister dus 5,5 uur ge-biertapt. Ons was ong. 10 uur beloofd, maar aangezien ze vrijwilligers hadden gevonden werden wij weggestuurd.
Dus om 13:30 tot 19.00 gewerkt i.p.v. 13.30 tot ong. 23.30/24.30
Maargoed, die 5,5 uur waren wel leuk! Ik kan biertappen jow.
Damn, dat scheelt toch wel enorm, al die pasjes vervangen kost gewoon té veel moeite. Blijft wel jammer van mobiel en digitale camera, maarja. Hoe was het gestolen? Een tas rol je niet zomaar van iemand vandaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:24 schreef DearPrudence het volgende:
Gister belde mijn zus huilend op van bevrijdingspop in Utrecht waar ze met een paar vrienden was, om te vertellen dat haar tas gestolen was. Met haar mobiel, portemonnee (zonder geld, met ov-kaart, pinpas, id etc.), digitale camera (!!), sleutels, enz.
Heel erg balen, pas geblokkeerd, reserve sleutels al in een envelop om op te sturen, bladiebla.
Belt deze ochtend een man hier op, om te vertellen dat hij de tas van ene Iris D**** heeft gevonden, en dat er ergens iets stond van texel. En dat hij toen in de telefoonboek alleen ons adres en nummer kon vinden.geweldig! Er zat nog een portomonnee in, zonder geld, mét pasjes. Er zaten sleutels in, en wat make-up spulletjes. Dusja, nu moet ze een bepaald nummer bellen, en kan ze een afspraak maken met de vriendin van die man, om het op te halen. Damn, the lucky bastard.
Alhoewel d'r mobiel en digi-cam zijn gestolen. Maarja, iig haar portomonnee nog.
Ehm.. er stond een podium naast die openbare toiletten, en daar waren er allemaal optredens, zoals een modeshow van de 20's ofzo en visserskoor Oudeschild en nog zulke dingen. De moeder van Henk was de 'presentatrice' en zong ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, jij was op de groene plaats? Wat was daar precies voor een feest?
Een echte man, zorgt dat hij tappen kan, alleen kan ik dat nog niet, je moet het me maar een keertje leren.
De oen (!!) had haar tas op een podium bij de tassen van de anderen neergelegd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, dat scheelt toch wel enorm, al die pasjes vervangen kost gewoon té veel moeite. Blijft wel jammer van mobiel en digitale camera, maarja. Hoe was het gestolen? Een tas rol je niet zomaar van iemand vandaan.
Hm, ja, dan is dit misschien wel goed voor haar, dan doet ze de volgende keer voorzichtiger. Als je je tas ergens dumpt, neem dan in ieder geval je portomonee nog mee, zou je zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De oen (!!) had haar tas op een podium bij de tassen van de anderen neergelegd.
Ze zag genoeg beveiliging rondlopen, dusja... dan kan dat toch?
Maar die zien toch ook verdorie niet dat iemand een tas van een ander meenemen. Ze is echt naief.Al helemaal om een tas met zo veel waardevolle spullen erin niet bij je te houden.
Las het net ook ja, maar geloof niet dat ie een snellere tijd dan de Enzo neer gaat zetten. Topsnelheid zegt lang niet alles, als ie nauwelijks door de bocht te krijgen is heb je er bijvoorbeeld weinig aan op zo'n circuit. Zo zijn er zat voorbeelden te noemen van auto's die sneller gingen dan een Enzo maar een langzamere rondetijd neerzetten..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Nieuwe Bugatti haalt 400 km/h
Spuit zeshonderddieënnegentig.
Hopelijk komt hij dit seizoen nog bij Top Gear, dan wordt de Enzo iig zeker van de eerste plek geschopt.
Ja, natuurlijk, maar hij zit wel in de 3 seconde op de 100 km/h, en acceleratie bepaalt enorm veel op Top Gear's Test Track, handling ook, maar met die banden zal dat ook geen probleem zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Las het net ook ja, maar geloof niet dat ie een snellere tijd dan de Enzo neer gaat zetten. Topsnelheid zegt lang niet alles, als ie nauwelijks door de bocht te krijgen is heb je er bijvoorbeeld weinig aan op zo'n circuit. Zo zijn er zat voorbeelden te noemen van auto's die sneller gingen dan een Enzo maar een langzamere rondetijd neerzetten..
Desalniettemin heb ik er geen problemen mee als ie bij TopGear langs komt, natuurlijk.
Hm, goed, het kan inderdaad nog wel spannend worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar hij zit wel in de 3 seconde op de 100 km/h, en acceleratie bepaalt enorm veel op Top Gear's Test Track, handling ook, maar met die banden zal dat ook geen probleem zijn.
Helemaal gelijk, maar die heeft nog nooit een power lap neergezet en die is al 16 jaar oud. De handling is tegenwoordig véél beter, de banden van tegenwoordig zijn veel dikker en grippiger met dank aan nieuwe ontwikkelde synthetische rubbersoorten, dus kunnen ze tegenwoordig veel sneller over de track. Geef toe, het is overduidelijk dat de Bugatti de eerste plek gaat pakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, goed, het kan inderdaad nog wel spannend worden.
Overigens, de Mclaren F1 GTR zit ook in 3.1 sec op de 100 km/h en heeft een top van 385. Dus dat zegt nog niet zoveel.
[afbeelding]
De F1 GTR is van 1996, dus dat valt ook nog wel weer mee. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de rondetijden, alleen zou ik er niet zondermeer vanuit gaan dat ie een snellere tijd neerzet dan de Enzo. Dat deed de Koenigsegg CCR bijvoorbeeld ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, maar die heeft nog nooit een power lap neergezet en die is al 16 jaar oud. De handling is tegenwoordig véél beter, de banden van tegenwoordig zijn veel dikker en grippiger met dank aan nieuwe ontwikkelde synthetische rubbersoorten, dus kunnen ze tegenwoordig veel sneller over de track. Geef toe, het is overduidelijk dat de Bugatti de eerste plek gaat pakken.
Goed, maar de originele F1 is al een stuk ouder. Anyway, de CCR heeft een V8 motortje en dus twee gigantische turbo's erop zitten om al die bhp eruit te krijgen, dat is niet praktisch op een circuit als TGTT aangezien je met die turbolag dan telkens weer moet wachten op je acceleratie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De F1 GTR is van 1996, dus dat valt ook nog wel weer mee. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de rondetijden, alleen zou ik er niet zondermeer vanuit gaan dat ie een snellere tijd neerzet dan de Enzo. Dat deed de Koenigsegg CCR bijvoorbeeld ook niet.
We zullen zien..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, maar de originele F1 is al een stuk ouder. Anyway, de CCR heeft een V8 motortje en dus twee gigantische turbo's erop zitten om al die bhp eruit te krijgen, dat is niet praktisch op een circuit als TGTT aangezien je met die turbolag dan telkens weer moet wachten op je acceleratie.
De Enzo is overrated..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |