Dat moeten komt wel erg dwingend overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef daan20004 het volgende:
ja, best wel, maar jullie moeten ook effe meedoen, want dan verdien ik over jullie en jullie verdienen dan zelf ook. STEL je zou misschien mee willen doen, moet je maar kijken hoe het werkt, staat op de site uitgelegd.
leraar mag je voor beide geslachten gebruiken, dat weet je tochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef amaranta het volgende:
Ten eerste omdat ik een vrouw ben, en ik dus lerares ben...
en ten tweede? eh, beats me
ben ik trouwens de enige vrouw hier?????????
je was hem nog vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef Little_Meanie het volgende:
tvp: of mag dat hier niet?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef daan20004 het volgende:
ja, best wel, maar jullie moeten ook effe meedoen, want dan verdien ik over jullie en jullie verdienen dan zelf ook. STEL je zou misschien mee willen doen, moet je maar kijken hoe het werkt, staat op de site uitgelegd.
Oh, YEAH, teach me,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef amaranta het volgende:
Maar als je tien jaar later was geboren, of ik tien jaar eerder, was ik wel je juf geweest...
Hmm ik zie dat ik de verkeerde quote maar dat maakt niet uit..quote:
Alles weg behalve de posts van daanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:40 schreef Little_Meanie het volgende:
wanneer komt er een modje de bagger uit dit topic wissen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:40 schreef Little_Meanie het volgende:
wanneer komt er een modje de bagger uit dit topic wissen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |