Hehe, ik kan me voorstellen dat dat best frustrerend is, tijd om midden in de nacht eens met rode verf de deuren van de bioscoop te bekladden? Van die druipende rode letters: "Why nut me?"quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef DearPrudence het volgende:
DAMN! Dit vind ik toch echt wel rot.
Ik kijk vast wel vaker films dan Roos
(ik vind het een heel aardig meisje, dus niet persoonlijk bedoeld)
hahaha.. idd zo'n spellingsfout ertussen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe, ik kan me voorstellen dat dat best frustrerend is, tijd om midden in de nacht eens met rode verf de deuren van de bioscoop te bekladden? Van die druipende rode letters: "Why nut me?"
Ikke helpt wel meequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe, ik kan me voorstellen dat dat best frustrerend is, tijd om midden in de nacht eens met rode verf de deuren van de bioscoop te bekladden? Van die druipende rode letters: "Why nut me?"
Nee, dan gaan ze de vietnamezen de schuld geven, dat is ook weer niet de bedoeling natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:01 schreef DearPrudence het volgende:
WAI NUT MI???!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze de vietnamezen de schuld geven, dat is ook weer niet de bedoeling natuurlijk.
Dan breng ik ze mooi op het verkeerde spoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dan gaan mensen denken dat je een chinees bent Esmé
Dan komt er misschien wel een vacaturequote:Ik Roos, ik dit werk niet willen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:04 schreef NerdoNielso het volgende:
Kan kan je beter neerzetten:
[..]
Dan komt er misschien wel een vacature
adem inquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, ik heb nu ook al ruzie met mijn moeder! Ge-wel-dig.
Ik ga. doei.
Ze is nu toch Den Burg in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
adem in
tel tot 1000
adem uit, kijk dan nog maar eens hoe lang het duurt voordat je iets kan zeggen om ruzie te krijgen![]()
Afirmative (damn wat is m'n engels brak)quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Back Off van d'r ja! Ze zit in de 3e.
Je kan beginnen over een piercingquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ze is nu toch Den Burg in.
Nu kan ik alleen nog met mijn vader en mijn zus ruzie krijgen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:34 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali, jij had gelijk hoor... Hans, ik hoef me toch niet weer in de discussie te mengen als wij hem onderling al gevoerd hebben?
En nu naar de lidl!!!!
Hoe wist jij dat?quote:
Ik had al zo'n vermoeden. Zeer triest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het drama op Columbine highschool is inderdaad echt gebeurd, een paar jaar geleden.
Ik zou mijn baantje er niet voor weggeven hoor.quote:
Je gelooft het dus toch niet (meer)?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, je verdient notabene het meeste van ons allemaal per uur.
Nee, je moet echt nog een hoop leren jij he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, je moet echt nog een hoop leren jij he?
Je kan véél beter het pleintje ervoor overhoop halen.
Ach, ze wordt in juni al 15 hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Afirmative (damn wat is m'n engels brak)
-edit: oh, al in de derde, ik wist alleen dat ze 14 was/is
Ben benieuwd wat voor cadeautje Niels zal gaan kopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, ze wordt in juni al 15 hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |